25. apríla 2013

Glitter Gabriella

Dúfam, že takéto hromadné príspevky pre vás nie sú otravné, lebo mne sa jednak tento štýl páči a navyše sa mi tak rozrastá zbierka, že keby som sa mala každému venovať samostatne, neostal by priestor na ďalšie príspevky.



Dnes som si zobrala na mušku túto skupinku štyroch trblietavých lakov od Gabrielly Salvete. V krabičke čakajú na svoj príspevok už veľmi dlho a hoci som dva mala nafotené a odskúšané už minulý rok, predsa to bolo inak a neboli by fotky už rovnaké. Ako je vidno z obrázku, jedná sa o č. 133, 132, 117 a 130, ktoré sú dokonca ešte stále v predaji. Teda aspoň na oficiálnej stránke aspoň sú.

Technické záležitosti ako objem 11 ml, guľatý  štetec, s ktorým sa krásne lakuje, aktuálna cena 2,99 € a výdrž tak 4 dni, bude asi väčšine známa, lebo si myslím, že tieto laky sú celkom obľúbené. Pridávam už len zloženie.

Ako je známe, Gabriella Salvete svoje krásne laky pomenúva len číslom, čo si podľa mňa vôbec nezaslúžia (okrem STARS, tie majú aj mená). A tak, keď som si robila k jednotlivým lakom poznámky, tak som si každý nejako nazvala :o).



No a prejdime, ako je u mňa zvykom, ku kope obrážtekov... Začnime touto krásne farebnou kolážou. Suzi má veľmi rada koláže, lebo vyzerajú tak veselo :-). Nehovoria o tom, že ž môže fotiť aj s kvietkami, ktoré tak rada zapája :-D. Dnes spolu s nechtami pózovala táto krásna cyklaménovo - ružová georgína.


Prvé, čo mi napadlo, keď som sa pozrela na nechty, boli maliny. Je to naozaj krásna malinová farba. S fialovým shimmerom vyzerá ako maliny posiate trblietkami :-).




Odtieň: 133 (môj názov pre neho by bol Raspberry Shimmer)
Farba: malinovo ružová farba s fialovým shimmerom
Krytie: dve vrstvy








Tohto fešáka som trochu načrtla už vo hviezdičkom príspevku. Tam som sľúbila, že o ňom ešte bude reč, preto som to tam nejako nerozmazávala. Takže tu je sľúbený popis, viac fotiek a hlavne väčšie, tak ho môžem ukázať v plnej paráde. Na slnku sa prejavuje skôr tá kalová časť a je taký dosť ružovkastý.

 


Odtieň: 132 (ja som mu dala meno Shimmer Sunset)
Farba: koralovo - oranžová farba so zlatým shimmerom
Krytie: dve vrstvy








bonusovka z minulého roka, fotka použitá v Stars príspevku je rovnako z minulého roka
Ďalší lak je taká ligotavá nočná obloha, aj keď po nalakovaní tých trblietok nie je až toľko, koľko vo fľaštičke, no vyzerajú nechty ako obloha posiata maličkými hviezdičkami. Ale je to prekvapivo silno pigmentovaná čierna s krytím už v jednej vrstve.

 


Odtieň: 117 (moje meno by bolo Shimmer Night Sky)
Farba: čierna s drobnými striebornými holografickými trblietkami
Krytie: jedna vrstva








A je tu posledný. Dať ho na ružový alebo fialový? Vidíte, že zvíťazil fialový č. 110 nad mojím najobľúbenejším od Salvetky č. 102. Keďže tento fialový sa nachádza len na škaredej starej fotke, na koniec prihodím aj nové fotky a krátky popis ako bonus k príspevku. No a ten hlavný, č. 130, bol použitý napr. tu.

 


Odtieň: 130 (no a čo iné dáť dúhvým trblietkam za meno ako Rainbow Glitters)
Farba: priesvitný s dúhovými trblietkami
Krytie: 2 vrstvy, použitie len ako efektový








Mimochodom prvé dva som minulý rok použila aj na farebnú francúzsku manikúru a nevyzeralo to vôbec zle. Teda aspoň mne sa to tak páčilo. Fotky sú zo septembra minulého roka.


