25. marca 2013

Gabriella Salvete Limited Collection STARS, 03 Intense Coral

zdroj
Och, aké by to bolo krásne, keby som mohla ukázať celú kolekciu v jednom príspevku:-D. Ale snáď aj to bude, keď dorazia do obchodov... Zatiaľ sa teším z toho, že mám aspoň tento jeden. Mne sa teda teraz ušiel odtieň 03 Intense Coral. Áno, áno, má aj meno, nielen číslo. Super pre nás, ktoré majú rady na lakoch aj mená.

 
Ak si pamätáte na lak China Glaze, ktorý mám od Soničky, tak toto je presne to isté. Vtedy som to nevedela pomenovať, dnes už viem, že je to jednoducho taký pieskový efekt, ktorý má napr. Zoya v kolekcii Pixie Dust, ktorú som obdivovala na zahraničných blogoch. Myslím, že som videla niečo podobné aj pri Color Club (Winter Affair 2012 Collection, odtieň Gift of Sparkle).

Ako som teda spomenula v nadpise, tento lak bude súčasťou limitovanej kolekcie STARS, ktorá čoskoro príde do drogérií. Objem je klasický salvetovský, a to 11 ml. To isté platí pre štetec, ktorý som napr. spomínala v príspevku o tom, ako si lakujem nechty, že je pre mňa veľmi vyhovujúci. Povedzme si na rovinu, je to jedna z vecí, pre ktorú mám ich laky rada.


Schne teda do pieskového finishu, silonky by som sa s ním bála navliekať, ale čo sa týka oblečenia a vlasov, tak mi nevadil. Schol rýchlo, nie tak rýchlo ako United, o niečo dlhšie, ale rozhodne nie čas, ktorý je potrebný na klasický lak. Myslím, že tieto bleskovky budú mať vlastnú krabičku, aby som ich dlho nehľadala. Lakovala som ho v dvoch vrstvách, ale na zlomenom nechte na palci som si overila, že krátkym nechtom postačí bohato jedna silnejšia. Skúsila som ho aj s vrchným lakom, ale spravil presne, čo som čakala - vcucol ho. Možno to je tak nastavené, aby sa zachoval efekt :-D. Výdrž som fotila po troch dňoch, no ešte by určite vydržal min. jeden deň, len už musel ísť dole, lebo bol na rade ďalší :-/. Odlakovávanie bolo bezproblémové, ak si odmyslím trblietky na koži, tentokrát sa žiadna alobalová metóda nekonala. Mala som na výber - mohla som dlhšie trieť a odlakovávať, alebo pridržať tampón s odlakovačom chvíľu na nechte a potom odlakovať zvyšok.


Čo sa týka farby, je koralovo červená a obsahuje zlaté a červené trblietky, ktoré krásne vynikajú na slnku. Slnko síce svietilo - zašlo - svietilo - zašlo, ale mňa to neodradilo a čakala som vonku, aby som mala aj slnečnú fotku :-D Aj keď teda, je len taká zubatá, ako bolo to slnko :-).

Keďže som ho mala ešte niekoľkokrát, tak sú sú fotky, keď som sa tento druh naučila lakovať :o). No opäť mi slniečko neprialo. Od šiestej fotky ho môžete vidieť spolu s vrchným lakom.










A tu sú fotky z pôvodného príspevku...

v tieni


na slnku

Ako bonusovku pridávam ešte toto... Keď mi prišiel, hneď mi pripomenul tento odtieň. Je to č. 132, ktoré som vám chcela predstaviť ešte minulý rok, a ktorý sa v jednom príspevku ešte objaví, takže viac o ňom neprezradím. Iba že Coral je viac červený, 132 viac oranžový a má väčší pomer zlatých trblietok.

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 132 (fotka z 19.9.2012 :o) )
porovnanie  - spolu na nechtoch
Nesmierne sa teším, že som mala možnosť tento lak vyskúšať, za čo ďakujem českému zastúpeniu Gabrielly Salvete a teším sa na okamih, keď dorazia do predajní, lebo mám vážne záujem aj o ostatné tri odtiene...

Pekný pondelok vám prajem!

