22. apríla 2013

Beautiful Monday with Sally



Na počiatku všetkého bol len taký krásny Flirt. Lenže bol pre mňa taký úžasný, že nezostalo len pri ňom. A teraz, keď sa dostupnosť Sally Hansen - a zlepšila, snáď aj prerastie do niečoho väčšieho. Tým myslím do väčšej zbierky :-D. Tento mesiac som dostala zľavový kupón na lak Xtreme Wear. Rozhodne som ho nenechala prepadnúť a zadovážila som si fialového krásavca, ktorý je na obrázku predposledný. Lasička mi požičala zopár lakov a keďže boli medzi nimi aj laky od Sally Hansen a rovnaký počet som mala jednofarebných, rozhodla som sa ich skombinovať do jedného príspevku. A podľa mňa im to veľmi pristane.

V nedávnom príspevku Sally veľmi dobre nedopadol, no v komentároch som spomínala, že voči tejto verzii nemám zatiaľ žiadne výhrady. Výdrž tak 4 - 5 dní, bezproblémové lakovanie, celkom rýchle schnutie a žiadne bublinky. Objem 11,8 ml, cena 4,19 €,  ploský štetec, ktorý je trocha dlhší a obsah formaldehydu :-/ Farebný výber výborný.



Toľko snáď k technickým záležitostiam a prejdime k obrázkom. Všetky trblietkové laky v tomto príspevku sú tie, ktoré mi požičala Veronika.


V koláži sa nachádzajú tieto farby (najprv horný rad, potom spodný bez podkladu):
♥ 87 Violet Sparks
♥ 90 Brick Wall
♥ 350 Purple Potion
♥ 200 Strobe Light
♥ 390 Red Carpet
♥ 140 Rockstar Pink




Odtieň: 87 Violet Sparks
Farba: ružový základ s výrazným fialovým podtónom, ktorý viac vynikne na slnku (obr.). Nebola som si istá určením farby, tak som sa spýtala chlapa, keďže oni majú farebné spektrum značne zmenšené. Povedal, že je ružový, tak je ružový :-D Obsahuje drobné trblietky, ktoré sú nenápadne aj na slnku.
Krytie: 3 vrstvy pre moje nechty, možno by zniesol aj 4, na krátke postačia 2







Odtieň: 200 Strobe Light
Farba: priesvitný základ z ružovými holografickými trblietkami
Krytie: 1 vrstva na laku 87 Violet Sparks. Použiť ho samostatne by bolo asi dosť vrstvovo náročné.






 


Odtieň: 90 Brick Wall
Farba: veľmi krásna bordová s hnedým podtónom
Krytie: 2 vrstvy











Odtieň: 390 Red Carpet
Farba: červený základ s drobnými červenými trblietkami. S Veronikou sme sa zhodli, že je to celkom slušný dvojník od China Glaze (odtieň Ruby Pumps), ktorý sme videli napr. u Arvonky tu.
Krytie: 2 vrstvy na 90 Brick Wall a použiteľný aj samostatne rovnako v dvoch vrstvách. Schne do hladkého povrchu.





No a takto vyzerá použitý samostatne. Samostatne je takto krásne červený, aj keď musím podotknúť, že sa mi zdá, že na tom podklade sú trblietky výraznejšie. Schne do hladkého povrchu.






 

Odtieň: 350 Purple Potion
Farba: metalická fialová s výraznými modrými odleskami, vďaka čomu možno pôsobí viac modro ako fialovo. No na slnku je to krásna fialová
Krytie: 2 vrstvy







 

Odtieň: 140 Rockstar Pink
Farba: priesvitný základ s množstvom drobných farebných trblietok
Krytie: 1 vrstva a schnutie do drsného povrchu. Dá sa použiť aj samostatne v 2 vrstvách, ale skúsila som to len na jeden necht, lebo sa mi nechcelo odlakovávať.







Za požičanie veľmi pekne ďakujem, rovnako aj za to, že teraz si ich musím ísť bezpodmienečne kúpiť :-D No viete, ja a trblietky, trblietky a ja :-D. A čo sa týka lakov na nechty, tak v tom som teda JA riadne nenažraná.

