27. januára 2013

Disco With Deep Ruby

 
Vznikli spontánne. Chcela som zapojiť už konečne jeden lak z mojej výhry v PUPA súťaži. Pozerala som tak na ne a niečo si to ešte pýtalo, nejaký efektový lak. Nie, že by sám o sebe nebol úžasný, ale tento chameleón si ešte pýtal nejaký doplnok.



Tento lak je vo fľaštičke bordový s fialovými odleskami, ale na nechtoch je presne opačný. Myslím, že je to z fotky dostatočne vidieť. Kryje už v jednej vrstve a tak som ho aj nechala (keďže som sa rozhodla s tým nadlakom).

Rozhodla som sa, že na vrch použijem lak od Essence, konkrétne zo série Nail Art Special Topper, ktorý sa skladá s trblietok a štvorcov. Naniesla som jednu vrstvu a ako je vidno, nejako som tam ozdoby veľmi nerozmiestňovala a nechala som to tak, ako to je.


Pozerala som na ne, že sú celkom super, ale žeby sa mi k nim niečo ešte hodilo. Okrem toho, že som na proredník ešte pridala jednu vrstvu :) Zmatňujúci lak som tu mala jeden krát, ešte na starej škaredej fotke. Bolo na čase ukázať ho v lepšom svetle. Tento lak mi vydrží asi tak dva dni, potom je ako keby ošúchaný, stratí zmatnený efekt a ak chcem mať nechty dlhšie, čo tieto som chcela, musela som prelakovávať ešte 2x.


  • Miss Sporty Nail Expert Manicure Silky Base & Top Coat
  • PUPA Lasting Color (China Doll), 619 Deep Ruby
  • Essence Nail Art Special Topper, 11 Disco Disco
  • Miss Sporty Check Matte!
Nechty som mala týždeň, čo znamená, že sa mi veľmi páčili a nechcelo sa mi ich vzdať :-D Navyše bol lak vďaka opakovane nanesenom zmatňujúcom laku stále nepoškodený. Hoci sú tam vidno kvietky, tak o dva dni začalo snežiť aj u nás. Ale myslím, že počas zimy ešte zopár takýchto ešte uvidíte :-) Kombinácia sa i tak veľmi páčila, že som ich mala už 3x :-).

Pekný deň!

28 komentárov:

  1. Vypadá to krásně, ale spíš bych je nechala lesklé :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa práveže viac páčili takto, ešte sa mi žiadne zmatnené nepáčili tak, ako zmatnená táto farba. ďakujem :)

      Odstrániť
  2. najbližšie v drogérke kupujem zmatňujúci a ten trblietkový lak, vypadaú tieto nechtíky fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oboje vyzerajú zaujímavo :-) ja sa rada kochám peknými nechtíkmi, keďže tie svoje poriadne ani nemám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Janka. no jo, ty máš tak maušké :-(

      Odstrániť
  4. Nádherná kombinácia!
    Ale keď už trblietky, tak jednoznačne lesklé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Matny lak mam take a vypada to skvele. Chtela jsem se zeptat, jestli jsi tedy fixovala na zaver jen tim matnym ( jak jsem pochopila) a kolika vrstvami? Mne prijde, ze jakmile dam matny lak jako konecny ( protoze dat na to top coat tak efekt matu je asi urcite pryc- i kdyz jsem to nezkousela) , tak se mi nehty rychleji odpryskaji.
    Mas nejake kouzlo, ci tipy na delsi vydrz nehtu s matnym lakem a vseobecne?
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie, matný bol úplne vrchný, bez nadlaku. ako píšeš, už by nebol matný :) nechty sa mi práveže neolúpali vôbec, aj po týždni vyzerali ako nové. ale matný vzhľad mi vydrží tak dva dni a potom je ako keby ošúchaný, stratí matnosť a vyzerá ako obyčajný a znova ho musím naniesť. a čo sa týka všeobecnosti, nechty si nikdy nelakujem, keď ich mám zmäknuté (po kúpaní, umývaní riadu ap.) a lak nanášam na odmastené nechty.

