29. marca 2013

Easter Bunny

V utorok som sa zobudila, chystala som si príspevok na stredu, keď vtom to prišlo. Veď už je Veľká noc a ja nemám nič pripravené! Sakra, to už? Tak to letí. No čo, tak to idem napraviť... Keďže je dnes Veľký piatok, tak sa to celkom hodí. Aj keď to vyzerá tak komicky, kdže sú vonku opäť Vianoce :-D. Skoro ma prekotilo :-D.

Pôvodne mali len zelenú francúzsku manikúru, no keď som ich fotila aj so zajačikom, tam mi tam zrazu niečo chýbalo. A tak som dorobila bodky a vajíčka v podobných farbách.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Magic Visage New Line Design, 1
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour & Go, 110 Modern Romance
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Essence Colour & Go, 146 That´s What I Mint
  • Gabriella Salvete Top Coat
FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Zdobiacim lakom nakreslíme obrysy.
3. Bielym lakom vyplníme obrysy.
4. Ružovým lakom nakreslíme vnútro ucha.
5. Bodkovačom spravíme čiernym lakom dve väčšie a jednu menšiu bodku.
6. Bielym lakom spravíme menšie bodky a dokončíme oči.
7. Bodkovačom alebo štetcom nakreslíme pusu.
8. Ružovými bodkami spravíme ušká.
9. Prelakujeme vrchným lakom.

Musím uznať, že zajko z videa je vydarenejší. Takto zajko vyzeral so samotnou zeleno francúzskou. Pri jeho tvorení som sa inak už vážne začala zamýšľať nad kúpou akrylových farieb, či by ti nebolo lepšie. Jednak sa mi tie štetce zdobiacich lakov zdajú hrubé a dvojak tie laky rýchlo hustnú a potom sa s nimi ze kreslí :-(. O vdychovaní laku ani nehovorím.


No a tohoto fešáka som si zobrala ako predlohu :-)


Album na Facebooku:

Pekný Veľký piatok!


20 komentárov:

  1. Ja jen zasnu!! Tomu rikam zkratka umeni, opravdu naprosta bomba!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi mne sa veľmi páči kombincia farieb, konkrétne tej zelenej, tyrkysovej a bielej. Z tej kombinácie som úplne unesená!!! Že ešte urobíš niečo v tejto kombinácii? Tak nádherne spolu ladia, sú pozitívne a jarné =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokúsim sa niečo vymyslieť :-D ďakujem. zajačik ma inšpiroval svojimi farbami :-)

      Odstrániť
  3. krásný zajda:) tvé nehty jsou momentálně ale jediné, co mi Velikonoce připomínají.. venku to opravdu vypadá jak týden před Vánocemi :D :( už by to opravdu chtělo ale to pravé slunečné jaro..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jo, hovorím si: "vonku Vianoce, nemala by som dať radšej niečo so stromčekom, veď ten zajac bude v tom počasí komický :-D" no čo už narobíme. ale tak aspoň sa dievčence vyhnú oblievačke :-)

      Odstrániť
  4. s tym pocasim by sa to malo zlepsit, takze v pondelok ma dufam sibaci nebudu gulovat.. k zajacikovi len to, ze je milucky.. velmi sa mi paci ako si si nalakovala ostatne nechty.. myslim, ze ja by som ani to nezvladla..nie to este zaja.. :)

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ale tak guľovačka miesto polievačky, to tu asi veľmi dlho nebolo :-D ja dúfam, že ako je strašná tá zima, tak že nebude také aj leto, lebo veľké horká neznášam :-)

      Odstrániť
  5. tak tohle je dokonalé, nad tvými nehtovými příspěvky vždycky jenom žasnu, chci to taky umět :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeej, ten zajo je podarený :) veľmi sa mi to páči ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Příjemná manikúra, já asi na Velikonoce nic dělat nebudu. DNeska jsem zkoušela kytky a dopadlo to katastrofálně, asi jsem vyšla ze cviku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) akože ja si robím nechty pravidelne, ale teda tiež to niekedy vyzerá hrozne, keď to nejde, tak to nejde :-) občas je to nechtový deň blbec :o)

      Odstrániť
  8. To je ale roztomilý ušák. :) Smekám, by mě fakt nikdy nenapadlo..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stačilo sa pozrieť na tú sviečku a už mi bolo všetko jasné :-) len sa mi už niekoľko dní strašne trasie ruka, asi ju už mám prelakovanú :-D ďakujem ti moc :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.