12. mája 2013

Gabriella Salvete Base & Top Coat


Veľmi dlho som uvažovala, či o tejto dvojici napíšem, alebo nie. Odpoviem tým na dve otázky, ktoré dostávam, a to:
- ako je možné, že nemám zažltnuté nechty
- a výdrž laku.

Okrem toho... Vidíte ich takmer v každom rozpise použitých lakov. Okrem nich som vyskúšala laky s rovnakou funkciou od Essence, či Miss Sporty, no výsledok nebol až na toľko uspokojujúci. Navyše tie od Essence mi akurát tak robili bublinky a rýchlo zhustli.

Oba tieto laky majú 11 ml, salvetovský štetec, cenu 3,69 €, dobu spotreby 2 roky a zakúpiť sa dajú v 101 Drogerie.


Poďme si napísať najprv o prvom bode. Mnohokrát mi bolo povedané, či napísané, že ako je to možné, že pri toľkom mojom lakovaní nemám vôbec zažltnuté nechty. Ja vidím, že to nie je zlé, že nie sú extrémne zažltnuté, nie sú ale ani dokonalej farby, možno sfarbené akurát tak svojou prirodzenou farbou, ale nie až takto, ako som písala pri bieliacej maske, no neviem to posúdiť objektívne, iba ak uvidím zažltnuté nechty nejakej inej babe a môžem to porovnať. Ja osobne si myslím, že má význam podkladový lak používať. Jednak bude lepšie držať ten, ktorý si idete lakovať a okrem toho necht ochráni. Jasné, že niektoré laky (napr. tmavomodré, červené, tmavozelené...) zanechajú na nechtoch aj na koži farebné stopy, ale to už prichádza na rad iný postup, o ktorom napíšem snáď niekedy v budúcnosti.



No a takto vyzerajú moje nechty "nahaté", toto sa skrýva pod všetkými tými farebnými a polakovanými :-)



Druhá vec je výdrž laku. Treba zobrať do úvahy, že som doma a predtým som mala kancelársku prácu, takže jediným ohrozením bolo ťukanie do klávesnice a vyťahovanie peňaženky pri nákupoch. Teraz k tomu pribudlo časté umývanie riadu, pečenie a varenie, takže zase si netreba myslieť, že nič nerobím, len si lakujem nechty :-D. Samozrejme, keby som pracovala vo výrobe, tak by som asi videla skutočnú výdrž lakov, ale ktovie, či by som za daných podmienok mohla mať dlhšie nechty a či by som si ich toľko lakovala, ak by som si ich vôbec lakovala. V každom prípade, na výdrž tu mám zase tento druhý lak - vrchný. Keď robím recenziu na laky, väčšinou skúšam lak bez, alebo jednu ruku s ním a druhú bez. Samozrejme za bežnej prevádzky doma. Najdlhšie mi lak bez akéhokoľvek porušenia vydržal 5 dní. Najdlhšie som jedny nechty nosila týždeň, ale to som každé dva dni dávala znova vrchný lak (matujúci). Okrem toho nechty pred každým lakovaním odmasťujem.



Bohužiaľ, niekedy je človek obdarovaný takými nechtami, že nepomôže nič, nemôžme si vybrať, čo zdedíme a čo nie. Alebo stačí aj zlozvyk, ktorý často vidím a to dobrovoľné lúpanie nechtov. Stačí, že trocha chýba z laku na rožteku a už to baba rýpe a olupuje. Nič v zlom, ale vtedy mám chuť vyskočiť a dať jej po prstoch :-D

A teraz ma zaujíma, či podkladové a vrchné laky používate, či tomu veríte, alebo vám to je jedno.

Peknú nedeľu prajem!


18 komentárov:

  1. krásne nechty! tie moje sú nenalakované také priesvitné (okrem malíčkov, tie jediné sú biele :D).to coat nepoužívam, ale base coat hej.. teda nie špeciálnu bázu, ale nail hardener od essence, ktorý sa mi osvedčil pod laky a dokonca mám vyskúšané na spolubývajúcej, že keď sme si naraz nalakovali rovnako nechty, tak mne lak vydržal 5 dní a jej 2.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-)
      tak tebe Essence funguje, to je super, ja som s ním nebola spokojná. a ešte aj s porovnávacím výsledkom, super! tieto mám už kúpené 3x. priesvitné ich mám aj ja napr. po sprche, kúpeli, či umývaní riadu, keď sú moc "rozmočené" :o)

