1. apríla 2013

Easter Chicken

Veľa krát mi už bola položená otázka, kam na tie nápady chodím. Jednoducho mi moja fantázia niečo ponúkne, ja to so sebou prekonzultujem, či by som to vlastne dokázala, v tom okamihu si začnem predstavovať postup a keď zhodnotím, že by to šlo, tak si nápad poznačím alebo hneď, ako to bolo v tomto prípade, zrealizujem. Okrem toho, okolo mňa je toľko inšpirácie... Takže takto nejako vznikli aj dnešné veľkonočné nechty.

Krátky príbeh, ako vznikli tieto nechty. Mala som v pláne k zajačikovi spraviť aj kuriatko. Pôvodne malo vyzerať inak, ale tak ak tu ešte budem, tak aj o rok je Veľká noc. Pozerala som telku, popíjala čaj a vtom som sa zamyslela, pričom mi oči padli na servítky, ktoré som deň predtým kúpila. No a bolo to... Vtedy som si kúpila aj nejaké nové zdobiace laky, takže to bol asi osud, lebo tam bol aj žltý :o).

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Essence Colour a Go, 146 That´s What I Mint
  • OPI Nail Lacquer (Euro Centrale Collection), You´re Such a Budapest
  • Juli Rosse Decorative Art, 19 (žltá)
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Essence Colour & Go, 114 Fame Fatal
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Juli Rosse Nail Enamel, 117
  • Essence Colour & Go, 46 Wake Up!
FOTOPOSTUP:


1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme mintový lak.
3. Na končekoch spravím farebnú francúzsku manikúru. Netreba nejakú precíznu, aj tak ju prelakujeme inou farbou.
4. Rožky končekov nechtov pretrieme opäť mintovým lakom, aby sme vytvorili vajíčkový tvar.
5. Nakreslíme obrysy kuriatka. Najprv cic-cak - ový škrupinkový, potom telíčko a nakoniec krídelká.
6. Obrys vyplníme...
7. ... a dokreslíme ešte nejaké "vlásky".
8. Spravíme čiernymi bodkami očká.
9. Najmenším bodkovačom vytvoríme trojuholníkový zobáčik.
10. Na škrupinku spravíme zopár bodiek.
11. Prelakujeme vrchným lakom.

Za normálnych okolností by som dala kuriatko len na jeden necht, ale kazilo by mi to postupku :-P. Tu nižšie vidíte, ako som ozdobila (stále krátky zlomený) palec. Jednoducho som zapojila zvyšok servítky :-). Ešte aj v rovnakom poradí idú bodky :o). Také tie bodky, čo bývajú vyrazené na okraji som imitovala jemne trblietavým lakom od Juli Rosse.


A inšpirácia v plnej kráse :-)


Album na Facebooku:

Asi je blbé priať dnes pekný deň, lebo dnešný deň je pre dievčatá zrejme nanejeobľúbenejším dňom v roku :o), ale mne to nedá... Aj napriek tomu...

Pekný deň kočky!


18 komentárov:

  1. Krásne! Páči sa mi ten modrý podklad a s tými servítkami sú si vážne podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! no hej, je takmer identický :-) ešteže mám toľkú farebnú škálu :-D

      Odstrániť
  2. Jsou roztomilí, prcci ! :D Moc pěkný.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The cutest easte nails I've seen so far :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. They are gorgeous! I hope, you had great holidays. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aw, thanks, I have :-) I hope you had, too :-)

      Odstrániť
  5. Naozaj krasne a velmi mile. Pekny den a sviatky Ti zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chutný strapáčikovia!:) si neuveriteľne zručná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) teraz sú tieto servítky vo výpredaji v Tescu, vždy sa pousmejem, ako som škrupinky robila :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.