2. apríla 2013

Inspired by Egg

Asi to bude už trocha od veci, ale tak nestihla som. Už aj teraz sa hnevám na seba, že mám tri príspevky po sebe. Ale nevyzerá to priamo veľkonočne, tak mi to tento príspevok snáď odpustíte :-)

Vyrábala som si veniec a okrem kvietkov a kuriatka obsahoval aj vajíčka. No a zabijem sa, keď boli také krásne tyrkysové? :-D  A tak vznikli tieto nechty.

Použité laky:

  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Debut Nail Enamel, 203 (tyrkysový/turquoise)
  • Paris Memories, 250 (efektový s niťkami / effect thread)
  • Essence LE Snow White, 3 Prince Charming (zabudnutý / forgotten)
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 700 Birdy Reloaded! (žlté bodky / yellow dots)
  • Juli Rosse Decorative Art, 29 (zobiaci / decorative nail polish)
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 130 (trblietkový / glitter nail polish)
  • Gabriella Salvete Top Coat
Celý postup je vo videu, takže popisovať ho tu nebudem. Iba ak, že pri natáčaní som zabudla naniesť jeden lak (Prince Charming), a tak som ho potom dávala len lokálne, konkrétne len hexagónky z neho. Samzorejme, že pre jednoduchšiu aplikáciu, mal ísť na celý necht, ale tak stalo sa. Celé vajíčko je také "chlpaté", jeho povrch je posypaný takými niťkami, preto som použila taký lak. Keďže nemám taký tyrkysový, použila som "trik" od Lucky a prelakovala som použitý zlatý. Obsahuje aj hexogónky, ktoré som imitovala Princom Charmingom. Celé vajíčko je také trblietavé, preto som použila lak č. 130 od Gabrielly Salvete.



Pekný deň prajem!


8 komentárov:

  1. Nádherné sú!! a nebyť tých vajíčok, nenapadlo by ma že sú inšpirované nimi, vyzerá to ako nebíčko, je to veľmi pekné a optimistické, krásne si to urobila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :-) sú také, ako dnešný deň, tiež je slnečný ako tie nechty :-)))

      Odstrániť
  2. This totally remind me on summer. The pattern looks totally like a sun to me. And it makes me to wish sun even more. Last few days it's raining and snowing here and as they say, it will rain a whole week. :( But at least I can enjoy in sun on your nails.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. This pattern is sun :-) I wish more sun too. We had sunny yesterday and today, but it was snowing and raining before :-/ and thank you so much, you can enjoy my sunny nails :o)

      Odstrániť
  3. Pekné veselé, ale toľko vrstiev laku?! To by som neodlakovala ani za hodinu :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa len zdá :-D tyrkysový pomerne rýchlo uschol, takže mohlo ísť ostatné. vrchný lak ani nebol potrebný, ale chcela som aby mi dlhšie vydržali. ten som dávala potom dodatočne. dole išli v pohode :-)

      Odstrániť
  4. mne to trošku pripomína tie motívy, čo bývajú v ezoterických predajniach:)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.