4. decembra 2012

Holographic Hero


Tak som sa ho dočkala, konečne je znova v predaji. Aj keď údajne nie je taký dobrý, ako bol jeho predchodca. To nepotvrdím, lebo som s ním do kontaktu neprišla. GOSH Nail Lacquer, Holographic Hero je strieborný mrazivý krásavec, ktorý je zaradený do Winter Look 2012. Počas fotenia mi síce nesvietilo slniečko, tentokrát som také šťastie nemala, ale pomohla som mu trošku bleskom aj keď to celkom nie je to pravé orechové a vynahradím mu to, keď sa nám slniečko opäť na chvíľu ukáže :-)
!!! UPDATE !!!
Slniečko vyšlo a ja som sa rozhodla nafotiť mu nové fotky. Staré tu ale nechám, nakoľko je tam zachytená výdrž.


Lakovala som v dvoch vrstvách. Lak sa mi zdá oproti tým, čo už od GOSH mám, redší. Schol rýchlo, ako sa to holografickým lakom stáva :-) Objem má klasický, nepatrí do kolekcie mini lakov, a teda 8 ml. Cena je 6,5 € (zo zákazníckou kartičkou - 0,65 €). Uvedomila som si, že som ich laky ešte takto nepredstavovala, ale keďže som trocha zmenila štýl, tak to napravím. Výdrž je na obrázkoch starých na konci príspevku.

štetec je krátky a guľatý.










!!! STARÉ FOTKY A VÝDRŽ !!!

Čo sa týka výdrže a iných týchto záležitostí. Na ľavú ruku, okrem prostredníka (pôvodne som pokus chcela spraviť len na jednej ruke), som naniesla top coat, lebo som sa už pri inom holografickom laku presvedčila o tom, že je potrebný, pravú som nechala bez neho celú. Použila som Miss Sporty Nail Expert Manicure Silky Base & Top Coat.

Výsledok:
s top coatom
lak zbublinkoval
vydržal dlhšie o tri dni

bez top coatu
lak nezbublinkoval
výdrž dva dni, začal sa olupovať na končekoch
stačilo malé ťuknutie a lak sa mi poškodil

Po piatich dňoch od nalakovania sa začali olupovať aj nechty s top coatom. Škoda tých bubliniek, nabudúce ho vyskúšam s iným. Lak som testovala za normálnych podmienok, ktoré zahŕňajú umývanie riadu, ťukanie do klávesnice ap..

Bublinky nie sú nejako extrémne viditeľné a určite to nie je vina laku, ale je to vina nadlaku. Takže konkrétne tento výdrž síce predĺžil, ale na druhej strane spravil tie bublinky.


s bleskom
s bleskom
vonku, bez blesku
s top coatom
ľavá ruka s top coatom (okrem prostredníka)

Neviem si vysvetliť význam nadpisu na vrchnáčiku "One night wear...", ale chvalabohu to nebolo použitie "jednonočné", ani jednodňové :-o)

Prajem pekný zvyšok dňa!

16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :-D veď si aj mala do čoho. Ďakujem ti!

      Odstrániť
  2. Stěhuju se na Slovensko! :-D Závidím vám značky jako Gosh nebo Pupa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja k vám kvôli Sephore a tak :-D Gosh sa dá u vás aj objednať z e-shopu ;-) S Pupou je to už horšie, ale tak aj my to tu s ňou máme komplikované, keďže sa nachádza len na zopár miestach :-) dá sa zohnať síce aj z nejakých e-shopov, len škoda, že ešte drahšie, ako v originál obchode :-/

      Odstrániť
  3. keby ich nezvyraznis ani neviem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. medzi tým efektom bolo treba, lebo by odpútaval pozornosť :-o)

      Odstrániť
  4. Je ale naozaj prekrásny. Veľmi sa mi páči. Pekný deň Ti želám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je, Deniska, veru je :-) aj preto som si dala záležať na tom testovaní :-) vďaka, aj tebe!

      Odstrániť
  5. Krásne si spracovala tento príspevok. A neviem aká može byť ešte krajšie spojenie ako krásne nechty a krásny lak. Neverím že sú to tvoje prírodné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budeš musieť :-D po roku aj niečo, čo som si svoje nechty ničila gélovými sa zo mňa stal zarytý odporca umeláčov :-) svoje nechty zbožňujem a už im to neurobím. a ďakujem! :-)

      Odstrániť
  6. ach, aj ja ho chcem! :) este ho nemaaaam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)šup-šup do Fannka, alebo do Jednoty :-)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. :-) aj mne sa začínajú veľmi páčiť

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.