20. marca 2013

Swap: Daniela & Suzi

Daniela ma oslovila, či by som s ňou nechcela spraviť "swap". Povedala som si, že do jednej výmeny balíčkov by som sa zapojiť mohla. Keďže žije v Dubline, bola to pre mňa zaujímavá výzva.


Kameň úrazu prišiel v okamihu, keď som sa rozhodovala, čo pošlem. Do kelu, veď oni tam majú všetko, čo my :-D Prišla som aj o možnosť poslať niečo zo Zoevy a GOSH - u, napr. kozmetiku z e-shopov sme vylúčili. No už to vyzeralo, že sa to zruší. Na mňa tie zahraničné drogérkové produkty pôsobia vďaka cenám luxusne a bolo mi trocha trápne (vlastne aj je) pri pomyslení, čo pošlem ja :o) Nakoniec sme to nejako vymysleli a tak dnes o tom môžem napísať. Jednoducho som sa rozhodla podeliť sa o moje obľúbené produkty a pridať také, ktoré vyplynuli z našej e-mailovej komunikácie.

Prejdime ale k tomu, čo prišlo v balíčku mne. Prešiel dlhú a náročnú cestu, kým sa dostal k Suzi, ale o to viac som sa z neho tešila. Ešte len som rozstrihla papier a rozrezala pásku a už to krásne zavoňalo.


Po rozbalení zostala kopa dotrhaného papiera a mohla som sa vrhnúť na prezerania vecičiek :-)




Po prečítaní priloženého dopisu som sa vrhla na prezeranie obsahu. Najprv niečo sladké :-) Mliečna čokoláda, ktorá bude chutiť medovo a v puse bude praskať. Mám, čo robiť, aby som ju ešte chvíľu ochránila pred  Maťkovým obliehaním :-D.


Nebudem tajiť, že zaslaním diára Paperblanks mi splnila veľký sen, a to o tom ani len netušila. Nedávno som si prerábala ten z Evy. Veľmi sa páči, veľmi sa z neho teším, už aby som si tam mohla zapisovať aj iné veci ako príspevky z blogu :-D. Volá sa "The First Kiss", okrem iného obsahuje adresár, ktorý je vložený vzadu, má zatváranie na magnet a nálepku z rúžov som si vložila do neho :-).







Do diára si budem zapisovať týmto krásnym írsky zeleným gélovým perom s ovečkou. Ovečky u nás dosť fičia. Snáď ste si dali dokopy, že na vrchnáku je Ireland :o).


Daniela zistila, čo mám rada a tak mi lakov prišlo rovno deväť v mini balení od značky 17. Myslím, že netreba písať, že ich všetky určite uvidíte, zrejme v hromadnom príspevku. Z toho dôvod sa nebudem rozpisovať o odtieňoch a iných záležitostiach.


Veľmi ma pri sledovaní zahraničných blogov zaujímala kozmetika REVLON. Dostali sa mi do rúk z neho dve veci, a to Lip Balm (krémový balzám na pery) v odtieni 095 Crème Brulee a Lip Stain (farebný balzám na pery) v odtieni 005 Crush Béguin. Prvý je absolútne nude, jednoducho niečo pre mňa, také mám najradšej. Vonia tak žuvačkovo - cukríkovo. Keďže je nude a je to balzám, takže ho naniesť treba viacej, pretože v jednej vrstve ho takmer neuvidíte, hlavne ak máte viac červené pery. Podľa ňa celkom pekne hydratuje. Schováva sa v plastovom obale broskyňovej farby. Druhý je výraznejší a ten som aj odskúšala, koľko vydrží. S tmavšími farbami je to u mňa trocha horšie, ako s nude, ale fajn bolo, že sa dal naniesť aj menej, aj výraznejšie. Vonia ako mäta a má jemný cyklaménový shimmer. Výdrž teda fakt, že výdrž :-D Nižšie je obrázok, kde som ho pretrela odličovačom na vodeodolnú kozmetiku. Na ruke bol stále viditeľný. Nechala som si ho aj do vane, pri umývaní tváre a on stále držal. Medzitým som aj jedla, aj pila, takže aspoň viem, čo si mám dať na pery, keď pôjdeme von, je fakt super. Má "formát" ako Chubby Stick od Clinique.










po odlíčení
Pri kávičke som listovala v LUSH novinách s Vivienne na titulke. Pozerať všetky tie veci a nemusieť sa preklikávať na stránke bolo fajn. Jednotlivé produkty, ktoré sa tam nachádzajú, majú vypísané okrem ceny aj svoje zloženie. A navyše tak krásne voňajú :-D Určite ich nevyhodím, tuším, že sa mi raz na niečo hodia. Napr. som ich čiastočne využila aj pri popise niektorých vecí nižšie :-).


A dostávame sa k zvyšným veciam, ktorých bolo najviac. Voňavučké LUSH serepetičky. Každý sáčik bol prelepený nálepkou s názvom, dátumom výroby a zložením. Priznávam, moje prvé LUSH produkty a som veľmi zvedavá na ich používanie. Daniela mi napísala, že predavačka jej prihodila navyše nejaké drobnosti, keď jej povedala, čo sa chystá. Takže ďakujem aj tete predavačke, že mi tak dopriala :-)


Ako prvé popíšem toto jediné zabalené. Vzorka krému na ruky a telo Charity Pot. Obsahuje kakové maslo, mandľový olej a esenciálne oleje. Rýchlo sa vsakuje, nezanecháva mastný pocit na pokožke, ale pokožka ostane detsky jemná.


