21. marca 2013

Spring is here!

Malo to byť včera. No nejako nestíham a plán príspevkov mi lieta hore - dole. Nemám ani výber rôznych, ako som pôvodne zamýšľala, tak asi nejaké budem pridávať priebežne, ale radšej nesľubujem po tej armáde, čo som si priniesla s Trenčína...

Ale tak aspoň niečo veselé, kikiriki krikľavé, ako je moja dnešná nálada a deň :-).

Pôvodný zámer - aj video. Zamyslenie... Sú to bodky, veď ma už za to bodkovanie zožerú :-D Ale ako inak vytvoriť kvietky, keď pečiatkovať a "onestrokovať" neviem...Hodím vodolepky? Niekedy nabudúce... Tak len toľkoto k postupu - podkladový lak, dve vrstvy žltej, hubkou svetlozelený lak (akože trávička), bodky vytvárajúce kvietky v štyroch farbách, bodky do stredu kvietkov v dvoch farbách a ostatné bodky, ako mi pod bodkovač prišlo. Vrchný lak a hotovo.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Gabriella Salvete Top Coat
Včera som ukázala na Facebooku, čo sa mi stalo, keď som sa ponáhľala otvoriť balíček od Gabrielly Salvete s novým lakom na testovanie. Na všetkom negatívnom treba hladať to pozitívne a v tomto prípade je to to, že vám ukážem, že tvoriť sa dá aj na krátkych nechtoch :-).

 Majte sa krásne!


33 komentárov:

  1. jeeeej, ake vesele, rozkosne!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi krásne nechtíky :) nielen tieto, ale viaceré... krásnučké, šikuľka ste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moc ďakujem, veľmi sa teším z takej pochvaly :-)

      Odstrániť
  3. Ty máš fakt supr nápady, vypadá to nádherně!♥:) Teď ještě to sluníčko, celý den tu poprchá a je zimaaaa :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to boúplne spontánny nápad, len som sa pozrela na pučiace kvietky u nás v záhradke :-) aj u nás je dnes zamračené :-( a ďakujem

      Odstrániť
  4. Jee také veselé na dnešný inak zamračený sivý deň, pekné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne to som si povedala, keď som na ne pozrela :-) ďakujem!

      Odstrániť
  5. Krásne a milé zároveň :) Milujem takéto farebné veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem! ja som sa toho aj trocha bála, že je to fakt moc farebné a vďaka žltej krikľavé :-)))

      Odstrániť
  6. Jééj toto je ako pre mňa, takéto farebné sú naj! Veľmi pekne to vyzerá, musím aj ja vyskúšať, keď bude viacej času :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) to som rada, ďakujem. dúfam, že mi ich potom pošleš ;-)

      Odstrániť
  7. To je naozaj naadherne. Velmi sa Ti to podarilo. Pekny den Ti zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :) aj tebe pekný deň :-)

      Odstrániť
  8. krásne jarné nechtíky :) veľmi sa ti vydarili :)

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rozkošné, pozitivní a perfektně provedené! Moc se mi to líbí, jsi šikovná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jsi fakt hrozně šikovná! já osobně bych asi volila menší barevnou škálu, ale na tvých nehtech se mi to líbí, moc! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja sama by som tomu trochu ubrala tiež, len sa mi to už nechcelo prerábať :-D ale na druhej strane sú také veselé :-)))

      Odstrániť
  11. U nás ještě jaro pořád není :(, ale až přijde, určitě kytičky vyzkouším :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja tak podľa kalendára, dnes ani u nás jar nebola :-( včera hej, dnes bolo zase hnusno :-( strašne sa to stále mení a to nie je ani apríl :-) ďakujem!

      Odstrániť
  12. Ahoj!
    Krásne nechtíky ako vždy ale teraz trošku odskočím. Ako si spravila na blog tých 5 ďalších článkov pod článkom???
    MissAda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka naťukáš do modrého štvorca svoje údaje :-)
      http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget

      Odstrániť
    2. nie je za čo, keď viem, poradím, pomôžem :-) tiež som sa na toto isté kedysi pýtala, si mi to pripomenula :-)

      Odstrániť
    3. A ešte jedna vec. Ako tam mám vložiť tie príspevky?

      Odstrániť
    4. idem ti spraviť postup a pošlem ti to do mailu, jo?

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.