      Odstrániť
  6. páčia sa mi nechtíky aj bez trblietok, aj s nimi aj v matnej verzii:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten matnej finish tomu dal takový noblesní nádech ♥ krása

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, akurát dnes som rozmýšľala nad tým, že by som si mohla kúpiť matný nadlak, ten , čo som mala od Essence mi totižto celý zoschol, nechápem ako je to možné :D Len som nevedela, či tento od Miss Sporty je dobrý, ale vidím, že je :) Strašne sa mi páči tá tvoja matná verzia, super :) A najviac na svete sa mi páči matná čierna :) Trošku som sa rozkecala, pardon :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D v pohode. čiernu som zatiaľ videla len na obrázku a vyzerala celkom fajn. myslím, že tmavé farby budú na tom so zmatňujúcim rovnako :) ja som zase premýšľala o Essence, ale tak asi teda nič :) na to raz za čas mi postačí aj tento

      Odstrániť
  9. Tyhle efekty matný s glitrovým lakem mám moc ráda, vypadá to zajímavě, takže se divím, že jsem to ještě nezkoušela..:)Co nejdřív vyzkouším taky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, presne tak. moja sesternica povedala, že jej tie matné laky nevoňajú, že ak má byť krásne lesklý. to isté by sa dalo povedať aj o trblietkových. veď trblietkové sú preto, aby sa leskli, že áno. v podstate má pravdu, ale mne sa ten efekt aj tak hrozne páči :)

      Odstrániť
  10. Moc pěkný lak, já bych ho nosila spíš samostatně, má fakt nádhernou barvu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta kombinace je famózní, vymyslela jsi to skvěle! Já na ty efektové laky vždycky koukám a nevím, co si s nimi počít a jak je nakombinovat, takže články jako je tento opravdu vítám. A zatím se mi u tebe nestalo, že by se mi taková komba nelíbila, nikdy to nebylo přehnané nebo přeplácané.
    No a ten efektový lak od Essence - tak ten se mi hodně líbí, jenom si ho z našich obchodů vůbec neumím vybavit, mám dojem, že žádný s čtverečkovanými glitry jsem nikde neviděla. Kéž bych se mýlila! Je fakt pěkný.
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, Verunka, to sa teším, ďakujem! :-) ja som si na tieto laky zvykla hlavne v prípadoch, keď mi v mojej nedočkavosti lak zbublinkoval, bol veľmi ryhovaný alebo mal slabšie krytie. postupne sa to prenieslo aj na normálne používanie. snažím sa ich viac zapájať spolu s lakmi, ktoré som tu ešte nemala, aby sa s nimi zviezli a ukázala ich aj na blogu.
      no a tieto laky sú zo série Special Effect Topper, je ich tam nejakých 9 druhov. patrí tam aj Circus Confetti, ktorý som mala tu .neviem, ako máte Essence ponuku vy, ale u nás sú tieto k dostatiu len vo vybraných predajniach, lebo u nás sa to delí na bežnú ponuku a zopár miest má aj druhý stojan, kde je toho ešte viac a paria tam aj tieto laky.
      prehľad lakov zo série tu alebo tu

      Odstrániť
    2. To máš recht, dobrý trik s tím maskováním! Bublinky se mi taky občas povedou, ale vždycky to pak radši ze vzteku odlakuju. Však říkám, nenapadlo by mě to a ještě ke všemu neumím kombinovat (ty efekťáky s barvami klasických laků).
      Třeba teďka jsem si donesla zlevněné efektové Essence laky, jeden je Hello holo (č. 03) a druhý Copper'ize me (č. 09), hrozně se mi líběj, ale fakt nevím, na jakou barvu je dát :(( Circus Confetti taky časem dokoupím, ten se mi líbí dost. A ten tvůj z tohoto příspěvku na českých stránkách Essence vidím, ale buď ho v obchodě srdnatě přehlížím nebo ho prostě drogerky nemají. Musím to jít čeknout a pevně věřím v tu první variantu. :D

      Odstrániť
    3. hello holo je taký strieborný, k tomu ide snáď všetko. sivá, bledomodrá, fialová... ale aj tmavšie farby. a pod ten druhý napr. čierny, hnedý, bronzový, červený, hrdzavý... :-) budem držať palce, nech ho nájdeš :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.