28. decembra 2012

Nivea Visage Double Effect Make-up Remover


Občas sa stane, že nemajú môj obľúbený odličovač, alebo chcem zmenu, a tak siahnem po niečom inom, že vyskúšam. Tak som dala šancu aj odličovaču od Nivei. Tentokrát som aspoň nekúpila klasický, ale dvojzložkový, lebo ja som len na také :-) Naposledy, keď som mala Nivea odličovač, tak som mala obyčajný a mala som pocit, že do rána oslepnem, tak ma štípali oči.

Nivea je pre mňa kozmetika, ktorá je tu dlho, je to taký pojem už dlhé roky, jej vôňa sa tiahne so mnou celým životom.Hoci doma ju už nepoužívam, až na nejaké výnimky, mám ju na Myjave, aby som nemusela na pár dní prenášať aj celý regiment kozmetiky. To neplatí teraz, keď som tu dlhšie a zobrala som si aj kopec iných "nepotrebných" vecí. Veď keby niečo... :-D

Odličovač je teda, ako som spomenula vyššie, dvojzložkový. Keď ide o tekutý, používam len taký, a to z niekoľkých dôvodov - vodeodolná kozmetika, moje citlivé, tenké, žilkami presvitajúce očné okolie, štípanie očí pri odličovaní. Má objem 125 ml, cena je okolo (+/-) 4 eur, podľa toho, kde kupujete. Dá sa kúpiť v hociktorej drogérii, ale to predsa všetky vieme :-). Pred použitím treba premiešať obe zložky.


 
V zložení má napísané, že okrem iného obsahuje:
- olej zo slnečnicových semiačok (Helianthus Annuus Seed Oil),
- extrakt z kvetov nevädze poľnej (Centaurea Cyanus Flower Extract).

Práve tá zložka z nevädze má ošetrovať očné okolie a chrániť mihalnice. Neviem, žiadna mi počas odličovania nevypadla, ráta sa to? :-)
K oficiálnemu popisu, ktorý je zachytený na obrázku, poviem už len asi toľko, že s vodeodolnou maskarou si poradil a po silnejšom make-up - e som sa ráno zobudila s čiernymi pozostatkami v podobe šmúh pod očami. Ale to bola možno aj moja chyba. Oči nedráždil, neštípal. No stalo sa mi, že som si ho nechtiac dala na odličovací tampón viac a vtedy zaštípal, keď mi natiekol pri pritlačení do oka. Hlavne, že som ich nemusela drhnúť, ako keby som miesto dekoratívky mal na očiach lepidlo :-)))

V každom prípade je to menšie zlo v porovnaní s inými, ktoré som skúsila, no na môj obľúbený od Garnieru nemá. Pre mňa určite nie.

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. No mne teda tento odličovač urobil peknú paseku... v očiach odličovač štípe ako čert, ale zas pekne odličoval aj vodeodolné, tak som mu chcela dať šancu. Po asi tak 2 týždňoch pravidelného používania som si zošúpala celé viečka (a ako boleli), že som to vyliečila až asi po pol roku. Ale nevyhodila som ho, slúži mi ešte, keď príliš pretiahnem linku - vtedy nakvapkám na vatovú tyčinku a krásne sa dá nerovná linka upraviť :) Takže aj keď by som si s ním už v nikdy neodlíčila celé oči, tak ho kúpim znova :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaaau, až ma zaboleli moje pri tej predstave!!! niečo podobné sa mi stalo s Lorealom a s tým obyčajným od Nivei. teda neliečila som to tak dlho, ja som si tam normálne švacla hojivý zázrak z Oriflame :-D inak sa to vydržať nedalo. ale je pravda, že keď som si to všimla, že sa mi niečo na viečkach robí, tak som stopla používanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám tiež najradšej dvojfázové odličovače :-) a tiež je to ten od Garnier :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A ktorý presne odličovač od Garnieru používaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simply Essentials 2 in 1 :-)

      Odstrániť
    2. ďakujem moc :) tak keď tebe vyhovuje, dúfam že aj mne bude potom keď si to pôjdem kúpiť...lebo ja blbá som si minule kúpila tú obyčajnú Niveu, :D ale zatiaľ ma z nej neštípu oči a dúfam že ani nebudú :/

      Odstrániť
    3. uf, aby si na mňa potom nenadávala :-D ja som spokojná, a teda ani s týmto som nemala nejaký extra problém, no vidíš v komentároch, že ostatné kočky aj hej :-/

      Odstrániť
  5. Mám tento doma a jsem si jistá, že už si ho nekoupím.. hrozně mě z něj pálí oči :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú na neho sťažnosti, ja viem, u mňa to nie je až také kritické, ale ani na 100%

      Odstrániť
  6. Neviem, podľa mňa sa fakt radšej oplatí zainvestovať do nejakej tej biodermy kde máte istotu že štípať nebude a fakt skvele odlíči, ako ju používam ak som nemala problém s čiernymi očami ráno a neskúšať vkuse iné, ktoré vám budú stáť na poličke, takto sa vám aj tie peniaze dosť nazbierajú...
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niektorým ľuďom sa jednoducho nedá ani zainvestovať. sama si spomínam, keď som chodila do školy, že som si veľmi vyberať nemohla. skvele odlíči aj spomínaný Garnier a pre mladé kočky je aj cenovo dostupnejší.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.