31. januára 2013

January Summary

Premýšľala som, čo by som si vymyslela ako každomesačný príspevok. Obľúbencov za mesiac som zrušila už dávno, to sa mi nejako nepáčilo. Obľúbené blogy nechám Monike a aj koláž, ktorú som chcela odkukať od Soni, som sa nakoniec rozhodla nechať tak, aj keď by mi to pomohlo pri koncoročnom (ak tu toľko vydržím) zhrnutí. Nemohla som spať, v hlave mi vírili rôzne blbosti, pozerala som do zoznamu, čo som stihla a čo nie a čo ma všetko čaká. A potom mi to napadlo, zobrala som si papier a ceruzku a začala si skicovať koncept. V novembri som pridala na FB kalendár s rozpisom, kedy bude aký drahý kameň, tak som to spravila v štýle dizajnu blogu (prepáč Kitty :-o) ), ktorý som tiež troška upravila. Takže bude zhrnutie a bude vyzerať nejako takto... Toľko k úvodu.

V januári som predstavila pleťovú líniu od GOSH, z ktorej som bližšie predstavila jeden produkt na začiatku mesiaca a jeden na konci, ktorý teda nevyvolal, okrem pár zdieľaní na FB, žiadnu reakciu. Rozhodla som sa, že spravím mini sériu nechtov s motívom zvieratiek a vytvorila som prvé tri – tučniaka, žabku a opičku. Keďže som nestihla všetky a dostala som požiadavky na ďalšie, zvieratká sa objavia nielen vo februári, ale asi aj v marci. V príspevku z rubriky „How to“ som ukázala, ako som vytvorila ohnivé nechty, alebo ako odstrániť trblietkový lak, ktorý bol použitý aj na ceste na Disco with Ruby. Z dekoratívnej kozmetiky som sa venovala krémovej linke od Zoevy a dvom malým paletkám od Essence. Odhliadnuc od líčení v recenziách, som spravila len jeden príspevok venovaný líčeniu. Voňavý post bol o DNA a ako je to s tou prírodnou kozmetikou som rozobrala v príspevku Himalaya Herbals. V podstate sa mi podarilo dodržať moje predsavzatie prispievať každý druhý deň, keď prižmúrim oči nad (vtipným) článkom o farbách.

Na záver ešte asi toľko, že ste sa jednoznačne vyjadrili za pridávanie tutoriálov, takže ja sa pokúsim ich robiť čo najčastejšie, či už vo forme videa, alebo fotopostupu (alebo aj oboch :-) ). Nestihla som ukázať lak, ktorý som vďaka čitateľkám dostala od Soni za manikúru z potravinovou fóliou, a ktorý do januárového súhrnu rozhodne patril, takže sa to pokúsim čím skôr napraviť, teda zajtra :-D.
China Glaze, United
Snáď sa vám to takto bude páčiť, že vám nebude vadiť tento typ príspevku a uvidím, koľko to s ním vydržím :-) A hor sa do Februára!

Pekný deň!


14 komentárov:

  1. Budú zvieratká!!!! Teším sa! Samozrejme aj na iné, ale na zvieratká špeciálne =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budú! :-) mne sa celkom aj zapáčili, nech si o mne myslí, čo chce :-D sú také roztomilé.

      Odstrániť
  2. na tie tutorialy sa tesim, toto mi trosku, ale ozaj len trosku pripomina katze a jej tyzdnove zhnutia:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa tutoriály ujali. :) ehm, katze nesledujem, takže neviem, som to musela pohladať. ale neviem, nič také som tam nenašla :-/ ja som tam chcela mať to zhrnutie s odkazmi, ale nevedela som, čo k tomu. a tak ten kalendár prišiel náhodou. minulý rok som mala také Hello Kitty a že čo keby som si vytvorila niečo podobné s motívom blogu. škoda, že sa nedá na odkazy dostať rovno z koláže :-D

      Odstrániť
    2. ona skor len napise ten text, co mas ty pod nim, ze o com pisala, take zhnutie, ako urcite som nenarazala na nieco take, ze by si to mala od nej, neboj:), a to s tymi odkazmi priamo z kalendara napadlo aj mna, mala by si to nejako "vyšpekulovať":)

      Odstrániť
    3. jaj :-D texty som nečítala, len som pozerala obrázky. teda ak si myslela to friday niečo :) ono už som videla ako zhrnutie aj koláž z obrázkov a kliknutím sa dalo prejsť priamo na príspeveok, ale to už je pre mňa ťažké itečkárstvo :-D ale určite by to bolo skvelé

      Odstrániť
  3. mne sa to takto veľmi páči, je to prehľadné, a ak by mi aj nahodou nieco uslo, viem ze raz za mesiac si nájdem prehlad a dobehnem zameskane. Dobrý nápad a pekný vzhlad :)a dakujem za odkaz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem :) áno, aj to bol tak trocha zámer, predsa len na bežné pomery pridávam trocha častejšie, takže niekomu niečo môže ujsť, takto to zbadá a môže si pozrieť :) som rada, že sa to páči, lebo mne sa to tiež takto páči. čo sa zmienky týka, vieš, že s tým nemám problém ;)

      Odstrániť
  4. Vypadá to dobře, dobrý nápad.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takový měsíční přehled je náhodou parádní - o dost lepší než moje koláž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale nesúhlasím, tvoja koláž je tiež parádna! no veď som ti to napísala do komentára, ako sa mi páčia tvoje koláže :)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.