17. decembra 2012

New shades in GOSH Eye Shadows pt.1: Matt Duo Eye Shadows

Domácnosť matných duo tieňov od GOSH sa rozrástla o dva nové odtiene. Priznávam sa, že doteraz som od nich žiadne duo tiene nemala.

007 Blue Jeans a 008 Dusty Purple
 
Tiene obsahujú dva odtiene jednej farby, pochopiteľne svetlejší a tmavší. Zatváranie majú zacvakávacie, otvárajú sa stlačením miesta s nápisom GOSH. Oba obsahujú obojstranný penový aplikátor. Hmotnosť tieňov je 2 g a cena 9,- €. Tiene neobsahujú parabény a sú neparfumované. Majú veľmi jemnú textúru.

Ďalšie dostupné odtiene sú:
001 Brown Base
002 Melting Pale (ružové)
003 Dark ´n ´ Dusty (sivé)
004 Blue Moon
005 Green Zone
006 Purple Sky

textúra
zatváranie
zatváranie
aplikátor
zloženie 007
zloženie 008
porovnanie bez bázy / s bázou
swatches
 
A takto vyzerajú na očiach. Modré som nanášala štetcom, purpurové aplikátorom, aby som vyskúšala oba spôsoby. Štetec bol lepší, ale to bude asi tým, že od aplikátorov som si už odvykla. Tiene bolo treba vrstviť, lebo mi nechávali prázdne miesta.

 
Pôvodne som mala v tomto príspevku aj nové odtiene Quattro Eye Shadow, ale zdalo sa mi to chaotické a dlhé, takže ako vyplýva z nadpisu, tie budú v dieli druhom.

 Oba tiene mi boli poskytnuté spoločnosťou GOSH Cosmetics.

Pekný večer!

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :-) ešte s jesennou dekoráciou, som myslela, že to stihnem skôr

      Odstrániť
  2. Krásna recenzia, super fotky, parádne vianočné vločky. Vyskúšané na ruke, na očkách, s podkladom bez podkladu. Vidieť, že si si dala naozaj záležať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! a aj napriek tomu mám pocit, že som napísala toho málo, že som na niečo zabudla :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.