24. marca 2013

TAG: Kozmetické záležitosti, ktoré mi fakt nejdú

Včera som si po prechádzaní hlavnej stránky na Facebooku všimla príspevok od Soni. Na Bloglovin´- e mi svieti asi 45 (možno už aj viac) neprečítaných, ale keď už narazím na nejaký takto, tak ho hneď vybavím. Začala som čítať a súbežne s tým som premýšľala o tých svojich a že niečo máme spoločné. Prídem na koniec príspevku a som tam :-D. Tak nech je sranda...

zdroj obrázkov: výnimočne google.sk :-)
1. "Údržba" po sprche, kúpeli
Často sa zabúdam nakrémovať, ale nazvime to pravým významom, som lenivá nakrémovať sa, keď sa vrátim z vane. Či už preto, lebo hneď padnem do postele, alebo utekám k notebooku, lebo toto treba rýchlo vybaviť, ale jednoducho sa mi zdá, že to zaberie veľa času, kým napatlám celú plochu mojej 1,63 m vysokej postavy a vždy je niečo dôležitejšie :-D. Čo je na tom najhoršie, moje suché nohy toto fakt nepotrebujú. A tak mi stojí na poličke niekoľko telových mliek, či masiel, ktoré nie som schopná minúť.

2. Starostlivosť o chodidlá
Päty mám také, že ani chlapi nosiaci bagandže asi také nemajú. Radosť obuť si v lete šľapky, sandálky ap.. Bohužiaľ, človek si nevyberie, čo zdedí a čo nie. Toto by sa dalo zaradiť do bodu 1, ale už by bol príliš dlhý. Akože na toto mám vlastnú taštičku, v ktorej mám všetko potrebné - nožničky, pemzu, krémy... ale priznávam, že na kompletku ju použijem veľmi málo, v lete ešte ako - tak, ale v zime, keď sandále nehrozia :-D vytiahnem akurát tak nožničky na strihanie nechtov. Mimochodom, nechty na mojich nohách sú aj mojím pričinením na tom úplne opačne ako nechty na rukách. Malíčky a palce totálne zničené od nosenia nepohodlných topánok (hlavne, že to pridá 7 cm) a nežiadajte odo mňa ich lakovanie. Možno tak v lete.

3. Vlasy
Nebojte sa, vlasy si umývam pravidelne :-D Ale nemám rada používanie balzámov a masiek, ktoré sa musia opláchnuť. Keď mám problém nakrémovať sa, tak si predstavte, že si mám vlasy trochu vysušiť, vmasírovať to niečo, nechať pôsobiť a potom to ešte opláchnuť. Takže v tomto moja starostlivosť "pokulháva". Ešteže ten arganový olej mám s pumpičkou, pri zrkadle a jeho aplikácia je rýchla a jednoduchá. Vlasov sa týka aj vytvorenie nejakej kreácie na hlave. Obdivujem Lilith Moon, aké účesy si sama vytvorí na hlave, ja som rada, že si spravím cop, vrkoč alebo drdol. Aj keď sa mi náhodou podarí pekne obliecť a namaľovať, tak to zaklincujem hniezdom z mojich riedkych, jemných vlasov. Za celý život som nenašla účes, ktorý by sa mi na mne páčil a trocha mi pomohol :-D Tak som si nakoniec nechala len dlhé vlasy, ktorých podstrihovanie končekov je na tom tiež úboho.

4. Kreslenie linky
Prejdime k nejakej tej dekoratívnej kozmetike. Hoci kreslenie gélovou linkou alebo linkou s hrotom sa (si myslím) veľmi zlepšilo, aj potrebný čas na jej vykreslenie som skrátila, kreslenie linky tekutou linkou, ktorá má štetec, je pre mňa smrť. A ešte aj na každom oku iná.

5. Neviem si naniesť lícenku
Nieto ešte tvár kontúrovať. Na fotkách ju našťastie veľmi nevidno, v reále v poslednej dobe ju buď vynechám, alebo použijem najsvetlejšiu od Essence, lebo akokoľvek sa na seba pozriem, tak si pripadám ako Marfuška. Tak ale berte to tak, že mojím cieľom nie je byť vizážistkou :-P. Ja tu len tak straším...

6. Nechtová kožička
Už som to spomínala aj v mnohých komentároch, či už u mňa, alebo inde. Zatlačím, vylezie. "Orezávať" ju nebudem, to je také emo pre mňa :-D Tak si poviem, má chrániť, nech chráni a ďalej to neriešim. Hlavne nech nie je suchá, ale to tiež nie vždy vyjde. Niekedy je suchšia ako normálne, ale olej na nechtoch pred fotením, to je pre mňa tak strašné, ako moje staré fotky nechtov (nikoho sa tým nechcem dotknúť, pozrite si tie moje niektoré staršie fotky :o) ).

Neviem, koľko toho má byť, určite by som vymenovala aj ďalšie, ako výber úplne vhodného make-up - u, vhodných prípravkov na pleť (pretože stále experimentujem, na čo raz určite doplatím), že neviem pekne prepojiť dve farby očných tieňov, vrátane "blendingu" na hornom oblúku, či to, že som úplne nevhodný kandidát na rubriku "spotrebované za mesiac", lebo by tam bol asi len odlakovač :-D. Alebo one-stroke a pečiatkovanie, čo sa nechtového dizajnu týka a ja by som rada vedela. Obočie je kapitola sama o sebe. Vyzerať k svetu, keď niekam idem alebo je to pre mňa dôležité, o tom by vedeli rozprávať tie, čo sa už so mnou stretli :-D. Aj mnohé veci, ktoré mi komentujete, že sú úžasné a dokonalé, ja za také vôbec nepovažujem. No čo, aspoň nespyšniem :-D.