      Odstrániť
  2. máš krásne nechty!..ja som si dnes musela všetky ostrihať úplne nakrátko takže dúfam že čím skôr dorastú.. strašne sa mi štiepia, nevieš nejakú radu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem!
      no na štiepenie poradím v prvom rade doplniť si stravu o bielkoviny a vitamíny - železo, vápnik, déčko. dosť možné, že telu chýbajú. a z technických záležitostí asi pilníkovanie jedným smerom, najlepšie papierovým pilníkom a vyživujúci lak na nechty. ja používam aj krém na nechty, ktorý si nakrémujem na kožičku a nechty a masírujem. momentálne použávam krém od Alverde, majú ho vo výpredajových stojanoch za jedno euro

      Odstrániť
  3. Tve nehty obdivuju, co znam Tvuj blog :) mas je nadherne. Ja pouzivam podkladovy lak bud pro rust, nebo od Sally Hansen na zpevneni. Koupila jsem si take tento top coat od Gabriely a vubec mi nesedl :( hrozne dlouho mi zasychal a vetsinou jsem mela omackanou perinu, ale ryhy :( tak jsem se vratila ke svemu osvedcenemu urychlovaci se susenim a to top coatu od Nycu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! aj ja som prešla dlhú cestu :-)
      ja som ho dávala až na zaschnutý lak, takže to so schnutím nebolo až také strašné. o kúpe Sallyho uvažujem aj ja, už som dosť často o ňom čítala, za vyskúšanie nič nedám :-) ten NYC som si nedávno na odporúčanie Arvonky kúpila aj ja, hoci som povedala, že už žiadny taký nechcem :-D ale tento funguje. akurát že výdrž po ňom nie je bohvieaká :-/

      Odstrániť
  4. Tak po těch GS se kouknu, protože můj věčný problém je, že mi snad všechny base coaty houstnou a to dokonce i Sally Hansen, kterou používám podruhý a opět - zbývá jí ještě asi jedna třetina a už se nedá používat..a to teda při tý ceně, co stojí, naštve. A k otázce. Já už si fakt nedovedu představit, že bych si nehty lakovala na "hulváta" bez base coatu, až je mi ta představa divná.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D na hulváta, to ma pobavilo a asi si ten výraz osvojím :-D ono keď prídem tak do polovice, tak už začne blbnúť, ani nie že mi zhustne, ale začne robiť bublinky - nielen na nechtoch, ale aj priamo vo fľaštičke. spravil mi to zatiaľ každý, ktorý som mala :-/ keď sa to potom prenesie na nechty, tak už len dať na nechty glitrový a zachrániť to. ale nevyhodím ho ani pri jeho cene, bola by to škoda :-D

      Odstrániť
  5. Vrchný lak používam iba občas, väčšinou nemám nervy na to schnutie :D Nechty sú dlho mäkké, no možno je to nesprávnym lakom, ktovie :/ Ako dlho schnú tebe, kým s nimi môžeš normálne pracovať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď si robím nechty tak je to niekedy záležitosť aj dvoch hodín. niekedy aj dlhšie, záleží od laku. pretože neuznávam rýchloschnúce laky. až teraz mi funguje NYC. ale tak ja ich až tak nepotrebujem, nechty si lakujem tak, aby mi uschli, kým pôjdem spať. a vrchný si dávam až keď mi uschne farebný, keď nie sú vrstvy dostatočne suché a dá sa na neho ešte vrchný, tak to predlžuje dobu schnutia.

      Odstrániť
  6. Krásné nehty! Fakt závist, že je můžeš předvést i nenalakované, to já bych se neodvážila :D Jak už víš, tak base coat používám právě díky tobě taky od GS :) A jak píše Romča, tak si teda taky vůbec nedovedu představit nalakovat si nehty, aniž bych si dala podlak. To se mi fakt úplně příčí. Ale zas třeba na nohou mi to nevadí - tam si dávám jen jednu vrstvu barevného laku a hotovo :) Ale na nohou taky nevystřídám 3 laky za týden :D Top coat teď momentálně používám právě od NYC a tak nějak mi vyhovuje, protože pro mě není priorita aby lak dlouho vydržel, když mi baví beztak dva dny, ale spíš aby byl rychle suchý... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka!
      áno, viem a snáď budeš s ním spokojná rovnako ako ja :-) keď som si predvčerom strihala nechty na nohách, tak som ich chcela odfotiť :-D pravý opak tých na rukách. večne nenalakované, príšerné, ten na palci prasknutý (od malička) a keď ich aj náhodou nalakujem, tiež to nie je žiadna sláva :-D no a rovnako ako ty, nie ešte aby som tam dávala nejaký podkladový. vrchný lak zase až tak poctivo ako podkladový nepoužívam, väčšinou na nejaký nail art, alebo keď ideme niekam preč a potrebujem, aby mi nechty vydržali, väčšinou z dôvodu ako ty :-D

