17. marca 2013

17.3. 2013 - St. Patrick´s Day


Čo ma viedlo spraviť niečo ku dňu sv. Patrika, ktorý sa u nás ani neslávi? Mne sa o tom snívalo. Áno, dobre vidíte :-D. Keď som si to uvedomila, išla som si to hneď poznačiť na papier. Vo sne to bolo síce trblietkové, takže som musela spraviť malú obmenu, keďže som také trblietky nemala :o).
zdroj bordúry a zdroj Snoopyho
Inak k samotnému sviatku. Fascinuje ma to oslavovanie, všetko zelené, trojlístky a šialené klobúky. Fakt, že sa to slávi už od 17. storočia (ak som to dobre pochopila), je úžasný. Neviem prečo, ale raz by som to chcela vidieť naživo. Zatiaľ len očumujem fotky známych žijúcich napr. v Írsku.

Takže celý príspevok bude tak trocha zelený, čo je fajn, lebo túto farbu mám v líčení veľmi rada. Ale inak je nenositeľné, jednoducho je to len inšpirácia.

Použité produkty:
  • Essence I love Stage Eyeshadow Base (na obočie)
  • Zoeva Eye Primer
  • Zoeva 88 Eyeshadow Palette (tri zelené odtiene a čierny, ešte nemám swatches)
  • Cosmetica Fanatica Eye Shadow Pencil (tmavozelená, ako podklad na "V")
  • Essence Kajal Pencil, 04 White
  • Essence Kajal Pencil, 20 Scream Green
  • Essence Long Lasting Eye Pencil, 22 I Have a Green
  • GOSH Duo Magique Mascara (časť Deep Forrest Green)

Hornú linku som spravila tak, že som si ju jemne predkreslila Patinou a potom som postupne pridávala na ňu jednotlivé tiene zo Zoeva palety.

Obočie som prekryla podkladovou bázou od Essence, potom som naniesla tmavozelenú Long lasting ceruzku, zvyšok boli tiene.

Na záver som lepidlom na mihalnice nalepila kamienky a vytvorila trojlístok. Toto malo vyzerať trocha inak, ale zapáčilo sa mi to takto, tak som to tak nechala.


A keď už, tak som si nemohla odpustiť nechty. Možno ste postrehli jedny, ktoré som pridávala na Facebook podľa Cutepolish. Tieto, ako inak, obsahujú trojlístky tiež. Len sa mi trocha nepodarilo prekonvertovať formát sen do formátu realita :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Top Coat
Nakoniec som sa rozhodla, že spravím ešte iný dizajn, ehm, rovno dva. Na konci príspevku je ku všetkým trom video. keďže zelených lakov veľa nevlastním, vo všetkých som použila tie isté. Zožralo mi pol dňa takmer celé nervy a aj tak to video seká. Keď už sa s tým babrem, tak ho sem pridám, ale budem ho musieť spraviť v inom programe, keď nechcem, aby ma raz trafil šľak :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Cosmetica Fanatica Quick Dry Nail Polish, 34 - 294.0
  • Gabriella Salvete Top Coat

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Top Coat

  • kamienky - srdiečka


Tak a sme na konci príspevku, dúfam, že sa vám z toho nezelení pred očami :-D Užite si zvyšok nedele.

Majte sa krásne!



12 komentárov:

  1. All 3 manicures look very pretty and makeup is very creative.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow :OO pekne :)

    Bola by som rada keby si obzrela moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooo toľko zelenej pokope :) Neviem sa rozhodnúť, ktoré nechty vyzerajú lepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tedaaaa, nikdy by som si nebola myslela že ma tak dokáže nadchnúť záplava zelenej!! Oči nádherné a nechtíky jak cukríky! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zelenú na očiach, s nechtami je to trocha horšie. ale ďakujeeeem :-*

      Odstrániť
  5. ty si to dotiahla do dokonalosti!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je paráda, to se ti moc povedlo!! Ty nehty s pomalovaným prostředníčkem se mi asi líbí nejvíc..nebo možná ty s kamínky..? :)) Mimochodem..by mi taky nevadilo, kdyby ke mně ve snech chodila inspirace. :D Kdyby se dala koupit, tak se pořádně zásobuju, protože poslední dobou mám totálně prázdno a když už by náhodou byl nápad, tak se nedaří..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto sa mi stalo prvý krát, už mi tak hrabe z toho blogovania, ako si to chystám, fotím, tvorím, že sa mi to normálne prenieslo do sna :-D ja mám nápadov dosť, aj ich mám poznačené, ale mám pocit, že mi lepšie vyjde to, čo príde spontánne, ako keď mám niečo v pláne. v každom prípade moc ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.