18. apríla 2013

Textured Nail Paints by Barry M

Keďže sa pomaly začínam lúčiť s predstavou, že budem mať aj ostatné odtiene z kolekcie STARS od Gabrielly Salvete, tak som si objednala aspoň túto kolekciu texturovaných lakov od Barry M. Navyše táto je v milých pastelových farbách a ja som akosi neodolala, keď som ich videla. Vopred upozorňujem, že tu bude veľa fotiek :-).



Kolekcia pozostáva zo štyroch farebných odtieňov, ktoré sú pomenované podľa hlavných londýnskych ulíc:
☼ TNP 1 Atlantic Road
☼ TNP 2 Station Road
☼ TNP 3 Kingsland Road
☼ TNP 4 Ridley Road


Objem laku je 10 ml, doba spotreby 30 mesiacov, štetec je guľatý, schnutie je veľmi rýchle, obe vrstvy sú suché do 10 minút. Povrch je klasicky pieskovo drsný, schne do matného povrchu, keď sa dá na neho vrchný lak, vsiakne ho, ale zostane po ňom lesklý. Cena jedného laku je 5,96 € / 149 CZK. Všetky farby podľa mňa budú veľmi pekne vynikať na opálených rukách. Ak niekde uvidíte hladké miesto, tam bolo trochu viac laku a ešte nie je úplne suchý pri fotení. Odlakovávanie stačí klasické, žiadny alobal nehrozí.




Tak a prehľad a krátky popis je za nami, prejdime teraz k jednotlivým odtieňom a väčším fotkám. Nachystala som si prstienky a tričká v pastelových farbách, foťák, ktorý ma zradil a uprostred akcie sa mi vybil a výsledok je nižšie :-).




Odtieň: TNP 1 Atlantic Road
Farba: krásna azúrová
Krytie: 2 vrstvy








 
  

Odtieň: TNP 2 Station Road
Farba: púpavovo žltá s trochou zlatého shimmeru, ktorý sa mi zdal na nechtoch nenápadný
Krytie: 2 vrstvy






 

Odtieň: TNP 3 Kingsland Road
Farba: pastelová ružová, ktorá mi hneď pripomenula odtieň, ktorý som nedávno obdivovala u Soni
Krytie: 2 vrstvy










Odtieň: TNP 4 Ridley Road
Farba: pastelová zelená, resp. mintová, pôsobí dosť výrazne na slnku aj v tieni
Krytie: 2 vrstvy







Nevydržala som a hneď som ich lakovala, takže výdrž doplním potom. No ako to už pri takýchto lakov býva, budú to tak 2 - 3 dni. Vrchný lak na predĺženie nemá zmysel dávať, keďže by lak stratil svoj matný vzhľad.

Prajem pekný deň!

33 komentárov:

  1. uau krásne sú všetky, lak s takýmto efektom ešte nemám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) je to sila, keď som sa s ním stretla prvý krát, nevedela som o čo ide :-D a teraz už mám 5 ks takých dokopy :-)

      Odstrániť
  2. Jeej, tie sú super :) A v tých pastelových farbách... Iba by som sa bála, ako dlho na mne vydržia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v podstate tie odtiene veľmi zavážili, či si ich mám objednať alebo nie :-D rovnako ako počet ks, ktoré mali na sklade :-P ono celkovo tieto kadejaké efekty sú také kratšie na životnosť (rovnako ako holografické laky), takže tak :-)

      Odstrániť
  3. No opätovne raz skvelá recenzia, kde je naozaj všetko spomenuté. Priznám sa, že osobne by som si asi nekúpila ani jednu z týchto farieb, možno jedine tú staroružovú, hoci k opálenej pokožke by pristali zrejme všetky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Eliška :-) myslím si, že k tej opálenej pokožke pôjdu, keď vidím, ako svietia :-) ja mám pastelové farby veľmi rada, sú také jemné a veselé

      Odstrániť
  4. Krásné jsou :) Já po nich zatoužila hned, jak jsem je v lednu prvně zahlédla na zahraničním blogu. Ale teď si říkám, že odolám :) Než se dostaly k nám, tak prvotní nadšení opadlo :) Ale ten růžový mi láká pořád teda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. ja som ich tam tiež obdivovala, páčili sa mi. keby som mala celú kolekciu od GS, tak by ma tak možno nezlákali, ale za týchto okolností som neodolala :-D ten ružový mi vážne strašne pripomína ten, čo o ňom písala Soňa, akurát je pieskový. a to mi aj pripomína to, že takýto odtieň ešte doma nemám a treba to napraviť :-)