Dúfam, že ste si obrázkov užili a prajem vám krásny zvyšok ešte krajšieho dňa!

42 komentárov:

  1. prave som sa zamilovala do cerveneho koberca:) nadherny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten je veľmi krásny, taký jahôdkový. keby nemal trblietky červené ale čierne, tak by bol fakt ako jahoda :o)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. vďaka, pekne spolupracovalo počasie :-)

      Odstrániť
  3. ten posledný :O a všetky vyzerajú krásne :) a hlavne máš krásne nechty, na ktorých to skvele vyzerá :D f

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten rockstar pink je na nejakom fialovom podklade? lebo inak mám veľmi podobný od sinful colors

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, všetky sú na podklade, okrem Red Carpet, ktorý je aj samostatný

      Odstrániť
  5. Máš strašne krásne nechtíky a super si ich nafotila :) hneď by som brala každý z lakov, tak dobre vyzerajú

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, so many amazing colors. Have a nice monday.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Red Carpet is really pretty. And Rockstar Pink too. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... and Brick wall and Purple potion, too :-) Thank you, Tatjana

      Odstrániť
  8. Ooo, Red Carpet a Purple Potion sú moji favoriti :) Inakšie, s tými trblietkami súhlas, ja ich tiež môžem (a to ako v lakoch, tak v tieňoch, lícenkách... no a nielen v kozmetike, proste vo všetkom :)) Veľmi pekné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja v lícenkách ani moc nie, ale v ostatnom môže byť :-D aj na oblečení :-P ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  9. Tak jsem se zase pokochala :), úžasné barvičky :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne farby :) Tieto laky mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moje sú tieto tri odtiene must have :-) ďakujem ti

      Odstrániť
  11. Teda mě se líbí všechny, jak si mám vybrat jeden? :D Ale nejvíce u mě teď vedou glitry, takže ten poslední by se mi hodil no :D



    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj sa, to poznám :-D väčšinou to potom končí kúpou všetkých :-D glitre sú the best :o)

      Odstrániť
  12. Purple Potion, moj favorit.. neviem, stale uvazujem, ci niektory kupit, ale uz ma presviedcas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, no ešte k tomu presviedčaniu pridávam 25% zľava za 35 bodov v DM :-D pomohla som? verím, že hej :-D

      Odstrániť
  13. Zuzi ako nechápem, že ešte nerobíš minimálne v Novom čase pre ženy =D Tebe by som verila aj všeliake hodnotenia produktov + tvoje fotky= dokonalosť! Takže mne sa páči fialový, ale strašne mi nejaký pripomína. Určite mám v chladničke niečo veľmi podobné. Asi starý She lak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG, že v Novom čase pre ženy :-D :-D Mne dosť pripomínal Pupu z China doll.

      Odstrániť
  14. Všetky sú krásne Suzi a keď vidím ten odraz slnka.....aaaaaaaaaaaaaaa hneď by som išla domov... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odraz slnka na Brick wall vyzerá ako nejaký efekt :o) treba dovolenku, ale daj vedieť, prosím si ešte jeden odtieň just bitten kissable :-P

      Odstrániť
    2. To som si mohla myslieť, že ma budeš chcieť hned využiť... :D :D :D :D

      Odstrániť
  15. Wow ! :) Úžasná podívaná, ani se nedokážu rozhodnout, který se mi líbí nejvíc. :D Asi bych je taky brala všechny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! je to tak krásne farebné, že som včera neodolala a príspevok som hneď musela zverejniť, tie farby ma úplne na to navádzali, že už chcú ísť medzi ľudí :-D

      Odstrániť
  16. tieto laky som ešte neskúšala, no mám to v pláne :) tie červene vyzerajú moc šťavnato :)

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Našla jsem další krásný blog :) tady se mi bude líbit. Máš krásné nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem ti moc :-) aj za to, že si mi pri to tu pri príležitosti 300 príspevkov zaokrúhlila na krásnu 200-vku :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.