14. apríla 2013

Flowers & Dots

Dostala som opäť chuť na kvietkované nechty. Keďže na narcisy ku Dňu narcisov nebolo času, tak som opäť siahla po bodkovaní. Aspoň niečo. Ale to, že boli robené na poslednú chvíľu sa odrazilo na mojej nespokojnosti s výsledkom. Trocha som bojovala s tým, či sem dať ďalší bodkovaný dizajn, ale čert to zober! Tak sa hodia k dnešnému krásnemu dňu... Až sme dnes museli odfotiť ešte túto úvodnú fotku :-).


Ak vám je táto kombinácia povedomá, tak sa nemýlite. Pri zajačikových nechtoch mi Veronika napísala v komentári, či by som ešte niečo nevytvorila vo farbách použitých na ostatných prstoch. Prečo nie? A tak pri príležitosti nášho stretnutia mi táto kombinácia prišla celkom vhod :-).

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour & Go, 146 That´s What I Mint
  • Gabriella Salvete Top Coat
Na nechtoch nie je nič zložité. Po nanesení podkladového laku som spravila zelenú francúzsku, potom som spravila biele kvietky, zopár bielych bodiek a nakoniec mintové. Prelakovala som vrchným lakom a išla som fotiť :-).




No a dosť bolo rozkoše, dnes asi pôjdu dole, lebo dnešné slnečné počasie treba využiť na fotenie lakov, ktoré ho potrebujú :-D

Mimochodom, na fotkách už môžete vidieť zachránený ukazovák, ktorý som ratovala tu. Odrástol do štádia, kedy sa už nedalo lepiť, tak som poškodenú časť len zbrúsila. Je oproti ostatným o niečo kratší, ale zachovala som mu tvar. Som na seba hrdá :-D.

Krásnu nedeľu prajem!


24 komentárov:

  1. Máš krásné nehty, hezký tvar... skoro jako umělé :))... a jinak toto zdobení by se mi víc líbilo bez těch kytiček... jen s puntíky... ale i tak je to hezké :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. dosť často sa s reakciou, že mám umelé nechty, alebo koľko už nosím umelé nechty stretávam :-D len také bodkované nájdeš napr. tu a tu . aj keď teda nie sú s francúzskou :-)

      Odstrániť
  2. Tie tvoje nechty ach :)) Krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. fotená na poslednú chvíľu, no. chcela by som takú s lupienkami kvetov, ako som mnohokrát videla reklamnú foto na nejaký lak, či značku :-) ale tak nie sú ešte lupene, poslúžili celé kvety... umelé :-D

      Odstrániť
    2. Umelé, neumelé, vyzerá to perfektne! :)

      Odstrániť
  4. Ja myslím, že tvoje nechtíky sú nádherné :) veľmi podarený dizajn :) kiežby som mala také čarovné ruky ako ty :D :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ony nie sú čarovné, len sa im občas zadarí :-D aj ja mám blbé dni, keď to nejde a nejde. ďakujem ti

      Odstrániť
  5. Nádhera, tobě také krásnou neděli :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi pekne upravene nechty. Prijemny den.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem! :-) uži si zvyšok krásnej nedele :-)

      Odstrániť
  7. nadherne nechtiky robis, toto ja nidky nepochopim jak moze byt niekto tak sikovny. ja sa sice o nechty staram, ale lakujem vzdy len jednofarebne a je :) ak by sa ti chcelo a mala by si cas, nepridala by si aj nejake svoje video ako tuto nadheru tvoris? :) (teda neviem ci uz tu nejake take video mas)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no podľa mňa sú mnohokrát jednofarebné aj krajšie :-) ja som len taký amatér, ešte sa mám čo učiť aj ja a nie vždy sa aj podaria, ale ďakujem. no a čo sa týka videí, videá mám, buď si klikneš na záložku video napravo, alebo prejdeš rovno na youtube, ktorý mám hore na karte aj ako ikonku :-) tam už zopár nechtových (aj iných) videí mám :-)

      Odstrániť
    2. och boze, prepac, ako som si to nemohla nevsimnut. mas fakt vela peknych videi. verim, ze toto sa nestava len mne, ze pozeram a nevidim:)

      Odstrániť
  8. To je krásný, taky bych se už měla pokusit o nějaký květinky na nehtech. :) Se záchranou nehtu ti tleskám, já to nezvládla a včera mě opustil :'( ale můžu si za to sama poděkovat, tak mi třeba..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti!
      akože priznám sa, že posledné dva dni jeho žitia som ho na noc radšej obmotala leukoplastom, aby som v noci niekde nezaprela :-D ale tak teším sa, že to vydržal a dobojoval do konca.

      Odstrániť
  9. ja zelenu moc nemusim, ale tato je rozhodne zaujimava, uz som tieto nechtiky obdivovala na FB:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja, ale na takéto výtvory sa celkom hodí :-) keď som si pred rokom túto kupovala, tak som zvažovala, či hej, alebo nie, ale nakoniec som dobre spravila :-) je to zaujímavý odtieň. ďakujem :-)

      Odstrániť
  10. takto by sa snáď acid dc páčil konečne aj mojej mamke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepochybujem :-D samotný na rukách je dosť besný a nezvyknem ho tak nosiť ani ja, ale do nejakého nail artu sa hodí geniálne :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.