9. apríla 2013

Fuchsia & Glass Slippers

Sally Hansen Diamond Strenght 330 Fuchsia Bling Bling & 150 Glass Slipper
Dnes po prečítaní príspevku od Romany o laku Fuchsia Power, som sa rozhodla vyškrtnúť zo zoznamu lak, ktorý som vám sľubvala ešte koncom minulého roka.

Ten môj má podobnú farbu, podobné meno, je veľmi krásny, ale pravdupovediac ma dosť trápi. Tento lak som si kúpila počas akcie, ktorá vtedy prebiehala, a to Sally Hansen za polovičnú cenu. Keď som ho nalakovala prvý krát, povedala som si, že chvalabohu, že nie za plnú. Tento lak mi totiž ponúkol zbublinkovanie počas schnutia a výdrž v podobe dvoch dní! Nemám problémy s výdržou aj pri lacnejších lakoch, aj nechty pomerne často lakujem, ale dva dni pri jeho cene je na zaplakanie. Možno som len mala smolu, povedala som si. 

Inak má krytie už v jednej vrstve a tak som aj nechty ponechala, lebo nebolo vážne treba dávať druhú. Objem má 13,3 ml, štetec má taký oválny, ani ploský, ani guľatý, dobre sa s ním lakuje.





úžasné bublinky, viem :-/
stav nechtov po dvoch dňoch
No ja neviem, bola som z neho taká vykoľajená, že som si ho dala po dlhom čase až dnes. Fotky sú kombinované s tými z minulého roka.

Keďže dnes k nám privítalo slnko, tak keď už som ho mala a opäť začínal bublinkovať, tak som sa rozhodla ho zamaskovať jeho bratom, a to lakom 150 Glass Slipper. Ten som kupovala za plnú cenu. Objem a štetec sú rovnaké. Jedná sa o, povedzme, efektový lak, ktorý vyzerá, ako keby mal v sebe čriepky skla. Dnes som ho použila len kvôli podkladu, ale určite vás neoberiem o jeho vzájomné sa dopĺnanie s tmavým podkladom, ktoré mám prichystané. Toľko textu a prechádzame k obrázkom.


Odtieň: 330 Fuchsia Bling Bling
Farba: sýta ružová
Objem: 13,3 ml
Štetec: ploský
Cena: 7,49 €
Výdrž: dva dni bez vrchného laku, slabé tri s vrchným lakom




Odtieň: 150 Glass Slipper (+ 330 Fuchsia Bling Bling na obrázku)
Farba: priehľadná tekutina s perleťovými čiastočkami rôznych tvarov
Objem: 13,3 ml
Štetec: ploský
Cena: 7,49 €
Výdrž: -




A keďže je "efektový", tak ešte dve fotky navyše :-)



Za seba hovorím asi toľko, že vzhľadom nato, že sa u nás v DM-kách objavujú stojany s komplet ponukou tejto značky, tak radšej dám na tú lacnejšiu verziu lakov, ako na Diamond. Povedzme, že momentálne sa nenachádzam v situácii, kedy si môžem dovoliť kupovať jeden drahý omyl za druhým. Uvidíme časom, či ma nejaký odtieň dostane natoľko, aby som toto vyhlásenie zrušila :-) .

Pekný deň!

30 komentárov:

  1. tak to nie je bohviečo. mám doma tie menšie laky, nie diamond, netuším, ako sa volajú... a sú fajn. a to som ľavá do lakovania nechtov

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi myslíš Extreme wear. mám aj z tých nejaké odtiene, ale teda toto sa mi pri nich nestalo. a ešte sú skoro o polovicu lacnejšie

      Odstrániť
  2. Och, tá rúžová farba je naozaj pekná, škoda tých bubliniek... :( a máš pravdu s tou cenou... Sellynky teda niesú z tých najlacnejších... tu sa to pohybuje tak od 8 do 13 Ečiek.... takže, ja nemám skoro ani jeden... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dokonca ešte viac? ceny toho ostatného som veľmi nepozerala, ale tie menšie, tie extreme wear, sa ešte raz za čas prežiť dajú.

      Odstrániť
  3. Uf, to je škoda! Lebo je fakt pekný! No na ten Glass slipper sa asi pozriem :) Ja mám od Sally Hansen laky dva. Jeden z rady Xtreme wear v odtieni Pacific blue, ten ma úplne nadchol, farba prekrásna a výdrž mal úplne skvelú, 5 dní bez toho aby sa niekde výrazne odlúpol. Vydržal by možno ešte dlhšie, ale už som mala náladu meniť :) Druhý mám z rady Salon Manicure, All fired up, ten má výdrž tiež veľmi dobrú, avšak krytie ma trošku štvalo, keďže boli potrebné tri vrstvy :/ Do tých Xtreme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, veľká škoda :-/ s tým xtreme wear mám podobnú skúsenosť. no veď čoskoro sa tu isto objavia aj tie :-)

      Odstrániť
  4. Oba laky jsou nádherné, škoda té výdrže, ale jak se říká, nic nemůže být dokonalé a vše má své mouchy .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, možno som fakt mala len smolu a vybrala som si nejaký blbý :-/ ale na ďalší pokus sa fakt zatiaľ necítim.