Všetko si to uvedomujem, snažím sa na to nejako pracovať a zlepšiť to, len niekedy je tá lenivosť mocnejšia. Na druhej strane si niekedy poviem, že starého psa už novým kúskom nenaučím :-D

No a ja posielam ďalej, a to:
  • Eliške (update: môžte si prečítať tu)
  • Daniele (update: môžete si prečítať tu)
  • Romane (update: môžete si prečítať tu)
Veroniky som musela rozlíšiť a mne sa páči, ako si Veronika, čo sa zmaluvala, hovorí :-) Tak snáď sa neurazí...

Pekný zvyšok nedele prajem!


22 komentárov:

  1. Konečne nejaký tag, v ktorom nie je nail art :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že tam nie je spomenutý, či? :-D

      Odstrániť
    2. Hej hej, tak som to myslela :) Zle som sa vyjadrila :D

      Odstrániť
    3. :-) až tak zle to nebolo, keď som to akože pochopila :-)

      Odstrániť
    4. No jo no, když vám ten nail art jde :)

      Odstrániť
    5. no Soni, ale takému pečiatkovaniu a ones troke sa nebránim, snáď raz :-D ty sa hneváš, že ti to nejde, ale čo ti ide, je z úplne jednoduchej veci spraviť hit, si zober fóliu a rozstrapkaný štetec, ale máš tam aj iné :-)

      Odstrániť
    6. No tak na to jsem fakt dobrá :DDD

      Odstrániť
  2. "Zatlačím, vylezie." :DD A fakt mě mrzí, že na chodidla jsem zapomněla... I když možná je to tak lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no a hej, ja ju zatlačím, chvíľu tam drží, ale potom sa vráti :-D na malíčku a prstenníku je to ešte celkom dobre, keď to spravím. len ja sa bojím viac pritlačiť, aby som si neublížila :-)

      Odstrániť
  3. Ďakujem za označenie, dám sa na to keď sa doučím na písomky :D. A inak máme pár vecí spoločných, takže a to objaví aj u mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v pohode, aspoň je vidno, čo baby najviac otravuje :-D som rada, že tag spravíš :-)

      Odstrániť
  4. Ty si ma zatagovala? :D :D :D Tak ten článok bude zasa na 3 strany... :D :D :D Ďakujem a uvidim, čo sa bude dať urobiť... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tedaa :-D no na tri strany hádam nie, na to si moc šikovná

      Odstrániť
  5. Máme toho hodně společného.. V podstatě bod 1,2,3,4,5.... :D Ale myslím, že u sebe vyhrabu ještě mnoho dalšího, co mi nejde. Možná by bylo kratší, kdybych napsala jen to, co mi jde. :D No dám se do toho. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) no ja to hovorím, takto aspoň zistíme, že to nie je problém jednotlivca, že bude chyba niekde v systéme, lebo nás je viac :-D teším sa na tvoj príspevok :-)

      Odstrániť
  6. Schválne som si šla tento príspevok prečítať, že čo preboha existuje také, čo by Suzi nezvládla...resp. či je možné, že existuje niečo v kozmetickom odbore v čom Suzi nie je dobrá...a vidím tu teda svoje meno, tak ďakujem za označenie a idem na tom popracovať:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D no a vidíš, že je toho neúrekom. blbé by bolo, keby som si myslela, že nemám čo napísať :-D keby som si o sebe myslela, že všetko viem :-D teším sa na príspevok :-)

      Odstrániť
  7. Včera som čítala príspevok(keď som silno pracovala na diplomovke, celkom som sa na tom zabávala a keď som dole zbadala lasicu, bola som veľmi potešená. V kľude si tam mohla napísať a Veronika nenažraná ja by som sa pochopila =D A berem to s nadhľadom, niekto bol Karol Veľký, niekto Veronika Nenažraná =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D som rada, že si to zobrala takto. ako som napísala, mne sa to páči, ako si hovoríš, milé :-) teším sa teda na tvoj príspevok :-)

      Odstrániť
  8. Mas super blog. Paci sa mi, ze nedavas len foto nechtov, ale poskytujes aj rady ako na to :) Som strasny zavyslak na lakovani a fascinoval ma tvoj oblucik a uz som sa aj v prispevkoch vyssie chcela opytat ako to robis, ked som natrafila na tento uzitocny tutorialik ;) Musim vyskusat techniku so stetcom, lebo nech robim co robim okraje mam stale kostrbate :D

    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a teším sa, že je to užitočné :-) ono to všetko vychádza z častých otázok, takže rada sa podelím o svoje techniky a skúsenosti :o) ešte tu ani nie je všetko, čo by som tu chcela mať. a ja som tiež závisláčka, takže rozumie :-D moje nechty boli tiež kostrbaté, trvalo nejakú dobu, kým sa to vyvinula v niečo takéto :-) no hlavne, že sa to nejako vyvinulo.
      snáď sa ti u mňa bude páčiť aj naďalej :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.