No a bonus na záver, lak č. 110 v lepšej kvalite. Bledšia čučoriedková fialová s ružovým podtónom, vďaka čomu sa dobre fotí :-) Krytie v dvoch vrstvách.






Tak a s týmto fialovým krásavcom sa s vami lúčim a prajem vám krásny deň!

24 komentárov:

  1. 132 mám taky, zrovna nedávno jsem ji lakovala.. a je prostě nádherná! jen já jsem se v ní nějak necítila, nevím proč.. ale v létě na opálených rukách bude vypadat úplně jinak:) pak mám doma ještě 130-tku, ale ta mi tak neuvěřitelně zhoustla, že se nedá používat:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v lete veru bude, mám odskúšané :-) takže sa ho nevzdávaj :-) 130 trochu zhustla aj mne, ale našťastie je ešte použiteľná

      Odstrániť
  2. wow, nádhera... líbí se mi všechny... a hlavně ten růžovýýý ♥

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Janka :-) mne sa najviac páči asi ten :-)

      Odstrániť
  3. První dva se mi hrozně líbí a už jsem po nich několikrát koukala, nakonec ale vždy odolala, být v drogerii fotky tvých nehtů, nakoupila bych je všechny :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dohodneme so zastúpením či by to nebolo možné :-D :-D niekedy by takáto vec veru celkom pri kúpe laku pomohla :-) a šup-šup, kým sú ešte v predaji ;-)

      Odstrániť
  4. krásne pofotené! a na takú farebnú francúzsku manikúru sa chystám..s nejakým neónovým lakom :) mne sa najviac páči Shimmer sunset :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :) s neónovým som si kedysi robievala v lete, špeciálne kvôli letu som si kúpila vtedy kiki riki ružový lak :o)

      Odstrániť
  5. wowo :O tieto posledné su uplne uzasne .:)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Příspěvek s tolika nádhernými fotkami snad nemůže nikoho otravovat! :) Moc hezký a určitě i dost pracný. Ty názvy jsi vystihla skvěle, měli by se v GS inspirovat a něco s tím už udělat. :D Nedávno jsem si taky tu 133-ku použila na konce a asi u mě i vede. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) bolo ich viacmenej málo, tak sa to dalo, myslím, že 4 je tak akurát (alebo 4 + efektový). našťastie som ich už mala vyskúšané, takže som to nemusela naťahovať :o) veru, s tými názvami by mohli niečo poriešiť, lebo fakt si takíto fešáci nezaslúžia len číslo :-)))

      Odstrániť
  7. Nádherné fotky!!!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten druhý lak má nádhernú farbu na leto :) Ani čierna nie je zlá na nejakú príležitosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) mimochodom, máš krásny blog, poslednú hodinu som strávila pri prezeraní tvojich príspevkov :-)

      Odstrániť
  9. prvy ruzovy maam :) chcela by som ten cierny, len sa mi zda trochu ze robi taky hrbolaty povrch :-/ a aj ten posledny fialovy mam :P inak kolko GS lakov mas?? :) ja tusim 18

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, čierny nemá hladký povrch, je tak trocha hrbolatý :-) ale inak mu nič nechýba. mám ich len 28 + base, top coat, calcium, bieliaca maska, francúzska (asi 4 fľaštičky :-D), priesvitný na francúzsku, chcela by som ale všetky, čo sú v ponuke, tak po troche kupujem :-D

      Odstrániť
    2. LEN :DDDD aj ja chcem vsetky :)

      Odstrániť
    3. no len, veď koľko mi ich ešte chýba a koľko som ich už zmeškala :-D keď som im asi pred rokom dávala na FB fotku, mala som toľko, čo ty tuším :-)

      Odstrániť
  10. Vyzerajú naozaj krásne a nejaký určite skúsim. Pekné farby.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. laky od GS mám asi najradšej zo všetkých, ktoré mám :-) ďakujem

      Odstrániť
  11. fialový ma skvelú farbu, najviac ma však upútali tie farebné francúzske!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kedysi som také farebné francúzske nosila často :-) ten fialový je mojou ďalšou srdcovkou od GS

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.