20. decembra 2012

Some Christmas Nails

Tento rok sa nechystám na nejaké špeciálne nechty, skôr sa chystám ostrihať ich a dať im trocha pauzu, už by ju potrebovali. Minulý rok som sa vytešovala z vodolepiek, ktoré som aj použila na vianočné nechty. Keďže som si istá, že nejakého tučniaka, alebo iný zimný motív by som mala na nechtoch len kvôli fotke a išlo by to dole (viď prípad imelových), čo je momentálne pre mňa plytvaním času, vybrala som také, ktoré sa mi svojim dizajnom hodia k Vianociam a rovno som im pri fotení spravila vianočnú fotku, aby to bolo aktuálne, pretože som pri nich myslela na tento príspevok :-)

1. Fialové s bodkami

zdroj
Ako prvé som vybrala tieto bodkované. Ja osobne mám (resp. my máme) už šiesty rok výzdobu zlato - červenú, lebo som vždy takú chcela mať, ale nikdy sme takú doma nemali. A tak som si splnila sen, ktorý ma ale pomaly začína nudiť a zatúžila som po kombinácii strieborno - fialovej, čo by ale bohužiaľ znamenalo na novo vymaľovať, lebo by sa nehodila k stenám :-/ Tak ešte musím vydržať, lebo maľovať každý rok by bolo trocha na hlavu :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148


2. Červeno - zlaté
                                                                                                                                                                                                                       

Ďalšie nechty sú už v pre mňa typickej vianočnej kombinácii červená - zlatá. Aj keď teda... Schválne som nepoužila "snehulienkový" efektový lak, aby som mohla použiť iný, aktuálny a jeden z mojich narodeninových darčekov. Lenže v konečnom dôsledku skôr vyzerá ako strieborný, nie zlatý :-( Nevadí, aj tak nechty na mňa pôsobili vianočne, preto som ich vybrala do tohto príspevku :-) Spodný lak, ktorý má v sebe drobné červené trbietky, som vybrala samozrejme tiež zámerne.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardender, 100


3. Modro - strieborné


Nezabudla som ani na maminu kombináciu a to modro - striebornú. Tieto som vytvorila fóliovou metódou 2  otláčaním (postup tu). Dosť často ju používam (ale tú prvú), hlavne keď neviem, čo v rýchlosti vytvoriť :-)

Použité laky:


 4. Zeleno - zlaté
zdroj
Na poslednú chvíľu som sa rozhodla pridať aj niečo zelené.Pôvodný zámer pri týchto nechtoch bol gradient. V poslednej sekunde som rozhodnutie zmenila (a možno je to tak lepšie). Keby som vedela pečiatkovať a mala nejakú platničku s ornamentom, keby boli nechty urobené podľa ilustračného obrázka, boli by úžasné.

Použité laky:


5. Zlato a imelo


Toto by tu nemalo chýbať... Imelo. Tieto som vytvorila špeciálne kvôli príspevku ako posledné. Jasné, že išli dole. V podstate to bol pokus, či sa podaria, len nebolo kedy dorobiť druhú ruku :-( Pôvodne tam mali byť kamienky, ale keď som si pre ne išla, zistila som, že červené nemám, tak sú len bodky.

Použité laky:

Až na tieto posledné, sú to nechty, ktoré sa dajú nosiť aj bežne. Len mi tak svojím vzhľadom pripomínali sviatky, preto som ich vybrala. Tuším som to písala už na začiatku :-) Určite, že by som ešte vedela o ďalších, ktoré by sa sem dali pridať, ale to už niekedy nabudúce, týchto päť podľa mňa bohato stačí :-).


Tak sa mi to nakoniec podarilo, pozviechala som sa a príspevok prišiel ešte pred Vianocami...

Majte sa pekne!

20 komentárov:

  1. Odpovede
    1. vďaka, Daniela! :-) som rada, že sa páči

      Odstrániť
  2. krásne sú všetky ale tie prvé sú naj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie sa najviac páčia aj mne. a potom druhé :-) ďakujem!

      Odstrániť
  3. nádhera Suzi, jak ja Ti závidim tie krásne nechty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, ďakujem! ja som rada, že je na mne aspoň niečo, čo sa dá závidieť :-D :-D :-D

      Odstrániť
  4. fiha to si sa namakala.. ja mam dost, ked mam urobit jednoduchy post len s nalakovanymi nechtami a ked mam zrecenzovat 4 laky tak mam dost :) Tazko aj vybrat, ktory sa mi paci najviac, ale asi tie cervene, potom zelene, fialove s kruzkami atd :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak nebolo to náročné :-) dať dokopy fotky a nájsť prepojenia na laky :-))) ale nie, tie nechty boli v pohode, aby ich mohol skúsiť ktokoľvek, koho som čo len trocha inšpirovala. keď viem, že nechty o dva - tri dni pôjdu dole, je mi ľúto tam niečo kresliť a dať to dole :-(

      Odstrániť
  5. Ty druhé se mi líbí nejvíc, ale jinak jsou všechny moc hezké :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) tie druhé si dám asi zajtra, teda v modrom prevedení :-)

      Odstrániť
  6. Tie druhé, predposledné a posledné! Paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie druhé som si dnes mala dať v modrej kombinácii, ale v poslednej chvíli som si to rozmyslela a tak ich mám trochu bordovejšie ako tieto tu :-) a ďakujem!

      Odstrániť
  7. Oh Suzy, what beautiful christmas nails! I loved them all:)Thank you, you are the best!
    I'm going to try some of these looks, let's see how they come out:)

    MERRY CHRISTMAS

    by the way! Bjocas:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. xoxo, noooo, I´m not :-D but thanks you think it :-o)

      Odstrániť
  8. úžasná inšpirácia! :) Tie prvé fialové sa mi najviac páčia, tie určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veronika! som zvedavá na ne, snáď mi ich ukážeš :-)

      Odstrániť
  9. Na Vánoce jsem jasným příznivcem červené!! Krásné designy :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) je to klasika, červená, alebo červená a zlatá

      Odstrániť
  10. Najlepšie na nich je to, že sa dajú (okrem posledného) nosiť aj bežne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tak aj boli vyberané :-) ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.