59 komentárov:

  1. Wow, vypadá naprosto úžasně! Připomíná mi tak trošku laky od P2, které mají připomínat strukturou písek na pláži =) Dnes se jdu podívat do města a jsem moc zvědavá, jestli ho už u nás mají =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslímm, že asi ešte v predaji nebudú, ale neviem sa toho dočkať :o) s lakmi P2 ani skúsenosť nemám, takže neviem, idem googliť :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Ten povrch vypadá docela podobně jako ty nové laky od OPI -
    http://www.swatchandlearn.com/opi-bond-girls-collection-swatches-pictures-press-release/
    No už se teda fakt těším, až budou v drogérii... A nevíš, kdy to bude? V textu jsem to neviděla (snad jsem to nikde nepřehlédla:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, zdá sa mi, že ich Arvonka spomenula, ja osobne som na ne nejako nenarazila, ale vyzerajú fantasticky veru :-) neviem, ale kdesi som čítala, že niekedy v apríli, ale tak keď to neviem na isto, som to tam radšej nedala :-/

      Odstrániť
    2. cha! ako pozerám tie OPI, práve sa mi vyjavila spomienka, predsa len som na ne narazila, dokonca naživo (aspoň myslím, že to boli oni)! na Beauty fóre som to ukazovala Monike, že to je taký ten pieskový efekt, ako mám tú China Glaze. :-D

      Odstrániť
    3. OK, mrknu po nich:) Jsou fakt pěkné:)

      Odstrániť
    4. v prodeji mají být začátkem dubna 2013

      Odstrániť
    5. jj, tak som aj ja čítala :-) ja v to dúfam, že to tak bude, lebo ja neviem, ako ostatné dievčence, ale napr. takú Diamante som v okolitých, mne najbližších mestách nevidela doteraz :-/

      Odstrániť
  3. Ja som na tú 132 kukala pred týždňom v drogerke je úplne oslnivá, totálne vhodná na jar a leto...a keď ju vidím ešte takto an nechtoch...asi jej fakt podľahnem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ja som ju zase ukazovala sesternici, že "takýto podobný mi to prišiel" :-) hej, je s ňou pekná aj francúzska ;-) ďakujem

      Odstrániť
  4. Vyzera naozaj krasne... ;) Ja som uplne zalubena to tychto oranzakov.. :) :) :) no ale s mojim stastim by som si znicila fakt vsetky silonky. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je taká úplne krásna letná farba :-) ja to s tými silonkami radšej skúšať nebudem, lebo u mňa majú aj tak krátku životnosť :-D

      Odstrániť
  5. Tú 132 doma mám a ten sa mi asi aj viac páči. Som zvedavá, ako vyzerajú tie ďalšie odtiene (snáď ich niekto pofotí), inak si zatial robím zálusk na ten ružový a fialový, len sa trochu bojím toho draplavého finišu, či sa nebudem všade zachytávať.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fialový Arvonka, lila Vierka (my new beayty book) a sivý nájdeš u Nikol (mademoiselleeem):-) ja som sa nezachytávala, bolo to ok, pri china glaze bol ten efekt o niečo drsnejší. ale tak pri tomto som aspoň vedela, do čoho idem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj ďakujem :o) ...tak som ich kukla a vyzerá to tak, že ich asi potrebujem všetky :-D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. anoooo :-D s touto kolekciou to bol výborný nápad :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  8. I already told you on Twitter, this is really amazing shade!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;-) thanks again :-) yeah, it´s really amazing shade :-)

      Odstrániť
  9. Jsou nádhernééé !!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Straaaašně moc se těším, až budou k mání :P vrhnu se po tom úplně vpravo a bude můj! :D Btw. máš opravdu krásné nehty. Úplně čumím! A tiše závidím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja sa teším :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  11. tak přesně takové odstíny moc nemusím, ale tady, na tvých fotkách to je fakt krása, to si snad i koupím:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niee? :-) to zase pre mňa je to povinná výbava :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  12. Paci sa mi struktura toho laku,i ked nemam rada presne to co popisujes aj ty-zapieranie do oblecenia.Snad to nebude prekazat.Urcite ho vyskusam. A vedela by si napisat aj cca cenu? Nemam ani jeden lak od nich a neviem kolko stoji ani ten obycajny :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obyčajný stojí skoro 4 eurá, teda aspoň tak stál, keď som kupovala naposledy, nejakých 3,90 tuším. toto keď bude limitka, buď bude o niečo vyššia alebo možno prekvapia a bude rovnaká :-) tento práveže do oblečenia veľmi nezapieral, len silonky by som s ním radšej neriskovala :o), s United to bolo horšie

