5. januára 2013

Penguin Nails

Keďže je tá zima, tak som sa predsa rozhodla pre jeden zimný motív. Konkrétne so zvieratkom. Konkrétnejšie tučniakom :-o) Dočasne mením rozhodnutie na dva typy. A neskôr sa uvidí...

Použité laky:
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148


FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme dve vrstvy čierneho laku.
3. Bielym lakom nakreslíme bruško. Štetcom nezachádzame až ku kraju, vytvoríme také vyplnené "U".
4. Spravíme dve biele bodky ako oči spravíme väčou hlavičkou bodkovača.
5. Spravíme dve menšie čierne bodky ako zreničky opačnou stranou bodkovača.
6. Žltým lakom spravíme zobážik a nožičky. Nožičky sú polhruh a zobáčik som robila bodkovačom, "ďobkala" som nim a vytvárala som trojuholník. Musela som ho potom ešte trocha poopraviť a prstom som ho ucapkala, lebo bodkovač zanechal trocha stopy.
7. Bodkovačom urobíme dve väčšie a jednu menšiu bodku. Tým vytvoríme mašličku. Na záver prelakujeme vrchným lakom.

Chcela som ich dať na všetky, ale nakoniec som sa rozhodla na ostatné nechty použiť túto ľadovo krásnu modrú. Asi sa mi to tak páči aj viac.


Na záver model, ktorý mi pomáhal pri fotení :-)

Všetky zvieratká sa budú nachádzať tu (klik na obrázok):



Prajem pekný víkend!


37 komentárov:

  1. Zuzí, ten je vážně rozkošný! <3 Jsi hrozně šikovná a k tomu máš úžasný tvar nehtů, takže dokonalá kombinace. Super, tučňáček mě potěšil ;-)
    Jo a ten světle modrý lak GS - taky moc pěkný. Ale nevzpomínám si, že bych ho v drogerce zahlédla. Je nový? Nebo naopak už starší, z prodeje vyřazený?
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ďakujem :-) ten lak som kupovala ešte v lete, ale keď pozerám na oficiálnu stránku GS, ešte ho v ponuke majú. takže asi ešte je.

      Odstrániť
    2. Tak to se po něm musím podívat, vážně se mi líbí!
      Verunka

      Odstrániť
  2. ale ten tučniačik je krásny :)) a nevyzerá ani moc namáhavo, možno niekedy vyskúšam :))

    www.blognats.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je to celkom jednoduché :-) Ďakujem, Nataška.

      Odstrániť
  3. super :) nestacim sa cudovat, co vsetko vymyslis :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som to celkom nevymyslela, na nete už koluje veľa verzií, no ale nevytvor to, keď je to také zlaté :-) časom budú aj iné zvieratká :-)

      Odstrániť
  4. Jee, Suzi, to je roztomilé! To se ti fakt povedlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! uvidím, či sa dostanem aj k tej druhej verzii, alebo tá ostane až na ďalšiu zimu :-)

      Odstrániť
  5. jeej, tak toto je nadherne spravene :o) si jedna veľká šikulka !!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný nail art :) hneď dnes večer vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super.. krasne, pred rozkliknutim blogu som uvazovala, ci to nie je len stiahnuty obrazok :) aj ten modry lak je krasny..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čožeee? :-) to by som si nikdy nedovolila, ja ešte aj na ilustračné obrázky dávam zdroj. vydávať za svoje niečo, čo nie je moje, to by mi ani vo sne nenapadlo, nie to ešte urobiť. ale tak beriem to tak, že to je až tak dobré :-D

      Odstrániť
  8. cute *.*
    i have all 10 penguins on my nails ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah! I saw :-) I chose this version. But next animal motive will be on all fingers :-)

      Odstrániť
  9. Ten postup vyzerá celkom jednoducho, možno sa na to odvážim aj ja :D Ešte také pekné nechty by sa mi hodili :) A ten modrý lak je krásny, taký som ešte nevidela!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj je :-) ľadovo modrý, jemne perleťový.

      Odstrániť
  10. To je roztomilé a vypadá to celkem i jednoduše :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Velmi zlate. Podarilo sa Ti to a dodatocne Ti zleam vsetko dobre v roku 2013 a najma plnenie snov. Peknu nedelu.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Deniska! Podobne aj tebe želám ja, nech sa ti darí! Aj tebe peknú nedeľu!

      Odstrániť
  12. Jééé, to nemá chybu.:)Je to hezčí takhle, když je jen na jednom prstu a zbytek pěkně ladí s jeho "tučňáčím" prostředím.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti!
      jj, s tým súhlasím. určite spravím napr. ďalšie zvieratko na všetky, aby boli všetky motívy odlišné, no takto to rozhodne nemá chybu :-)

      Odstrániť
  13. super napad, ja som chcela tiez robit zvieratkove nechty, len som si na to este nenasla cas, bud nemam chut sa s tym prplat alebo ma to nenapadne alebo mam nejaky konkretny lak, ktory chcem pouzit:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak si to vynahraď u mňa :o) zvieratiek bude viac :-) ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.