29. apríla 2013

How to: Ladybug Nails (after year)

Tento príspevok nebudem zaraďovať do série zvieratkových nechtov, aj keď by sa tam hodili, pretože som ich už vytvorila pred takmer rokom. Ako som už písala na Facebooku, tak som dnes k nim robila video. Je toľko, koľko je a ja okrem videa prichádzam aj s novými fotkami, aj s fotopostupom, ktoré som nakoniec dorábala, lebo mi to nedalo. Ja viem, som vadná, ale čo mám zo sebou robiť, keď mám taký zmysel pre poctivosť :-D.

Začala som najprv písať update príspevku, ale keď som videla, koľko toho je, rozhodla som sa to spraviť takto a zaradiť dnešný príspevok do kategórie "how to", kde dávam dodatočne videá. Inak toto všetko bolo vytvorené na želanie Andrejky.


Takže takto nejako vyzerajú nechty dnes. Myslím, že tieto sa oproti minulým nejako extrémne nelíšia, ale aj tak mám z toho lepší pocit, že som to spravila na kompletku. V použitých lakoch som spravila zmenu v priesvitnom a bielom laku.

Vtedy som robila dve verzie, ale nakoľko tá druhá sa líši tým, že je na všetkých nechtoch a očká majú v bielych bodkách aj čierne, takže nič závažné, pre ne som video nerobila.


Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Magic Visage New Line Design, 9
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Gabriella Salvete Top Coat

1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme v jednej vrstve červený lak. Postačuje jedna, veď končeky budú aj tak prekryté čiernym lakom.
3. V strede spravíme kresliacim lakom čiarku.
4. Na končeku nechtu spravíme plný oblúk.
5. Bodkovačom spravíme tri bodky na jednej a štyri na druhej strane, veď má byť sedembodková :o).
6. Bielym lakom spravíme ešte očká.
7. Nanesieme vrchný lak.

Ja som osattné prsty spravila, ako predtým, ale sú tu aj iné možnosti - napr. na červenej francúzskej čierne bodky, alebo "polka dots".








Prajem pekný večer!


12 komentárov:

  1. Jsem nadsena, naprosto uzasne!! Dekuji moc :-*
    Ve stredu bych mela mit trosku vic casu a tak je vyzkousim!!! :) jsou nadherne a ty strasne sikovna!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa, že sa tešíš :-) vďaka a nie je vôbec za čo. trocha to trvalo, ale hlavne, že sa to stalo ;-) potom mi pošli fotku, na FB mám album, kde dávam "re-creatings" od mojich čitateliek :-)

      Odstrániť
  2. Sú úžasné :)
    cez víkend ich určite vyskúšam!

    ps: giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, platí, čo som písala vyššie, potom mi, pls,pošli výsledok a hodím to do albumu :-)

      Odstrániť
  3. Také jsem berušky nedávno zkoušela, tobě se ale povedly mnohem víc :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale houby, videla som ich a nekecaj, aj tvoje boli vydarené. a ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.