Fresh Farmacy je mydlo na tvár vhodné na citlivú alebo začervenanú pokožku. Obsahuje napr. kokosový olej, kamilky, či čiernej bazy. Vyzerá to ako kvasnice, no našťastie to oveľa viac vonia.


Táto vecička ma dostala a teším sa na ňu najviac, už len pre jej žuvačkovú vôňu. Mala som čo robiť, aby som sa do toho nezakusla, mňam :-D. Duo mydiel Sweet Soap of Mine, ktoré pozostáva Rock Star Soap  a The Godmother Soap (oba s obsahom oleja z repky olejky a kokosového oleja) s hmotnosťou 100 g/ks si určite obľúbim.


Toner Tab, konkrétne Tea Tree je tableta, ktorá je vhodná na mastnú, či problematickú pleť. Dáva sa rozpustiť do teplej vody a potom, ako sa rozpustí a voda ochladne, sa vatou alebo vatovým tampónom nanáša na tvár, krka dekolt.


Masážne mydlo Therapy (v plnom balení vyzerá takto a má aj vlastnú krabičku, do ktorej sa vkladá) obsahuje kakaové a bambucké maslo, pomarančový olej, či levanduľu, je bohaté na oleje a rozpúšťa sa pri telesnej teplote.


Kto by nepoznal LUSH balistiku. Na Youtube nájdete aj videá, kde si ľudia natáčali, ako sa rozpúšťala a putovala po hladine :-) Táto moja sa volá Sex Bomb, obsahuje jazmín a ylang-ylang a vonia po nej všetko - krabica, izba, stuha, noviny a všetko ostatné :o). Jednoducho najvýraznejšia.


Na záver malá dokumentácia z rozbaľovania a produkty v 3D formáte :-). S titulkami, jednak mi neprialo počasie, dvojak šumenie a po tretie, chce to hlavne čas, ešte sa na to necítim. :-)


Môj balíček nájdete tu (klik na obázok):


Prajem pekný deň!


25 komentárov:

  1. Tak toto je ten najkrajší swap, aký som videla. Proste fakt si dostala úžasný balíček a ja poznám Lush, takže viem, že Daniela ti vybrala jedny z najlepších vecí, aké sú v ponuke.Proste vážne. Super...waw....a aj všetko ostatné najkrajšie zápisniky paperblank, cubby stick...všetkooo:))
    idem rýchlo kuknúť aj na tvoj balíček

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem. balíček bol vážne veľmi pekný. veľmi som sa z neho tešila, vybrala mi super veci a som veľmi rada, že som sa tohto swapu mohla zúčastni :o)

      Odstrániť
  2. Jéé, tyhle články mám hrozně ráda. Krabička plná věcí a teď nevíš co tam všechno je, užila jsem si to s tebou.:D Navíc si dovedu představit, že to není jen tak, něco vybrat, ale že si na tom člověk dá záležet a je na tom vidět, že ti někdo chce udělat radost.
    Super věci jsi dostala!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem! mailovali sme si, takže som ako - tak mala indície, bolo len treba zobrať zoznam a nakúpiť. ale aj tak som stresovala, či sa bude páčiť, či trafím odtieň a tak. ale keď som pred chvíľou videla tú radosť a dojatie, už nestresujem :-D

      Odstrániť
  3. Wow, vsetky boxiky sa mozu skovat, pretoze tie veci su naozaj vyuzitelne a krasne zaroven :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte ich je taaak veľa :-D ďakujem! :-)

      Odstrániť
  4. Tak toto je najdokonalejší swap balíček aký kto dostal!!! Úplne brutálný =D A podľa videa sa veľmi páčil aj tvoj! Kočky naozaj sa Vám to obom perfektne podarilo!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! priznám sa, že som ešte žiadny swap nevidela, takže neviem, ale určite nebol najdokonalejší :-D ale veeeeeľmi veľmi potešil :-)

      Odstrániť
  5. Krasny boxik, Irsko milujeeem :) Asi aj preto ze som rysava a verim vo svoje irske korene :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D to ma rozosmialo, ak to zistíš, daj vedieť :-) ja mám rada ich hudbu, páčia sa mi tie pobrežia, ktoré bývajú v nemeckých romantikách. dlho som také obrázky mávala ako tapetu..... určite by som sa tam rada išla pozrieť a chcela by som to raz všetko vidieť naživo :-)

      Odstrániť
  6. wow krasne balicky oba! mozeme zaavidiet :) sama by som nevedela co do takeho balicka zabalit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, je o obrovská zodpovednosť veru :-))) vďaka za obe :-)

      Odstrániť
  7. prave som dopozerala video do Danielky :) takze som ihned klikla na odkaz a nelutujem :)
    krasny blog a uzasne vecicky ti poslala :) krasny swap

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty se máš :) Když jsem všechny ty dárky viděla ve videu, říkala jsem si, že to ani není možné! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soni, tomu veru, vieš akú mám ešte stále z neho radosť? :-) Keď mi poštárka podávala krabicu, tak som si aj ja hovorila, že to nie je možné, že prišla taká obrovská a ťažká :-)

      Odstrániť
  9. Super swap :-) teším sa ako zrecenzuješ vecičky od Lush :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to asi recenzovať nebudem, bo takéto veci si neviem predstaviť recenzovať, pekne vonia, šumí ako celaskon, rozpúšťa sa rýchlo :-D možno ten toner tab a mydlo na tvár by za zmienku stáli :-) pouvažujem o tom, či nájdem miesto v programe :-)

      Odstrániť
  10. No teda, tos musela mít úplné Vánoce :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten revlon jumbo tužka, vypadá na rtech fakt moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj je, veru a aká je voňavá :-) skús si vygoogliť ostatné odtiene, budeš slintať :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.