7. marca 2013

♥ Cats in Love ♥

Zbadala som ich na Pintereste a vytvorila ich Camilla. Uložila som si ich do počítača s tým, že ich raz vyskúšam. A keď už beží tá zvieratková séria...

Ja sama som mala poznačené nechty, kde takéto mačičky sedia na streche a pozerajú na mesiac. No aj ja chcem občas spraviť niečo, čo už za mňa niekto vymyslel :-D A tak veľmi sa mi páčili... A nech! Na čo to obkecávam, nie som jediná, ktorá niečo okopírovala, lebo sa jej to veľmi páčilo :-P.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Top Coat

  •  zdobiace pero

FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Spravíme ružovú francúzsku manikúru.
3. Bodkovačom spravíme jednu bodku - hlavu...
4. ... druhú bodku - telíčko.
5. Najmenším bodkovačom spravíme ušká.
6. Kresliacim lakom (alebo ako ja len jeho štetcom :o)) nakreslíme chvostík.

7. - 10. Postup z bodu 3 až 6 zopakujeme bielym lakom.

11. Na záver prelakujeme vrchným lakom.

Hoci vo videu robím aj labku, fotopostup som si odpustila, veď sú to len bodky :-o) Ako som už spomínala na Facebooku, video bolo tak trocha modré a musela som ho prerobiť. Takže mačičky z fotky nie sú identické s mačičkami z videa. A vo fotopostupe je pravá ruka, ak by vám to nesedelo :o)



Palcu sa ušli labku obe. Ja dúfam, že sa vám nechtíky, aj napriek tomu, že nie sú z mojej hlavy, budú páčiť :-).

Album na Facebooku:


Majte sa krásne!


58 komentárov:

  1. Naprosto sladký a dokonalý:-) Akorát video mi nefunguje-píše mi to, že je soukromé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujeeeem. refreshni, už pôjde ;-) zase mi blblo vkladanie videa :-/

      Odstrániť
  2. jasné, že sa páčia...úplne úžasné sú...ale to sa zas raz už len opakujem....:D ...ale tieto fakt špeciálne...sú to také elegantné mačky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli, ja som sa z nich strašne vytešovala, ani som ich nechcela dať dole a každému som ich ukazovala :-D ďakujem! ♥

      Odstrániť
  3. Suzi, tak tohle je fakt krásný, ty kočičky vedle sebe jsou fakt roztomilý, ale já bych na to asi potřebovala nějakou šablonku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já si dovolím fotku sdílet na pinterestu, nebude to vadit?:)

      Odstrániť
    2. :-))) ale myslím, že nie, veď sú to len bodky a čiarky :-) ďakujem, ďakujem, ďakujem!

      Odstrániť
  4. :) uuuuplne dokonalé su ! :) toto musim vyskusat aj ja na tych svojich :)

    a estee by som ta chcela pozvat k sebe na blog prave u mna prebieha givveaway o rucne malovane tricko :)
    Wonderland

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je úplne kráásne :) strašne zlaté:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://eeverywomen.blogspot.sk/ pozývam na moj novy blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fakt paráda, úplně se nad nimi rozplývám :) Musela jsem to sdílet u nás na facebooku. A hrozně se mi líbí hudba ve videu, napíšeš mi co je to zač, prosím?
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa z toho len a len teším :-) Hudba je čo mi ponúkol youtube a kvôli nej som upla video už v predstihu, lebo ponuka sa mení a ja som tam chcela túto, pretože sa volá Kitty in the window :o) vždy mám v popise videa, akú hudnu som použila, toto je Podingtom Bear

      Odstrániť
    2. božinku, samé preklepy, lakujem si nechty a ťukám opatrne a píšem ako maďar :-D Podinton Bear, dudbu a jedna čiarka pre čo :-D :-D

      Odstrániť
    3. Oh, díky, nenapadlo mě si to video rozkliknout a zjistit to sama 8-)

      Odstrániť
    4. v pohode, to tak do budúcna, keby ťa ešte niekedy nejaká zaujala, vždy to dávam do popisu :-)

      Odstrániť
  8. krásne, veľmi vydarené.. najlepšie, čo som kedy u teba videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzi Ty s tvojimi bodkovačmi vytvoríš aj trojuholník!!! Mačky sú rozkošné a skvelý nápad ako vždy! =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj štvorce a obdĺžniky :-) hlavne musím mať uschnutý lak pod tým :-D vážne sa to dá :-) ďakujem ti ♥

      Odstrániť
  10. oh Suzi, this is so cute, absolutely love it <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Toto su naozaj velmi krasne nechtiky. Podarili sa Ti, je to velmi mile. Pekny den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti moc! aj tebe pekný deň :-)

      Odstrániť
  12. tieto sú nádherné :o) obdivujem tie Tvoje krásne nechty, moje kratučké, ktoré aj keď narastú hneď sa začnú lámať aj keď sa o ne poctivo starám :/ ale tie Tvoje si zaslúžia obdiv :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! ja som za ne prírode a DNA veľmi vďačná :-D

      Odstrániť
  13. Panebože !!! Tak to je naprosto božské, fantastické a neuvěřitelné zároveň !!!
    Jen co mi narostou nehty, nechávám se inspirovat... Fíha, to je prostě paráda!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem, ďakujem :-D veľmi sa z toho teším :-)

      Odstrániť
  14. Zlatunke. A s tou ruzovou francuzskou to krasne ladi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, súhlasím perfektne k nim ide :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  15. To je skvělé! Velmi se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja síce mačky neznášam, ale tie tvoje sú dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako maličká, som ich zbožňovala a furt by som sa s nimi hrala, teraz je to pravý opak. ale nejaká malá cica na obrázku alebo Hello Kitty, tak takú mačku neznášať nemôžem :-D väčšinou tvrdím, že HK je jediný druh mačky, ktorý znesiem :-D ale ak mám byť na jednom mieste so živou, to radšej ee :-D ale takto si ich dokážem spraviť roztomilými aj ja :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Rodičia môjho frajera majú ŠTYRI!!! mačky :D Takže tým sa moja nenávisť prehĺbila a neznesiem už pomaly ani fotky a obrázky mačiek :D

      Odstrániť
    3. aaaaaa :-D ja som kvôli mačkám prestala chodiť ku kamarátovi a kamarátke. v celom byte smrad, na oblečenie samé chlpy a tá radosť, keď oznámili, že majú 12 mladých :-D nič proti milovníkom/milovníčkam mačiek, ale pokiaľ behajú po dvore, tak mi vadia menej :o)

      Odstrániť
  17. To kdyby se mi povedlo, tak nosím pořád :D. Musím vyzkoušet :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem ti, Rory, ja verím, že by sa ti to podarilo

      Odstrániť
  18. Bože, ty jsi šikovná, vypadá to roztomile. A ani postup není složitý :) máš moc hezký blog, jsem tvojí novou čtenářkou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! :-) aj za pripojenie sa k mojej skromnej skupinke :-)

      Odstrániť
  19. Tie sú krásne:)
    škoda, že nemám nervy na to kým by mi to uschlo:D

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) v tomto prípade to nebolo až tak kritické so schnutím :o)

      Odstrániť
  20. Oh my goodness... this has to be one of the absolute cutest nail art looks Ive seen in a long long time :) SO ADORABLE :)
    hugs
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aw, believe me for me, too :-D they was really so cute :-) thank you so much, I´m glad.. :o)

      Odstrániť
  21. milujem mačičky a tieto nechty ma úplne dostali :O najkrajšie nechtíky :))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi sa z toho teším! :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.