23. decembra 2012

New shades in GOSH Eye Shadows pt.2: Quattro Eye Shadows

V časti prvej som predstavila nové odtiene matných duo tieňov, dnes prichádzam s dvojicou "quattro tieňov" - Q56 Green Valley a Q57 Temting Purple.

Q56 Green Valley a Q57 Tempting Purple
Ako som písala už pri Smoky Eyes Palette, dá sa s takouto kombináciou vytvoriť aj jemnejšie, aj výraznejšie líčenie. Zatváranie je rovnako ako pri matných duo tieňoch zacvakávacie a taktiež obsahuje obojstranný penový aplikátor. Hmotnosť je 3 g, cena 11,50 €. Sú neparfumované a bez parabénov.

Ďalšie odtiene:
Q22 Driftwood
Q24 Platinum
Q31 Aquarius
Q52 Violet Night

Z týchto mám Q31 Aquarius a Q51 Angel Dust, ktoré sa už nepredávajú. Oba sú ešte v starom balení.

Môže sa stať, že ešte niekde natrafíte na odtiene:
Q45 Glamour Girl
Q47 Tropical Beach
Q49 Jamaica
Q50 Rainforest
Q53 Aloha
Q55 Magic Tricks,

ktoré sa už len dopredávajú a sú oficiálne v predaji, ale už ich nedostanete všade. Súdiac podľa Alohy a Magic Tricks, sú to tiene, ktoré sa nachádzali v trendoch. Cena výpredajových je 8,05 €.

textúra
zatváranie
zatváranie
aplikátor
zloženie Q56
zloženie Q57
porovnanie bez bázy / s bázou
swatches Q56
swatches Q57
No a aby som neporušila štýl časti jedna, prikladám aj to, ako vyzerajú na oku. Tým, že obsahujú štyri odtiene, som sa viac s nimi pohrala a vytvorila som aj líčenie.




Pracovalo sa mi s nimi lepšie, ako s duo tieňmi a hlavne sú quattro :-) Dvojky sú pre mňa nutné minimum, oveľa radšej mám takéto. Okrem toho, čo sa farebných týka, fialové a zelené tiene sú moje "must have", takže u mňa "trefa do čierneho" s týmito farbami.  Kedysi by ste ma s inými (ešte občas okrem bronzových) nestretli. Takže nechcite vedieť, ktoré z nich sa mi páčia viac, lebo oboje sú viac :-o).

 Oba tiene mi boli poskytnuté spoločnosťou GOSH Cosmetics.

Prajem krásny zasnežený deň!

18 komentárov:

  1. Those are nice eye shadows,I don't own any shadows from Gosh,just some make up brushes.Love the eye make up looks:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Mimi! I have MU brushes, too :-) I have a lot of products from Gosh because it´s my favourite brand. These colours are really nice, I love them.

      Odstrániť
  2. To fialové líčenie je dokonalé :) S tou linkou si to krásne skombinovala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa viac páči to zelené :-))) ďakujem

      Odstrániť
  3. Zelená Ti ide pekne k očiam :-) Ale páčia sa mi obidve :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som si to všimla :-o) ďakujem!

      Odstrániť
  4. To fialové líčení je krásné :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rozhodne a bezpodmienečne fialová =P Škoda, že si to sem nedala včera, už by som bola vlastníčkou. Bola som vo Fann-ku, mala som ešte zľavové poukážky a stále mi chýbala jedna vec. Tak mám make up nakoniec, ale tie tiene by som brala viac. Ja fialovú môžem =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ono to aj malo byť včera, ale keď sme dorazili, najedla som sa a zaspala :-o) no čo už... tak budú nabudúce :-)

      Odstrániť
  6. Páči sa mi, že si pridala aj líčenia, je ich hneď vidieť v akcii :-) Ja som tiež za fialovú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. no nejako sa to stalo súčasťou mojich recenzií na tiene :-)

      Odstrániť
  7. Bože, ty fialové stíny!!!!!!♥♥♥:))
    No tak na ty rozhodně mrknu, až někde na tuto značku narazím!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máte e-shop, ale tieto tam nie sú, len iné, staršie, fialové :-( Tieto fialové sú jedny z najkrajších fialových, ktoré mám

      Odstrániť
    2. Možno sa dostanú aj k vám, možno im to len trvá :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.