23. januára 2013

How To Remove Glitter Nail Polish

Ja viem, ja viem. Sto krát videné, sto krát pozerané... Ale ja chcem mať svoje. S vlastným pokecom. Takže dnes o tom, ako dať dole "glitrové" laky a iné efektové pačmagy, na ktoré som predtým minula litre odlakovaču a tony vaty.


Hoci ich mám niekoľko, snažila som sa ich používať menej, kvôli odlakovávaniu. A keď už som nejaký použila, tak som sa radšej trápila s odlakovávaním, ako veriť tomu, že to funguje. Až som si raz nakydala poriadne množstvo trblietok. Tak som povedala, že už je čas. Odvtedy to tak robím stále. A konečne som sa "rozhúpala" aj k oprave videa, ktoré sa mi naposledy nepodarilo.


Všetko, čo na to potrebujeme, je alobal, vata alebo odličovacie tampóny a odlakovač. Odlakovač by mal byť ževraj najlepšie s acetónom, ale de to aj s takýmto. Keď som to robila prvý krát, nechala som odlakovač pôsobiť 10 minút. Nedostatkov bolo dosť, tak som to zvýšila na 15 minút. To mi postačuje pri jednej vrstve napr. takého laku, aký je prvom obrázku. Pri dvoch vrstvách, čo bol aj prípad z videa, som čas zvýšila na 20 minút a nechty sú čisté. Ak odhliadnem od faktu, že mi na okraji a na prstoch ostalo trocha trblietok a že som malíček zle "zotrela". Takže radšej budem sedieť 20 minút s alobalom na prstoch, ako 30 minút drhnúť jeden ako o život :-)

Hoci mi použitý odlakovač pokožku extra nevysušuje, po 20 minútach pod alobalom je to o niečom inom, a preto je hydratácia hneď po skončeí a umití rúk veľmi dôležitá. Nakrémujem aj nechty a ich okolie a vmasírujem krém, či olejček (po čom siahnem). Raz som použila nejaký lacný zvyšný odlakovač a mala som prsty v takom stave, že som si musela tri dni za sebou robiť peeling rúk. Už zlepšený stav je vidno aj na tučniakových, aj na žabkových nechtoch. ale stále sú dosť vysušené :-/.

Z ľava do prava:
- Alverde Sensitive Handcreme (s Aloe Vera)
- Fleur de Santé Hand Therapy Softening Nail and Cuticle Cream (medový)
- no name jahodový olejček
- vzorka Dr. Nona Hand and Nail Cream (s úžasnou zázvorovou vôňou)
- Alverde krém na nechty a pokožku s výťažkom marhule (najnovší úlovok, ktorý mi ale bohužiaľ veľmi smrdí a robí na nechtoch blbý povlak, na veľmi suché miesta mi je ale dobrý)


Chcela som dať aj fotky, ale tie snímky z videa sú také škaredé, že bude musieť stačiť len to :-) Možno ich sem doplním, keď to budem robiť nabudúce... Aspoň jeden obrázok z iného pokusu, keď som nemusela kontrolovať ostrenie a mohla som obmotať prst úhľadnejšie :-).

A samozrejme video... Snáď bude fungovať.


Ak by to niekoho zaujímalo a nebude pozerať video na YT a čítať tak popis, laky na nechtoch sú Paris Memories, 272 (fialový) a 251 (glitrový). Oba v dvoch vrstvách + top coat.

UPDATE:
Ak začnú nechty pod alobalom páliť, treba s tým hneď dole a radšej pokus zopakovať. Určite nesedieť s pálením. 20 minút je fakt extrém a toľkú dobu som vydržala len preto, že ma nechty nepálili.

Pekný deň prajem!

20 komentárov:

  1. myslíš že sa to dá aplikovať napríklad aj na akrylové umelé nechty bez toho aby sa poškodili?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf, to netuším :-/ bezacetónový odlakovač vhodný síce je, ale keď sa nechá takto pôsobiť, tak ktovie...

      Odstrániť
    2. odlakovač používam tento a je super, nepoškodí ich. ale na toto si asi netrúfam :( ale babrem sa s odlakovaním aj hodinu...

      Odstrániť
    3. no veď práve, radšej neriskovať. ja som to zatiaľ videla robiť len na prirodzených

      Odstrániť
  2. Chcem sa ťa opýtať, nemáš pocit, že ti po tejto metóde viac zožltnú nechty? Nemám to vedecky podložené :-) ale vlastným pozorovaním som zistila, že mne takto žltnú. Asi to bude tým pomalým rozpúšťaním lakov a tým, že pod alobalom stále pôsobia ns necht. Predsa len, ked odlakuvam normálne, tak farbu hned stieram prec, ale takto tam ostáva... No neviem, možno sa nad tým moc zamýšľam, albo mám čudné nechty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie,nie, Veve, nemáš čudné nechty. nie síce veľa, ale žltšie mi ostanú tiež. ako hovoríš, pri klasickom ho dávaš dole, ale tu ti to všetko zostáva, navyše pod alobalom.

      Odstrániť
  3. To musím někdy vyzkoušet.:) Když chci video spustit, tak mi hlásí, že je soukromé..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. ja myslím, že určite by si skôr alebo neskôr na to niekde na YT alebo inom blogu narazila. ale tak som rada, že som poskytla info aj niekomu, kto to ešte nepozná :-)

      Odstrániť
  5. Suzi a nepalia ta prsty, ked mas ten alobal tak dlho?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nepálili ma. akurát mi to nadmerne vysuší kožu, trochu viac zožltnú nechty, ale nepálilo ma to

      Odstrániť
  6. Ja túto metódu teda nepoznám a som rada,že som ju vďaka tebe objavila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně jdou naštěstí glitrové laky vždy krásně sloupnout :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš šťastie :-) mi tak teraz napadlo, že ktovie, ako by na to fungoval taký ten zlupovací Essence lak

      Odstrániť
  8. Tak to je super, já mám po glitrech vždycky akorát poškrábané nehty:/ Příště zkusím alobal:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa to stávalo, drhla som to dole a potom ostali také odzobané, ako keby mali nechty záder :) a doškriabané. robilo mi to potom problém pri lakovaní, robili sa tam hneď bublinky. nechty sa dajú síce vyleštiť, ale stále to robiť nemôžem :(

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.