2. decembra 2012

Zoeva Nude Palette

Ďalšou paletou, ktorú som si zobrala na mušku je Nude Palette od Zoevy. Mám pocit, že to bola úplne prvá vec, ktorú som si u nich kúpila. V poslednom čase po nej siaham čoraz viac, pretože sa snažím skamarátiť s prirodzenejšími líčeniami.

Obsahuje 28 odtieňov lisovaných tieňov. Nájdete tu úplne svetlé odtiene hnedej, cez béžové, bronzové, až po odtiene tmavšie vhodné na večerné líčenie. Nájdete tu farby aj ružovkasté alebo s fialovým nádychom. Odkedy ju mám sa niekoľkokrát zmenila moja najobľúbenejšia kombinácia... Paletu vlastním, ako je vidno z názvu, klasickú, avšak v niektorých farbách je shimmer, tak neviem, vy, ktoré ju máte, napíšte mi, či ju máte rovnakú alebo nie


priemer kruhu je 25 mm

Balenie je opäť plastové čierne zo zacvakávacím zatrváraním. Veľkosť palety je 23 x 15,2 x 1,2 cm. Pri otváraní si pomáham rovnako ako pri ostatných - starým kovovým pilníkom. Na druhej strane sa nachádza zloženie, distibútor.






Už si pripadám ako verklík, ale opäť pridávam aj porovnanie pigmentácie bez podkladovej bázy a s ňou.


A teraz "swatches". V tieni a na slnku, klasika. Som zvedavá, ako sa s tým vysporiadam teraz v zime, keď toho slnka veľa nebude :-o)

1 - 4

5 - 8

9 - 12

13 - 16

17 - 20

21 - 24

25 - 28

Z posledného obrázka je vidieť problém "čiernej" farby, ktorá vlastne ani nie je čiernou, ale tmavo sivou. Ďalej tieň, ktorý sa nachádza na prvom obrázku, by mal byť asi biely, rozjasňujúci pod obočie. Tento má nádych do zelena. Mne osobne sa tá jeho farba páči aj takto, ale niektorý to možno bude vadiť.

Cena palety v e-shope je 17,95 €.

To je pre dnešok všetko, prajem peknú nedeľu!



14 komentárov:

  1. to je nádhera.. ja ešte od zoevy nič nemám a ani mi ježiško zas nedonesie :D tak niekedy inokedy no, alebo sa obdarujem sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! no, aj to je možnosť, aj ja to občas robím :-o)

      Odstrániť
  2. Ja som si ju objednala tiež a prvý dojem veľké sklamanie. Ale tak báza a podladová ceruzka zachráni všetko =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bez bázy ani na krok :-) tak ja z nej väčšinou používam tie tmavšie fary, takže sklamaná nie som.

      Odstrániť
  3. Moc krásná paletka, barvy by mi sedly:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ty si na také prirodzené farby :-) vďaka

      Odstrániť
  4. Mam ju v shimmer verzii a som snou viac než spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) pokiaľ máš rada prirodzené líčenie, tak sa ani nečudujem, veď je fajn :-)

      Odstrániť
  5. Hello, I've nominated for an award. look at my blog. kisses

    http://manicuradefantasia.blogspot.com.es/2012/12/un-premio.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you so much! I did post about this award on september, but big thank you for nominating!

      Odstrániť
  6. myslim, ze dost paletiek ma problem s tym, ze cierna nie je cierna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite áno, s tým súhlasím, ešte ani jedna, ktorú mám nemá čierno čiernu farbu :-(

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.