      Odstrániť
  5. Ja som si od Sally Hansen kúpila lak Extreme Wear a tiež som mala problém s tými bublinkami. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tými som zatiaľ problém nemala a dúfam, že to tak aj ostane :o)

      Odstrániť
  6. Ja som si Sally H kúpila v USA, tam sú lacné, by som povedala, že jedny z najlacnejších. Tu ma odrádza suma, do laku toľko neinvestujem z toho som už vyrástla =D Ja mám 3 Xtreme Wear, 2 glittrové, jeden červený so shimmerom. Tento rok som ich videla v predaji aj na Slovensku, nebublinkujú, výdrž je u nich dobrá. Keď chces výskúšať, stačí napísať, ponuka stále platí =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dokonca už majú aj vlastné stojany, predtým mali takú chabú ponuku, teda tie drahé mali veľa odtieňov, ale tie lacnejšie boli všetky na jedno kopyto. no, asi keď pôjdeš najbližšie do HC, tak niečo aj donesieš a pokukám :-D

      Odstrániť
  7. Presne takéto skúsenosti ma odrádzajú do lakov investovať viac ako 4 eurá. Lebo ako aj ty píšeš, veľakrát mi lacnejšie vydržia aj viac ako tie dva dni. Ale ten efektový je krásny, na také mám slabosť, takže o ňom považujem :) So schnutím nemá problém?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, uschnutý bol rýchlo, schne dokonca do hladkého povrchu. ja občas výnimku spravím. chcela som mať aspoň jeden OPI, tak som na neho dala peniaze ap., ale tiež si myslím, že okolo tých 4 eur je aj moja hranica. ja som práve kvôli takýmto veciam rada, že mám toľko efektových a im podobným, že to môžem zamaskovať.

      Odstrániť
  8. Je to krasavec. :) Nádherný fotky jsi udělala, ta úvodní nemá chybu. Ještě donedávna jsem taky jako úvod dávala podobné foto a pak jsem nějak zpohodlněla, navíc levandule, která mi dělala dekoraci ty mrazy nezvládla a celá zhnědla..:) Ale když na to teď tak koukám, tak si s tím zase nějak pohraju..snad..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa neviem dočkať kvetinového pozadia pod rukou :-D a dúfam, že mi vyrastie aj tá zelená metla, ktorú som používala minulý rok ako pozadie. väčšinou takéto fotky nedávam, hoci mám každý lak samostatne odfotený, ale dnes som s touto slnečnou neodolala. len ma štve, že mi vyhodili "pníček" z vinohradu, na ktorý som lak pekne posadila a odfotila. idem vymeniť fotku za laku za tú s pníčkom, ako česť jeho pamiatke :-D mne sa tá levanduľa tvoja tak páčila, že som si takmer kúpila v Tescu umelú, aby som tam mohla fotiť aj ja :-)

      Odstrániť
    2. Fakt? Tak to mám radost, že se tak líbila! :)Upřímně já moc na květináčové kytky nejsem, ale tu levanduli jsem nakonec uvítala, když jsem laky fotila ještě samostatně..:) Takže až to půjde, tak snad i sama pro ty levandule zajdu, vydržely docela dlouho, tak ať dělají parádu. :D

      Odstrániť
    3. jj, ja mám levanduľu veľmi rada :-) máme aj v záhradke posadenú, kedysi som priniesla z Francúzska. Maťkova mama má takúto klasickú, ako si mala ty na záhrade, tak si nosím kytičky domov a máme to potom tam u nich v izbe :-)

      Odstrániť
  9. Ten efektový sa mi páči, ale ten ružový mi príde taká klasická farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď všetky laky sú klasické :-D vieš, koľko som stála pred OPI a vyberala, lebo každý odtieň bol taký, ako som mala doma? :-D takže pokiaľ lak nemá nejaký efekt, zaujímavý podtón, shimmer ap. tak je pre mňa krásny, nádherný, ale stále obyčajný :o)

      Odstrániť
  10. ja som mala este ked k nam v tej prvej varke prisiel ten s tym diamantikom priehladny, ked mi dosiel, chcela som ten kamienok odtial nejako vydlabat, ale neslo to, inak s tym efektom si to super poriesila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, čo si s ním chcela robiť? toto pre mňa najúčinnejšie maskovanie nepodareného laku okrem odlakovania :-D

      Odstrániť
  11. Tahle dvojka vypadá božsky :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a keby si videla, ako božsky vyzerá na tmavom podklade :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  12. Tieto laky obchadzam v drogerkach vellmi dlho a este nikdy som sa na ne nepresvedcila, aj ked som si vsimla zopar akcii a ako vidim, dobre som urobila...kupujem si aj drahsie, aj lacnejsie laky, ale podmienka je vydrz,alebo nezvycajne krasna farba, ktora sa inak tazko zhana, takze tuto je vydrz hotovy fail za tu cenu...Dakujem za recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu hej, ale napr. ako sme tu s kočkami už spomínali lacnejšia verzia Sally Hansen - Xtreme wear je na tom lepšie. možno som mala fakt len smolu na výber, len sa to tak skoro z vlastnej skúsenosti nedozviem :-)

      Odstrániť
  13. Škoda té kvality, ale jinak má barvu krásnou:) Já jsem od Sally Hansen ještě žádný lak neměla, tak ani nevím, za kolik se u nás vlastně prodává..

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jéé, ten stříbrný je krásný! Ten bych hned brala :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.