27. marca 2013

Fish Nails

Ďalšie zvieratkové nechty tohto mesiaca. Dnes som si zobrala na mušku rybičky, keďže zapadajú do konceptu.

Haha, také duck face rybičky :-D. Neuveríte mi, ako sa mi tentokrát neuveriteľne triasla ruka. Ostatne, veď to bude vidno napr. pri robení oka vo videu. Celé sú také kostrbaté. Nemôžem tvoriť, keď nie som doma sama, lebo som z toho značne nervózna a stále ma niečo rozptyľuje.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Essence Colour & Go, 114 Fame Fatal
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Top Coat
FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme dve vrstvy modrého laku.
3. Tenkým štetcom nakreslíme žltý kruh a následne ho vyplníme.
4. Bodkovačom (alebo tým istým štetecom) spravíme dve malé čiarky - "chvost".
5. To isté spravíme červeným lakom - vytvoríme "pusu".
6. Bodkovačom spravíme bielym lakom prvú časť oka a zopár bubliniek.
7. Čiernou bokou dokončíme oko.
8. Tenkým štetcom nakreslíme zeleným lakom chaluhy.
9. Prelakujeme vrchným lakom.

Ostatné nechty napr. pokreslíme chaluhami. Tiež sa mi podarilo rozmazať biele bodky, ach. Do posledného okamihu som premýšľala, či to prerobím, alebo nie, no tragédia :-D.

No a na záver sľúbené video. Maťko odišiel do práce a hneď to išlo lepšie :-P.


Album na Facebooku:

Pekný deň!


24 komentárov:

  1. tak tohle je dokonalý, super :) Škoda, že nejsem víc šikovná, hned bych to zkusila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no už som dostala 2x od dievčat nechty podľa týchto tutoriálov, takže verím, že by si to zvládla aj ty :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. :-D ako povieš. ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. To si Píš, vieš dobre, že ja sa tomu rozumiem najlepšie... :)

      Odstrániť
  3. Úžasné, to musím zkusit taky. I když pochybuju, že se mi to povede tak hezky jako tobě :)

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jsi tak neskutečně šikovná :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslíš? vieš, aká som bola po dokončení tohto výtvoru spotená? :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Duck face rybičky :D Pobavilas! Ale jsou super, i přes ty rozmazané bublinky. Opravdu roztomilé, jsi šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šak a nie sú? :-D vyzerajú ako po botoxe :-D ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  6. Tak to je dokonalý :D A ta písnička k tomu je super. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-D z pesničky som mala najväčšiu radosť :-D

      Odstrániť
  7. Ty rybičky jsou fakt super a hlavně ta hudba k tomu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zlaté sú :))) a ten modrý lak je moc pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no lak, ako je pekný, tak ide strašne dole, po každom jeho použití nastupuje zubná kefka a bieliaca pasta a drhnem a drhnem a drhnem :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.