3. marca 2013

Classic Liner


Hanbím sa, keď idem písať o tomto štetci, pretože už pred dvomi mesiacmi mali byť hotové príspevky o "nástrojoch", s ktorými "čarujem". Ale sľubujem, že hneď po napísaní príspevku pôjdem do kúta :-D. Ale prejdime k veci. Predstavujem vám štetec na očnú linku ZOEVA, 316 Classic Liner.





Ako viete, mám rada linky gélové / krémové. A keď tekutá, tak najlepšie s hrotom. Vždy sa to ale nedá, hlavne ak idete po nejakej konkrétnej. A vtedy sa pri kreslení linky dobre zapotím. Doslova.

Keďže som predtým dostala k recenzii krémovú linku, tak mi štetec prišiel ako veľmi vhodný výber. V podstate má tvar hrotu, ale je aj ohybný, aj keď nie až tak, ako bývajú štetce pri tekutých linkách. Priložila som si ho k oku a páčilo sa mi, ako sa správal. Tak som ho hneď išla oprať, aby bol použiteľný, lebo som sa chystala preč. Tešila som sa, že ho hneď večer, keď sa vrátim domov, vyskúšam, no okolnosti tomu zabránili, ale viete čo? Mohla som sa aspoň s recenziou pohrať.
ďalšie možnosti štetcov na linky od Zoevy
Cena je 5,20 €, zakúpite ju v e-shope Zoevy. Štetec je dlhý necelých 16 cm, štetiny má z nylonu a linka sa s ním kreslí úplne famózne. Môj dojem je asi taký, že keď som ho "namočila" do linky a začala vykreslovať linku, správal sa ako hrot. Aby sa ohol, treba ho pritlačiť nasilu, za normálnych okolností sa ohne ani nie do polovice. Spolu s linkou mi spevnel a ohol sa ešte menej. Výsledkom bola precízna linka, ktorá išla ako po masle. Názorná ukážka...




A prosím pekne, toto je "backhandovka" :-) Čo dodať, som maximálne spokojná. Bola by som zabudla, ďalšou vecou, ktorú oceňujem, je zmena balenia. Predtým single štetce chodili v krabičke, ktoré boli síce menšie a po vybalení štetca ste ich vyhodili, teraz je to plastové vrecko na zips, na ktorom nechýba logo a heslo. A viete, na čo sa vám môže hodiť? Napr. ak nemáte púzdro na štetce, tak vám poslúži ako cestovné balenie. Jeho veľkosť je 22,5 x 8 cm.



O.K., vybrala som viacmenej práve také, ktoré svoj obal majú, ale tieto najnutnejšie štetce v kombinácii s týmto púzdrom zaberú menej miesta v taške. Viem, čo píšem, mám ich takto momentálne so sebou, len miesto jedného štetca na tiene som dala do vrecka maskaru.

No nič, príspevok napísaný, tak ja sa idem postaviť do kúta. Alebo ešte chvíľu počkám, či nepríde nejaký komentár :-D. A snáď mi nenapadne nejaký ďalší nail art.

Štetec mi bol zaslaný spoločnosťou ZOEVA, za čo ďakujem!

Prajem pekný deň!


8 komentárov:

  1. Užasne to vyzera ! :)

    Ja som tiež použivaala tento štatec ale tažko sa mi stým prcovalo takže som si ho vymenila za iny ..
    Inak krasne tvarovanie oka musim uznať :))

    http://eeverywomen.blogspot.sk/ +GIVEAWAY pozývam ťa :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. no skúsila som ho použiť aj na iné značky a bolo to v pohode rovnako, takže spokojnosť pretrváva :-) u mňa je to tak pri linkách so štetcom - iné baby si ich nevedia vynachváliť, ja by som pri robení linky s nimi vraždila :-D

      Odstrániť
  2. Ja som mala včera deň videí (priateľ sledoval sprostosti v telke, tak som na nete hľadala novinky) a videla som používanie rôznych štetcov na linky. A teda tento sa podľa opisu správa tiež ako jeden zo vzhliadnutých. Čakám na dve objednávky štetcov a uvidím, čo ešte doplním. Po včerajšku viem, že mám ešte doháňať aj u štetcov na linky =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, tak to ich potom asi poznám málo aj ja :-))) ja sa z tých, čo mám a poznám nekamarátim len so skoseným. ten/tie používam len na linky z tieňov.

      Odstrániť
  3. Táto linka od Zoevy vyzerá dobre, ja používam teraz gélovú od Maybelline a tiež sa dá, aj keď to môže byť ešte vždy lepšie :D A štetec používam od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je výborná, čo ti poviem :o) už aby som mala aj iné farby :-D práve s tým Essence mi to tiež moc nejde, skosený je pre mňa asi najhorší, neviem

      Odstrániť
  4. Jé, s tím by se to malovalo. :) Já používám takový ten skosený od Essence a pak jeden od Alverde, který vypadá vlastně jako ta 315-ka od Zoevy. Všechny ty štětce bych hned brala, docela bych potřebovala dovybavit zásoby, ale do toho "potřebuju" ještě milion dalších věcí, takže se stejně nakonec k ničemu nedostanu..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no s tým Essence mi to práveže nejde a taký, ako je 315 mám od Catrice a s ním som sa učila robiť linky :o) ani nehovor, aj ja toho moc "potrebujem" a stále len pripisujem na zoznam a stále nič :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.