10. decembra 2012

No Make-up Tag...

... od Moniky :-) Pravdupovediac, tajne som dúfala, že to meno nie je moje, lebo fotiek bez omietky veľa nemám. Ale keď som si to dnes ráno pozrela (a Monika mi aj písala), som sa trocha pousmiala, v akej spoločnosti sa nachádzam, v strede medzi dvomi tak populárnymi kočkami. Spomenula som si na jednu fotku, ktorú som upla aj na nástenku mojej "fan page". Že ako vlastne vyzerá Suzi nenalíčená, keďže vám tu dávam všelijaké farebné a výraznejšie líčenia. Neviem, ja sa vnímam nenalíčená inak, ako ma vníma okolie, ja si pripadám normálna. Niekdy, keď som unavená, pripadám si tak uplakano, šedivo, nudne, lebo farby sú mojou súčasťou. V poslednej dobe sa snažím viac používať nude líčenia a v podstate vyzerám skoro rovnako aj tak, aj tak. No okolie ma vidí asi takto?


Zaspomíname si troška na leto... Fotka vznikla jedného horúceho augustového dňa. Nie, že by som nezdochýňala od horka aj doma, ale ja som sa jednoducho rozhodla, že práve v ten deň sa už konečne ideme pohrať s novým foťáčikom. Treba si odfotiť aj klásky, veď skôr nabehnú kombajny, ako sa k nim dostanem :-D (tie prišli na druhý deň, takže som to stihla na poslednú chvíľu). Posledné, čo som do toho horka chcela, bolo na seba niečo ešte mazať. Make-up nahradí opálenie, farbu na líca moje červenanie v horka a to ostatné prežijem. Aby som spoluobčanom nedesila mojou pravou tvárou, tak som si dala do vlasov aspoň kvietok a vyrazili sme. A ako vznikla táto fotka? Chcela som mať fotku s totálne rozmazaným pozadím a aby bola vyblednutá, ako to robia zrkadlovky (alebo photoshop?). Mne sa tá fotka tak veľmi zapáčila, že mi ani nevadilo, že nemám nahodenú fasádu :-D

Dovolím si príbeh a fotku doplniť ešte dvomi ďalšími, lebo patria do série a do príbehu. Inak je fajn pridať fotku a neopisovať z poznámkového bloku, čo som použila :-D


Ako som bola pri tých kláskoch, tak som sa zahrala na "Gladiátora" :-o) Ísť tam v kraťasoch je celkom sranda, pripomenula som si tak detstvo... Vynechať slnečnice, to nie, ja milujem slnečnice. A keď ich máte po ruke, bol by hriech ich obísť. Aj ma mrzelo, že som tieto fotky nikdy nepublikovala, pretože týchto fotiek bolo viac a celkom sa mi páčia, ale keď ja som tak trocha odporca tzv. "random postov", na to mám FB.


Fotka je, story je, čo sa týka produktov, napíšem asi toľkoto... Korektor, špirála, balzám na pery a bez vykresleného obočia by ste ma tiež radšej stretnúť nemali :-D.

Nie som veľmi na tieto tagy, ani sa veľmi do nich nezapájam, nastal čas na malú výnimku. Takže ďakujem Monike za označenie a tú sú moje tri:


22 komentárov:

  1. ďakujem! ďakujem! že si sa vôbec a tak rýchlo zapojilaa že si ho spravila v štýle aký som si ho aj predstavovala.
    krásna fotka, ešte krajšia ty, aj bez fasády :D a pri poznámkovom blogu som sa naozaj úprimne pobavila!
    ešte raz ďakujem, krásne sa čítaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v štýle pre mňa typickom :-))) taká oddychovka padne vhod, je to troška zmena :-) ja vážne mám taký, resp. je to starý diár od Mary Kay :-D tam si píšem postrehy, aby som to vedela napísať do recenzie a okrem toho, čo som použila pri make-upe, aj zoznam lakov použitých pri nechtoch. keďže to nepridávam hneď, by som si to nezapamätala všetko :-)

      Odstrániť
    2. no veď ja to robím tak isto, to by sa potom nedalo, obzvlášť keď je toho občas celkom aj dosť, preto som sa tak na tom pobavila :)

      Odstrániť
    3. :-) no veru a občas pribudne aj niečo mimo zoznamu a pamätaj si to všetko :-) aj keď niektoré veci identifikujem podľa farby, ale načo to riskovať :-o)

      Odstrániť
  2. Fuu, keby som mala tak krásnu pleť ako ty, hneď chodím bez make-upu každý deň! Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, to robí leto, vtedy je to fajn :-) slnko mi prospieva, preto sa mu občas odovzdám naplno :-)))

      Odstrániť
  3. Suzi krásna si aj bez "omietky" :-) Pasuje ti veľmi aj takýto natural look :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. niekedy túto fotku porovnávam s nejakou, kde som nalíčená a táto vychádza toho víťazne :-o)

      Odstrániť
  4. súhlasím s babami, bez makeupu vyzeráš ešte lepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) toto je na tom práveže najlepšie, dobre to Monika vymyslela :-) keďže človek sám seba vníma inak, dozvie sa, ako ho vníma okolie :-)

      Odstrániť
  5. Veď ti to úplne pristane,mne sa tá fotka strašne páči :) a snívam o fotkách so slnečnicami aj s kláskami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Veronika! ja som si ten sen toto leto už splnila a som rada, že tie fotky mám :-)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. :-))) Evie, o tebe rozmýšľam, že ťa predsa len nominujem miesto Mariany. tá zmazala môj komentár, že jej odovzdávam žezlo, treba nájsť niekoho iného. rozhodovala som sa medzi tebou a ňou a takto to dopadlo :-(

      Odstrániť
  7. Ďakujem ďakujem, niekedy cez týždeň sa do toho pustím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednoducho wow! :) Tiež by som chcela vyzerať tak dokonale bez make-upu... no čo už :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.