13. marca 2013

Polishpedia Bear

Keď som tieto nechty zbadala, ich autorke som napísala, že ich vyskúšam, na čo mi ona odpísala, aby som jej určite poslala fotku. Keďže tu boli minule odkukané mačičky, trocha som sa premáhala, či to sem dať, alebo nie. No hodia sa mi do rozvrhu tohto mesiaca... Ďalšie už budú z mojej hlavy :o)

Po ich vytvorení som zhodotila, že nie som s nimi spokojná, a že by určite krajšie ukázali na krátkych nechtoch :-P. Ako by povedal môj drahý: "nebuď Monk, nič im nechýba a už to nekomentuj" :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Miss Sporty Lasting Colour, 370
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Top Coat

FOTOPOSTUP:

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesiem dve vrstvy bieleho laku.
3. Spravíme plný oblúčik a vytvoríme hlavičku.
4. Dvomi väčšími bodkami vytvoríme ušká.
5. Najväčším bodkovačom alebo menším oblúčikom vytvoríme základ pre noštek.
6. Spravíme tri čierne bodky - očká a ňufáčik.
7. Najmenším bodkovačom dokončíme očká.
8. Ostatné nechty na striedačku nalakujeme koralovým a bielym lakom a spravím bodky. Prelakujeme vrchným lakom a máme hotovo.

Ospravedlňte môjho santa macka, vhodnejšieho som medzi tými mojimi "rárohami" nenašla :o)

Tento mesiac som chcela dať k zvieratkám aj video, takže tu je, nech sa páči :-). No skoro nebolo, niečo sa mi pobabralo a nejde mi movie maker. Upravované je na slepo v starom programe a počítači, ktorý už nestačí s dychom. Vopred sa ospravedlňujem, keď niečo nesedí...


Album na Facebooku:


Pekný deň!


34 komentárov:

  1. jeeezis tie su skveleee! :D skor pedobear ale ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Že nebuď Monk, to je zlaté :D A sú krásne , aj ten plyšiačik je podarený :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, to som celá ja :-D ďakujem, aj za macka :o)

      Odstrániť
  3. tieto zvieratkovské nechty sú strašne milené :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) som rada, že sa páčia. ďakujem, Janka :-)

      Odstrániť
  4. This is so cute, I will try it once. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you, Tatjana! yes, you must :-)

      Odstrániť
  5. Tak ten méďa je kouzelnej:) To je fakt pěkné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký malý krpec koralový :o) ďakujem, Mila :-)

      Odstrániť
  6. Suzi, teba by si mohli prenajímať na detské dievčenské party a ty by si malým kočkám robila takéto zázraky na nechtíkoch! To by bolo radosti!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D vidíš, to by bol biznis pri dnešných deťoch :-D vďaka :-)

      Odstrániť
    2. veď to...popri tom by si urobila manikúru aj mamičkám a by ťa niektoré tie milionárske rodiny zlatom vyvážili!!!By si bola hlavná hviezda každej party:)

      Odstrániť
    3. :-D asi si idem vypracovať plán :-D

      Odstrániť
    4. choď,choď a potom chcem 10% zo zisku za nápad :D

      Odstrániť
  7. Milašhek!!! Vyzerá troška ako Yoggi, ak si ho pamätáš.. :) a tie bodky.. také pravidelné.. No nič, pani Monková, opäť za jedna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ánooooooo, historicky prvý komentár od Babs na mojom blogu!!!! :-D jasné, že pamätám, Bubu :-D aby boli bodky ako - tak pravidelné, tak je to veľký boj :o) no nič, idem si pre tú žiacku knižku :-)

      Odstrániť
  8. Hey! I really like your blog so I nominated you for Liebster Award :) have a nice day!
    UniqaPoly
    http://uniqapoly.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa mňa je to krásne aj na dlhých nechtoch! Ešte koľko zvieratiek máš v zálohe? =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. už s nimi leziem na nervy, čo? lebo tento mesiac budú ešte jedny a budúci 5 :o) ale to sa ešte uvidí, či nebudú len 3.

      Odstrániť
  10. Krásne, škoda len, že nemám trpezlivosť a hlavne pekní nechty na takéto veci :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooooo, nebolo to náročné ani na trpezlivosť, ja verím, že by si to zvládla :-) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.