11. decembra 2012

Review: Gabriella Salvete Diamante Volume & Length

K tejto maskare som sa dostala svojou rýchlou reakciou ako na facebookovskej stránke Gabrielly Salvete na Facebooku, tak aj u Soni na jej blogu. Keďže mi prišiel z firmy mail, že som sa dostala do prvej dvestovky, tej u Soni som sa vzdala v prospech ďalšej kočky. Dnes sa konečne dostáva na rad recenzia.

 
Podľa oficiálneho popisu by mala obsahovať diamantový prach, ktorý má rozžiariť váš pohľad, zanechať mihalnice lesklé, posilnené a zdravé. To s tými diamantami ja osobne neviem dokázať, takže zostaneme pri oficiálnom popise :-) V každom prípade s ňou prišla aj takáto kartička (a darčekové vrecúško z organzy).
 
Objem maskary je 11 ml. Kúpiť sa dá, kto to ešte náhodou nevie, v 101 Drogerie. Má šedo - strieborný obal s lesklým vrchnáčikom. Kefku má mierne zaoblenú, pričom na jedne strane sú "zúbky" kefky dlhšie a na druhej kratšie. A aby som nezabudla, kefka je plastová, takže moja obľúbená. Len by mohla byť viac pevnejšia. Pri zasúvaní sa chce ohnúť.

Dodám už asi len to, že pekne češe mihalnice, vytáča ich, nezlepuje a dodá im peknú dĺžku už pri jednej vrstve. Čo som ju tak pozorovala, oči neštípali, neopadávala mi, len na konci dňa, po veľa smiechu na návšteve som ju mala dole rozmazanú. To mi ale postačí vymeniť pri spodných mihalniciach maskaru a bude to v poriadku. U mňa osobne pokorila aj mascaru Rimmel alebo Maybelline False Lashies. Na to, že je z tých lacnejších značiek, je fajn. Mám horšie skúsenosti s drahšími, pri ktorých rozhodne ani neprižmúrim oko.

Zhodnotenie na záver:

- kefka a jej tvar
- už v prvej vrstve pekné predĺženie
- nelepí
- nehrudkuje
- neopadáva
- nedráždi oči

- spodné mihalnice sa otlačia, nevydrží tam celý deň
- ohybná kefka

Majte sa krásne!


10 komentárov:

  1. Pekné mihalničky ti spravila... ja som od Gabriella salvete mala raz púder... bol tmavý :D inak ani neviem prečo, ale tejto značke sa úspešne vyhýbam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám v pláne mať všetky laky :-)

      Odstrániť
  2. Mě se ta řasenka zdá dobrá, já mám od GS řasenku riflessi a není sice extra super, ale řasy celkem prodlouží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na svoju cenovú kategóriu dobrá je, predĺženie má krásne :-)

      Odstrániť
  3. no z toho z toho popisu to vyzera na luxus:) zial, gumove kefky nemam rada, takze by sme si asi do oka nepadli, ale mas uplne krasny tvar oka aj obocia, to ma hned uputalo!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže ja ich mám zase najradšej. ja svoje obočie, na rozdiel od očí, nemám vôbec rada, takže sa vždy pousmejem, keď sa niekomu páči :-) ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.