5. marca 2013

Essence Night Club Glamour To Go Eyshadow


Essence Night Club Glamour to Go, 03 Dance - Til - Dawn a 04 Already Midnight?
 
To by nebola Suzi, keby nekúpila Sun Club paletkám nových súrodencov. Bože, znie to divne :-D Patria pochopiteľne k novinkám, ktoré prichádzajú postupne do drogérií a vyhliadla som si ich hneď, ako som ich videla, že budú v ponuke. Hoci do Hlohovca chodí všetko takmer naposledy, mala som tentokrát šťastie na to, že sa otvárala nová predajňa, v ktorej boli v ponuke už aj novinky. Číslovanie pokračuje a dostali mená 03 Dance - Til - Dawn a 04 Already Midnight?.

Tieto paletky sa líšia od predchádzajúcich akurát odtieňmi, inak platí celková hmotnosť jednej paletky 7,5 g, praktické púzdro s rozmermi 9,5 x 5,5 x 1,1 cm a opäť nechýba obojstranný aplikátor a zacvakávacie zatváranie. Doba spotreby je 12 mesiacov 3,79 €, teda vyššia,ako som kupovala predchádzajúce.

aplikátor
zatváranie
Pre otestovanie pigmentácie v porovnávačke s bázou / bez bázy som si opäť vybrala najsvetlejší tieň. Podarilo sa mi bázu naniesť príliš blízko k prvej, tak som vymenila poradie :o)

s bázou  / bez bázy
 
Zloženie sa tentokrát nenachádza na obale, ale dá sa zistiť z oficiálnej stránky. No, zistiť...  Dve verzie pre 03 a 5 verzií pre 04... Zrejme niektoré odtiene majú vlastné, ale ktoré, to človek len môže hádať, alebo logicky začať priradovať zloženie podľa toho, aké farbivo tieň obsahuje. Takže "violet" asi nebude šedý tieň a ultramarine nebude béžový ap.. :-)

zdroj a dokument zo zložením produktov značky Essence

03 Dance - Til - Dawn

Essence Night Club Glaour to Go, 03 Dance - Til - Dawn

03 - swatches
No to viete, že budú swatches aj na oku :-o) Už sa to stalo u mňa nejakým pravidlom pri takýchto malých kúskoch :-). Rovnako ako pri predchádzajúcom obrázku platí, najprv ide horný rad, potom spodný. Tu sa pozastavujem nad posledným tieňom, ktorý je sivý s fialovým nádychom a fialovým shimmerom. Rovnako oceňujem hneď prvý svetlý tieň, ktorý sa dá použiť na rozjasnenie a nejaký podobný v druhej paletke chýba :-/.


Dodržala som "postup" z predchádzajúcich dvoch paletiek, a tak je líčenie opäť jedno výraznejšie, jedno jemnejšie, jedno z 1,2,5 a 6 a druhé zo zvyšku.

04 Already Midnight?

Essence Night Club Glaour to Go, 04 Already Midnight?

swatches
 
Čo sa týka "swatches" aj líčení, platí to isté, čo pri 03. Pri tejto paletke upozorním na zlatý shimmer v tieni č. 1 a fialový nádych v tieni č. 3.

Obe paletky majú výraznejšie farby, predsa len sa volajú "Night Club", takže sú určené na večerné líčenia. Ale ako vidno z obrázkov, dá sa z nich vytvoriť aj niečo jemnejšie.

Pekný deň!


23 komentárov:

  1. Suzi, ja si ani neviem predstavit, ze by niekto opisal produkt lepsie ako Ty.. :) A zasa mi treba ist na nakup... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ja som rada, že aspoň zopár ľudí moju snahu ocení :-D nieee, nechoooď, veď zajtra ti príde balíček :-D

      Odstrániť
    2. No ved toto... :):):) Nemozem sa dockat... a stale rozmyslam, ci ho rozbalim, alebo budem cakat.. :)

      Odstrániť
    3. najlepšie natáčať, chcem vidieť výraz hmmmmmm? :-D

      Odstrániť
    4. No ved to, ale keby som vytasila fotak, ze mamicka pockajte teraz polhodinku idem sa natacat ako rozbalujem ten balicek, tak neviem, ci by to preslo... :D :D :D :D :D
      A zas neviem, ci vydrzim, kym odcestuju... ;)

      Odstrániť
    5. a to že by nechápala, patrilo sem, som to hodila najprv dole :-D

      Odstrániť
  2. Taky souhlasím, že o tom píšeš skvěle, prostě umíš. :) To poslední líčení je bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale dámy, ešte budem namyslená :-D ale v každom prípade ma to teší a mám z toho veľkú radosť :-) a samozrejme ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Zasluzis si... ;) Ja viem sama ako dlho mi trva, kym urobim nejake video a tu ked vidim kolkokrat si sa nalicila a odlicila... tak mi to pride ako tyzden prace.. :D

      Odstrániť
    3. šak toto! musím si to chystať už v predstihu, hlavne kvôli tomu nalíčiť - odlíčiť, keby oko začalo trpieť. aha slnko! treba rýchlo swatches, nech to mám nachystané a tak... no a strihať videá, to je tiež zábavka

      Odstrániť
    4. ja sa musím len k pochvale pridať, ja by som bola už bez oka, keby som sa toľkokrát po sebe nalíčila a odlíčila:)))

      Odstrániť
    5. to ja asi tak ďalšie dva dni :-D ale nieee, dávam si prestaávky medzi tým, takže mi to niekedy trvá aj celý deň. a vďaka :-)

      Odstrániť
    6. a ešte som chcela vlastne povedať...že tá úplne prvá fotka je krásna, lepšia ako z reklamy na Essence..fakt super

      Odstrániť
    7. to bude asi tým, že som pri pokuse nafotiť tiene takto vymenovala všetkých bohov a ešte aj nejakých navyše :-D ale nakoniec sa podarila, vďaka :-)

      Odstrániť
  3. Suzi robíš najkomplexnejšie recenzie... musím sa od Teba učiť :-) inak farbičky sú pekné len na môj vkus je tam dosť tmavých :-) posledné líčenie je super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no tieto palety sú na večerné líčenia, to asi preto :-)

      Odstrániť
  4. Ty vytvoříš nádherné líčení snad úplně se vším :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tuším aj ja dokúpim starším paletkám týchto pekných súrodencov:). Inak naozaj krásne líčenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, určite sa potešia :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  6. Celkem překvapila pigmentace :). Jinak pěkně se ti dává dokupy obočí, pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no keby si ho videla bez vykreslenia :-D už bohužiaľ nedorástli všetky chĺpky :-/ ale vďaka, zmeniť ho bolo určite najväčšie rozhodnutie pre moju tvár :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.