28. mája 2013

Flowers on the Black Background

Bola som na vážkach, či z nich spravím len príspevok, alebo ich šupnem len na Facebook. Na minulý piatok som si do Banskej Bystrice vymyslela dva varianty nechtov.

1. nevyšli, lebo som si odrela lak, chytila som nervy, dala som ich dole a povedala, že už ich nechcem.
2. nie je dobrý nápad robiť nechty, keď som naštvaná.


Ja neviem, čím to je. Vždy, keď niekam idem, tak to nejde. Alebo to dlho schne. Alebo si otlačím vlasy, ako to bolo v tomto prípade. Ja viem, že to bude prvé, na čo sa ľudia budú pozerať, keďže stále vidia len moje fotky. To nie je namyslenosť, to je fakt. Prebieha to nejako takto: "Čauko, no ukáž, aké máš nechty" :-D A tak to vždy radšej zaklincujem nejakými jednofarebnými alebo kombináciou dvoch. Navyše som tentokrát dostala upozornenie, že žiadne jednofarebné nepripadajú do úvahy. Nechty na akciu so slovenskými spisovateľmi mali byť decentné. Tak som si určila. Ako vidíte, nevyšlo to :-D. Keď mi Nata napísala, že by som mohla spraviť kvôli nej čierno - červenú kombináciu, tak po dvoch nevydarených som si povedala, že jej urobím teda radosť. Lenže tá červená na tej čiernej totálne zanikla, tak som tam dala tú ružovú. Celé to potom bolo viacmenej spontánne. A bodky a kvietky boli jasná voľba. Ten čierny lak s drobnými trblietkami bol pochopiteľne zámer.

Použité laky:
  • GOSH Nail Lacquer, 543 Pink Rose
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Essence Colour & Go, 79 Viva La Green
  • PUPA Fix & Shine Top Coat


A aká bola prvá veta po zvítaní sa a nasadnutí do auta? "No ukáž nechty, čo si si pre nás pripravila" :-D Snáď netreba písať, o čom bola nasledovná debata... Ale priznám sa, najkrajším pocitom je pre mňa vždy to, keď môžem povedať, že "nie, to nie sú umelé, to sú moje vlastné".

Pekný neskorý večer!


27 komentárov:

  1. ja som do vienka nedostala bohvieaké nechty, malíčky mám krivé, nechty slabé a krivé..ja neviem čím to je, ale mám pocit, že na pravej ruke sú dokonca všetky nechty širšie :D modelku na ruky by som nerobila.. ty to nechceš skúsiť? je to veeeeeeeeľmi zaujímavo platené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ak by bola nejaká zaujímavá ponuka, myslím, že by som sa nebránila :-D inak ja neznášam svoje palce, sú ako lopaty :-D a tým, že pravú takmer nefotím, tak je aj jej kvalita horšia :o) no ja som našťastie v tomto smere bola celkom dobre obdarená, takže som celkom vďačná

      Odstrániť
  2. Tie sú krááásne! Tá čierna trblietavá je super. A prvé dva body ma pobavili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dva najčastejšie dôvody, prečo sa na to radšej vykašlem :-D aj keď za obomi stoja nervy :-D ďakujem ti :)

      Odstrániť
  3. Mne sa to tiež vždy robí, že keď sa ponáhľam, alebo niekam idem, tak sa zdá, že vždy schnú dlhšie a VŽDY sa o niečo otriem... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to som si na to nechala dosť času, lakovala som už vo štvrtok ráno, aj tak to nešlo :-/

      Odstrániť
  4. Trošku mi pripomínajú kraslice, neviem prečo, ale nemyslím to zle. Páčia sa mi. A obdivujem tvoju trpezlivosť. U mňa to väčšinou skončí pri prvom bode :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s nahatými nechtami by som nešla a nechcela som sa vzdať :-) sú dni, kedy to vzdám aj ja a nechám to radšej tak, ale keď to nejde... :-D v pohode :o) myslím, že by to bol celkom milý kraslicový vzor :-)

      Odstrániť
  5. Černý základ a na to kvítky, to je prostě wow kombinace ! Nádherný to je. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale na nechty od Veve, ktoré vyzerali ako kroj, to nemá :) ďakujem

