30. apríla 2013

April Summary


Tento mesiac som si dala taký oddychový a prispievala som, ako sa mi zachcelo. Odrazilo sa to v dvoch knihách a pokročení vo vyšívaní vankúša. Keby som pri upravovaní fotiek nevidela tie veselé farebné koláže, ktoré ma ukecali, že už je čas, teraz, hneď, tak by toho bolo aj menej :-) Hlavne som vás nechala oddýchnuť si od zvieracích nechtov, ak nepočítam veľkonočné, ktoré byť jednoducho museli :-P.

No a keď sme pri nechtoch, v podstate sa celý apríl týkal práve nich. Začala som veľkonočnými kuriatkovými a na druhý deň som dala také spontánne, trochu oneskorené, vytvorené podľa veľkonočného vajíčka, ktoré ma inšpirovalo k ich vytvoreniu. Tretí príspevok bol teoretický a ukázala som vám, ako zachrániť nalomený necht, čo mne chvalabohu necht zachránilo. Trochu sklamaná som bola z laku od Sally Hansena, a to z odtieňu Fuchsia Bling Bling, ktorému som musela trocha pomôcť lakom Glass Slippers od rovnakej značky. Opäť sme si zakvietkovali a zabodkovali v príspevku o bielych kvetoch a s počarovali si s tekutým pieskom vďaka Barry M. V jeden krásny pondelok laky Xtreme Wear napravili reputáciu Sally Hansen - ovi a doteraz sa neviem na fotky vynadívať :-D. Rovnakým štýlom ich nasledovala Gabriella Salvete, z ktorej som predstavila 4 (5) lakov. Mesiac som zavŕšila tutoriálom k lienkovým nechtom.

Uvidím, ako to bude vyzerať v máji, predsa len nastupujú záhradné povinnosti, výlety, ale tak snáď už nastúpim na nejaké to svoje tempo a prinesiem ďalšie video, či nejakú tú recenziu, ktorým som dala pauzu.

Pekný deň prajem!


2 komentáre:

  1. Tvé nehtové nápady jsou vážně super, jen tak dál ale už se těším také na recenze :))

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.