      Odstrániť
    2. No já právě taky ne, už jsem si stěžovala i u toho, co o něm psala Soňa :) Musím napravit, ale nevím, jestli pískový, nebo klasiku :)

      Odstrániť
    3. jj, videla som :-) no klasika je viac praktická, ja by som volila asi klasiku, keby išlo len o odtieň, okrem toho tento už je vypredaný :-(

      Odstrániť
    4. No fakt :D Kdo zaváhá, nebere :D

      Odstrániť
  5. "Ochám" tady jako blázen.:D Jsou nádherné. Koukala jsem na ně na eshopu a příliš mě ty odstíny nezaujaly, ale když je teď vidím na tobě, tak musim říct, že aspoň o jednom z nich dost uvažuju. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som videla swatches už skôr, takže som vedela, že fľaštičky nezodpovedajú realite :-) už majú na sklade len modrý a žltý :-/

      Odstrániť
  6. Mne sa viac pacia tie od GS, tak si asi radsej pockam na ne, ak vobec uz konecne pridu aj k nam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie sú také iné oproti týmto, aj smutná kombinácia farieb, aj keď sú krásne, oveľa radšej mám pastelové farby a keď som tieto videla vedľa seba, ako im to spolu pekne ladilo :-))) no ale tak smola, tieto boli rýchlejšie, mám tie a ak sa uráčia doraziť aj GS, tak o nich už len pouvažujem. už som to písala niekoľko krát, k nám neprišla ani maskara Diamante, tak sa pomaly lúčim aj so STARS. ty si aspoň z BA, máš väčšiu šancu sa ich dočkať

      Odstrániť
  7. Brutál!!! =D Krásne spracované, nafotené! A áno, chcela by som všetky!!! =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :-D no makala som na tom celý deň. behala som medzi sporákom a lakmi :-D nechcela som riskovať, ako bude dnes, ale keď som večer pozrela na koláž, bola som spokojná, že to mám za sebou :-)

      Odstrániť
  8. To jsou dokonalý barvičky :)! Zrovna u těhlech bych tu texturu vynechala :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ale tak verím, že v bohatej ponuke lakov na šminkách, sa nejaký ten dvojník nájde (napr. v texte spomínaná ružová), alebo aj u ostatných značiek. modrá sa napr. podobá na Flormar č. 423

      Odstrániť
  9. pre mna je najviac nositelna ta ruzova:)inak su vsetky fotky krasne nafotene a pastvou pre oci:) aj ta textura je zaujimava, no ja asi ostanem u tych "obycajnych".

    OdpovedaťOdstrániť
  10. neviem sa rozhodnúť, či sa mi ten efekt páči.
    ale tie farby sú božské!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, tie farby sú krásne. no je to nie zrovna hladký efekt, takže chápem, ak sa niekomu nepáči. to ako moja sesternica nemá rada matné nechty, lebo "lak má byť lesklý" :-))) ale dá sa na to zvyknúť. :o)

      Odstrániť
  11. Páni, to jsou krásky! Líbí se mi hlavně ten poslední :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? :-D ako som napísala tu, aj Báre, mne sa najviac páči ružový :-)

      Odstrániť
  12. ja som tieto laky uz videla davno, este predtym ako ich mala GS :) a su krasne! :) hlavne ten modry a zelenkavy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď aj ja, si pamätám, ako som niekde nejakej zahraničnej kočke písala komentár, že zaujímavý efekt :-D

      Odstrániť
  13. máš to moc krásně nafocené :) hned jsem se přidala mezi čtenáře :) už se těším na nové příspěvky :) staré omrknu hned:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, aj že si mi krásne zaokrúhlila GFC :o) teším sa, že sa ti príspevok páči a dúfam, že sa ti budú aj ďalšie :o)

      Odstrániť
  14. Krásné odstíny - jemné pastelové, a jak jsem se dočetla i příjemná textura...modrý a mint jsou moc hezké...A krásné fotky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, aj preto som sa nechala nimi zlákať, vďaka ich pastelovým farbám :-) a že čo ak mi nevyjde Salvetka (to sa našťastie nestalo a mám ich všetky). a vitaj u mňa na blogu, snáď sa ti tu bude páčiť :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.