      Odstrániť
  6. Vyzerajú trochu folkovo a veeeľmi sa mi páčia :) Nečudujem sa, že sa každý na nich pýta a chce ich vidieť naživo :D A s tým schnutím to je zákon schválnosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem ti veľmi pekne. s tým zákonom máš pravdu a je to ďalší zákon, ktorý funguje rovnako spoľahlivo ako gravitačný, alebo Archimedov :-D

      Odstrániť
  7. Tak to si mě pobavila - přesně tenhle zákon schválnosti znám :D Zrovna, když chci mít pěkný nehty z nějakého důvodu, tak to prostě nejde :D A "Čauko, no ukáž, aké máš nechty" taky moc dobře znám :D A já je mám zrovna oprýskané už, nebo odlakované :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. minule sme tak išli na prechádzku a náhodou som stretla sesternicu. a ja nalakovanú jednu ruku :-D lebo druhú som ešte nestihla, kým sme mali ísť preč, že čo, šak srnkám na roli to je aj tak jedno :-D a čo čert nechcel... nevadí, pobavila som ju a keď som prišla domov, hneď som si nalakovala tú druhú

      Odstrániť
    2. Proto já lakuju jen večer a nikdy jindy :D Protože přes den bych nevydržela nic nedělat, než mi zaschne lak... Takhle si sednu pěkně k televizi, rozbalím náčiní... a spát jdu prostě až je to suché :)

      Odstrániť
    3. to ja zase musím mať rezervu, na poslednú chvíľu sa mi to nevypláca už vôbec :-D večer sa už nechtami nesmiem zaoberať. ja si pustím seriál cez deň a čakám, kým uschnú :-) alebo idem popri schnutí čítať príspevky od vás ostatných

      Odstrániť
  8. U mňa to je vo všetkom tak :D keď sa snažím a teším je to naprd... väčšina vecí mi vyjde, keď ich robím prvýkrát.. potom je to o ničom :D to je to začiatočnícke šťastie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ježiš zabudla som.. samozrejme ako vždy pekné nechtíky :-)

      Odstrániť
    2. tak tak, Jani, presne to isté. ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. I love it. To me it looks like rose in night sky. Perfect. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Taya ♥ I agree, as in the night sky :-) this black nail polish really looks like night sky :-)

      Odstrániť
  10. lovely, love the contrast between black and those pinks :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. me too :-D idea came into existence so spontaneously but result is great, I love it :o)

      Odstrániť
  11. Já chci být taky tak šikovná jako ty :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! aaale, veď sú to len bodky :-) verím, že by si to zvládla ľavou zadnou ;-)

      Odstrániť
  12. Supr, moc dobře vymyšlený :) A skvělý způsob jak z černé (byť s třpytečkami) udělat krásnou černou běžně nositelnou. Ten černý mám taky, ale lakovala jsem ho asi jednou, protože prostě v lahvičce je asi tak 1000x krásnější než na nehtech. Nenapadlo mě ho takhle vylepšit, ale teď už mám doma celou sadu bodkovačů, tak můžu začít experimentovat :D

    Jinak ti k tomu asi řeknu tolik, že Murphy funguje spolehlivě vždy! A je jedno, jestli se třeba chystám někam ven nebo jestli se rozhodnu nějaký lak nafotit, v takových případech nemám perfektně nalakováno nikdy, vždy se objeví problém. Když si pak lakuju jen pro radost na běžné nošení, tak mám nehty přímo výstavní... fakt zákon schválnosti.

    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem!
      áno, súhlasím, táto čierna je vo fľaštičke krajšia, pri lakovaní sa tie trblietky niekam stratia. ja som si pod tieto vybrala túto čiernu schválne, nechcela som krémový čierny lak, chcela som s trblietkami, nech nemusím dávať ešte nejakú trblietavú vrstvu :-)

      v piatok som si chystala nechty na svadbu a bolo to tu zase :-D samozrejme, že kvietky a bodky mi opäť zachránili nechty :-D ako je glitrový lak záchrana pre bublinky ap., tak kvietky a bodky budú záchrana v takýchto prípadoch :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.