1. marca 2013

Pupa Con Fiori


Tento lak bol prvý krát použitý na nechty do Pupa súťaže, už bolo na čase ho prevetrať znova. A keď už sa blíži tá jar... Všimla som si u troch značiek, že majú v jarnom trende zelenú, tyrkysovú príp. béžovú, mimochodom aj tuto PUPA, tak prečo ju nejako nezapojiť. Veselá tyrkysová farba s jemnučkým shimmerom, kvietkový motív a nechty boli na svete. Ešte minulý rok som mu spravila aj fotky, ešte keď nebola núdza o slniečko, takže pridávam aj tie. Lak bol v kolekcii Hot Tropics. Lakovala som v dvoch vrstvách, ale stačila by aj jedna silnejšia. pre krátke nechty by určite postačila aj jedna.


Použité laky:
  • PUPA Lasting Color (LE Hot Tropics), 728 St. Barts Turquoise
  • PUPA French Manicure
  • PUPA Fix & Shine Top Coat
No áno, vynechala som podkladový lak, tak som sa ponáhľala, že som na neho normálne zabudla :-D Ale našťastie sa odlakoval krásne, nezanechal ani tyrkysové fľaky na nehtoch, ani na koži.




 
Užite si piatok a prvý marcový deň !

 

18 komentárov:

  1. http://eeverywomen.blogspot.sk/ Ahoj pozyvam ta na moj blog lenze neviem ako začať :D:D niekto zatial nečita moje posty :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh, ďakujem, aj by som ti poradila, ale ja nie som vhodný radca na túto oblasť :-D

      Odstrániť
  2. opravdu krásná barvička, takovou já můžu:) shodou okolností mám ted na nehtech dost podobnou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No pockaj Suzi, ja si tiez urobim take kvietky... :D :D :D :D :D No to asi nie... Ale mozem skusit... ;) Farba je naozaj krasna...;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bodkovač máš, tak šup - šup! budem sa na ne tešiť :-) a ďakujem ♥

      Odstrániť
  4. THis Pupa polish is really pretty. I love the design on your ring finger. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank zou, Taya! I love flower designs :-D

      Odstrániť
  5. Nádherná barvička a ten květinkový nehet to tak moc příjemně osvěží. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No ja toto úplne že žerem.Ten kvetinkový nechet je tak CUTE! Ja mám tiež bodkovač :P a asi som našla inšpiráciu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta farba je naozaj krasna. Kvietky mam velmi rada a teda.. Super inspiracia. Pekny vikend.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak odtieňov blízkych tomuto mám vo svojej "lakzbierke" asi najviac. A kvietky...ďalšia vec čo mi približuje jar:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ja tyrkysových zase nemám až toľko, ale musím priznať, že ak, tak ten odtieň stojí za to :-) ono ja som ich v súkromí aj nazvala privolávanie jari :-D a ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. nádherná farba :-) ja tyrkysový nemám, mala by som to napraviť :-) a samozrejme nechty sú brutálne, ako každé Tvoje :-) sledujem ťa už strašne dlho, si šikovná, všetky tvoje výtvory su nadherné, či už na nechtoch alebo očiach :-)
    Beauty4lush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem :-) no mala by si veru, bude to farba tejto jari :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.