      Odstrániť
  13. tento tvoj odtien sa mi velmi paci :) skoda, ze ja som sa nestihla zapojit ani do jedneho kola, vzdy som bola neskoraaa :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď sa ti pošťastilo aspoň s maskarou :-)

      Odstrániť
  14. Jéj to vyzerá užasne :) teším sa keď budú v predajniach, určite si niektoré zaobstarám :)


    Beauty4lush

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mám ho v růžové, dala jsem na jednu ruku dvě vrstvy na druhou jednu a po dvou dnech mám ozobaný špičky nehtů, takže výdrž u mě dva dny, což mě trochu mrzí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla som, tuším predvčerom som pozerala príspevok :-) no ja našťastie v tomto prípade výdrž dobrá, a to bolo v pláne umývanie riadu, vyrábanie jarných vencov a podobne :o)

      Odstrániť
  16. Veľmi sa mi páči farba aj výsledný efekt, určite si lakom pozriem na zúbok :D keď k nám dorazia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) určite sa pozri :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  17. Teda ta barvička je vážně super, hned bych ho brala :)

    http://anesagill.blogspot.com



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no keď ešte chvíľku počkáš, tak si ju môžeš uloviť, ďakujem :-)

      Odstrániť
  18. Sakra, to je barva! Věděla jsem, že se mi bude líbit, ale až takhle? Já dostala Mistero Grey a jsem s ním moc spokojená :)
    Tady jsou swatche, zdaleka ne tak dokonalé jako tvoje :)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/03/gabriella-salvete-stars-mistero-grey.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dnes som ťa našla a pripojila som sa k tebe :-) a našla som ťa práve cez tvoj odtieň :-) a to je teda barva! :-D ďakujem ti.

      Odstrániť
    2. Jsem si říkala, že jsi to ty :D Já moc děkuji :)
      Myslím, že jestli to takhle bude pokračovat první 2 týdny budou ty laky vrpodané, jen co se objeví v regálech :)

      Odstrániť
    3. tiež si myslím, že to bude mať taký dopad na regále s nimi :-D sesternica je odhodlaná každý deň z práce chodiť do drogérky, aby sa nám ušlo :-D je to niečo nové oproti klasickej ponuke, tak sme všetky za nimi divé :-D

      Odstrániť
    4. Tak to sestřenice pořádně odhodlaná :D No, jakmile dá někdo echo, že jsou v prodejí, běžím omrknout všechny Tety a Rossmanny, o tom žádný :D Protože chci tenhle, Lila a bojím se, že i Sapphire :D

      Odstrániť
    5. :-D je, zaľúbila sa do neho,hneď ako mi ho zbadala :-) no aj ja môžem ísť omrknúť, ale kým sa to dostane do tej našej, tak neviem, neviem :-D

      Odstrániť
  19. Tak ten korálový je taky nádherný! Budu mít co dělat, abych nepodlehla a nekoupila si celou kolekci :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevaž se, odvaž se! :-D ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  20. ten je fakt krásný! moc se mi líbí ten fialový a ted i tento! určitě budou moje hned jak se v drogerii objeví! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne všetky, ja som v tomto blázon :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  21. Áááá, už aby to bylo, už aby to bylo ! :D Strašně krásná barva a ten efekt se mi moc zalíbil. Už jsem tak navnaděná, že budu normálně od začátku dubna stepovat v drogérkách, jestli nejsou už v regálech. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. no tie laky sú nádhernééé...úplne by mi stačilo keby som ich mala na poličke ako kúsok dekorácie, také sú krásne a trblietavé :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú, odporúčam pozrieť aj ostatné odtiene :-) ja som ho chvíľu mala na poličke a veru uznávam, že dekorácia to bola krásna :-)

      Odstrániť
  23. No už se těším, až budou v prodeji :) První kolo testování jsem prošvihla a v druhém jsem se nevešla do první stovky. Ale pro tohohle fešáka si určo zajdu, protože ta barvička je super a navíc s tím pískovým efektem - to já můžu :) Mám s pískovým efektem Stay the Night od OPI a taky super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem. ja som chvalabohu to šťastie mala, ako netrpezlivo som očakávala mail, či tm som, alebo nie :-D

      Odstrániť
  24. Už se nemůžu dočkat až budou v prodeji, nejraději bych měla všechny čtyři :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. wow, kráááása... moc se mi u tebe líbí... ráda dávám follow! :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.