21. decembra 2012

ZOEVA Soft Eye Kohl


Keďže kajalovú ceruzku som si vybrala farebnú, tak najprv napíšem o nej. Vybrala som si krásny perleťový jedličkovo zelený odtieň nazvaný Patina. Výsledok? Chcem aj tie ostatné :-D

Ceruzka je zabalená v krabičke s typickou čierno - bielou grafikou, na ktorej samozrejme nechýbajú ostatné údaje, ako odtieň, zloženie, distribútor... Samotná ceruzka je metalická strieborná a vrch má farebný podľa odtieňa. Hmotnosť je 1,14 g a cena 4,90 €. Okrem všetkých tých vecí v zložení by mala obsahovať vitamín E, ktorý zvlhčuje očné okolie.

Je mäkučká, krémovej konzistencie, ľahko sa s ňou pracuje a krásne kĺže po oku. Keď som ju použila na spodnú linku, ľahko sa rozmazávala. Pri použití ako vnútorná linka mi nedráždila oko.

Nájdete tu okrem tohto v oditeňoch:
- De Luxe (antická zlatá, trblietavá)
- Americano (kávovo hnedá, matná)
- Noir (čierna, matná)
- Blanc (biela, matná)
- Smoke dymová, matná)








Na záver prikladám ceruzku na oku. Do príspevku som ju zvolila v prevedení hornej linky. Nerozpíjala sa a ostala po celú doby rovnako pigmentovaná.


Kajalovú ceruzku mi poskytla firma Zoeva, za čo ďakujem!

Prajem pekný záver týždňa!

6 komentárov:

  1. Krásna je, aj ja by som asi zvolila túto farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa zelená a fialová musí byť, fialovú nemali, tak som si vybrala zelenú. no strašne som namotaná na tú antickú zlatú :-)

      Odstrániť
  2. Krásna farba, strašne ma zaujala aj tá zlatá, teraz mam nejake obdobie, že by som mala na očiach každy den zlatu farbu..:D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.