5. decembra 2012

New Way of Zoeva, Yes We Change!

Ako ste si poniektoré možno všimli, pribudlo mi pod nadpisom "Spolupracujem s" jedno logo. A som rada, že sa opäť jedná o moju obľúbenú značku. A keďže som bola vybraná, aj ja som obdržala informácie o novom smerovaní značky. Teraz ju chcem predstaviť v jej novom šate. Ja viem, že sa to už objavilo u Moniky, a preto som zverejnenie posunula aspoň o deň. A možno sa mi v dnešný deň aj viac hodí písať o "novom živote" tejto značky, ale to už je o niečom inom :-).
Obávam sa, aby toto nedopadlo rovnako, ako s inou značkou, že to budete čítať všade a už sa vám z toho budú oči prevracať :-D Ale tak nájde sa aj pár ľudí, ktorí sa nenachádzajú u Moniky (aj keď to znie neuveriteľne :-D), tak snáď... Aj keď na druhej strane, ona má možno viac informácií, ja som nováčik :-)
staré logo
Toto zrejme pozná väčšina, či už niečo vlastnia, alebo sa s tou myšlienkou pohrávajú. Tak to sa teraz zmení na takéto...
nové logo
... logo, ktoré stelesňuje filozofiu, hodnoty a produkty tejto značky. Značka Zoeva nie je "prečačkaná", a predsa je ženská. Nie je povrchná, ale pritom jej nechýba štýl. Nikto by ju nenazval staromódnou, aj keď uznáva hodnoty. V duchu legendárneho Da Vinciho kruhu, ktorý vyjadruje ideálne proporcie a absolútnu harmóniu v spojení s krédom, ktorým sa riadime od vzniku značky ZOEVA, práve tak vzniklo ich nové logo.
symbol
K názvu v logu teraz pribudne aj symbol, ktorý sa mi mimochodom veľmi páči. Je k nemu aj (trocha feministicky upravený) príbeh o Evičke v Raji :-). Citujem:

"Bola raz jedna žena, volala sa Eva. Eva bol nádherná. Bola však jediná svojho druhu na mieste, ktoré všetci volali "Raj". Keďže bola sama, o svojej kráse netušila. Eva sa narodila v znamení Býka. A ako typický Býk, bolo jej najväčším želaním sa prejaviť, vyjadriť svoju vášeň a splniť si svoje sny. Fascinovaná krásnym podľahla Eva jedného dňa túžbe ochutnať jablko, pretože nedokázala odolať jeho dokonalosti. Toho dňa Eva precitla a rovnako ako škaredé káčatko, ktoré sa zmenilo na krásnu labuť, si uvedomila svoju individuálnu krásu. A tak Eva žije šťastne dodnes..."
ukážka nového označenia produktov
Na záver prikladám ukážku nového označenia produktov a motto spoločnosti. Od začiatku bolo ich požiadavkou ponúknuť najvyššiu kvalitu za dostupné ceny. Žiadne kompromisy, ale ani žiadne predražené ceny. Ich cieľom je umožniť každej žene zvýrazniť svoju krásu. Neurčujú, ktorá farba je krásna. Svoju vlastnú farbu môže každá objaviť v 500 rôznych odtieňoch, podľa vlastného výberu. Každý produkt vzišiel z presvedčenia a z vášne pre make-up. V skratke povedané...


Toto heslo milujem vytvorila som raz k nemu aj fotku z produktov z mojej poslednej alebo predposlednej objednávky :-) Čo sa týka posledného odstavca, práve tak som sa k ZOEVE pred niekoľkými rokmi dostala. Hľadala som paletu s viacerými farbami, no našla som len zahraničné. Cena + poštovné + moja úžasná angličtina = žiadna paleta. A tak som podľa "vygoogleného " obrázka našla Zoevu. Bola to veľká radosť. Rozhodla cena, po príchode jednotlivých produktov, som už vedela, že sa do nej oplatí investovať. A som jej verná dodnes, čo vidíte aj z mojich líčení.

Poznámka: V texte bola použitá citácia z oficiálneho textu alebo jeho mierna úprava.

Pekný deň prajem!

6 komentárov:

  1. Ten symbol jablko / býk / labuť je fakt krásný, to vymysleli opravdu dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je. aj v tej kombinácii ružovej a čiernej, aj keď to asi na výrobkoch vidno nebude, ale aj tak

      Odstrániť
  2. ked si to tak napisala tak tam vsetky tri vidim:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ono je to tam aj farebne vyznačené, ale myslím, že aj ja osobne by som na to čumela asi dlho, kým by som tam čosi vyčumela :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.