      Odstrániť
  7. Suzi, máš krásné nehty! Opravdu závist. Asi jsi tak krásné a zdravé nehty podědila, že? :) Já je mám totiž děsné a občas by mě zajímalo, kde se k takovým nehtům chodí :* Moc ráda na Tvůj blog chodím, balada pro mé oči.
    Já teda top coaty nepoužívám, většinou si dávám zpevňující lak jako podkladový lak, ale chci si pořídit nějaký top coat, aby nehty déle vydržely nalakované.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti!
      no hej, vďačím za ne hlavne génom, ale musím sa o ne starať aj tak, keby som ich nechala tak, štiepili a lámali by sa mi ako kedysi, teraz je tento jav veľmi zriedkavý.

      Odstrániť
  8. Máš moc krásné nehty Suzi opravdu, máš pravdu hodně hraje genetika. Vidím to u nás doma, kdy moje mladší zdědila nehty po mě i tvar a starší po tatínkovi a nehty mají často tendenci zarůstat a občas zlobí....Já používala už dávno GS top coat, ale neseděl mi, mám pocit, že s některými laky nedělal dobrou kombinaci a laky se mi oprýskávaly i s ním ve velkých kusech. Teď mám NYC turbo dry a zatím je to to nejlepší a nemám potřebu zkoušet jiný, ale ten podkladový lak určitě vyzkouším od GS...A třeba ošetřuješ nehtíky i leštěnkou a jemným pilníkem? Já bych bez báze nelakovala určitě a souhlasím s Tebou, že to má velký význam, jinak si nedovedu představit, co by bez báze vyvedly takové modré nebo rudé laky :-)) Nehtíčky máš prostě ukázkové :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Marcelka ♥ genetika je veru základ, ale to ostatné je už na mne. musím ich krémovať a starať sa o ne aj s takýmto základom. ale vždy súcitím s dievčaťom, keď vidím, že to jednoducho nejde, aj keby sa... keď som bola malá, ozaj malá, keď mi ešte strihala nechty mama, zarastali mi nechty na nohách, konkrétne na palcoch. to bolo plaču pri každom strihaní po kúpaní. inak nechty na nohách mám presne opačné, príšerné. nech na pravom palci mám prasknutí, od malička. dokonca aj keď som mala topánkový úraz a necht mi zliezol sa to neopravilo, vyrástol mi zase prasknutý :-(
      so starým vrchným lakom od GS som mala rovnakú skúsenosť, dokonca občas spravil bublinky, tento nový poslúcha, kým nepríde do polovice fľaštičky :-D NYC som si kúpila aj ja a veru už ma zopár krát zachránil.
      pilník používam tuším medium (jemný by bol na moje tvrdé nechty slabý, no hard už je príliš), papierový a pilníkujem v jednom smere (aby sa mi nechty neštiepili) a najlepšie, keď ich mám zmäknuté (po sprche, či umývaní riadu). pilníky používam už 10 rokov tie lacné od Ebelin. vydržia mi aj celkom dlho, ten, čo teraz používam, mám už vyše roka a ešte som z neho nezničila ani polovicu. a áno, používam aj leštičku (tiež Ebelin), tak raz za mesiac na celé nechty a pomimo keď sa mi chce štiepiť ukazovák a prostredník na pravej ruke, tak šupinky "odleštím" preč :-) samozrejme, že potom príde olejček a krém a nechám ich tak až do ďalšieho dňa.

      Odstrániť
  9. Práve som si kúpila tento top coat a trochu som si vygooglila recenzie. Pekne napísaná recenzia. Podľa mňa podlak je nevyhnutnosť. Doteraz som ešte nemala žiadny nadlak, ale podlak/priesvitný lak/spevňovať hocičo pod farebný lak som používala vždy. Hlavne, keď mi raz ožltli nechty po neviem akom laku a dlho som sa toho zbavovala :) Odvtedy nato nikdy nezabúdam, aj keď popravde moja lenivosť mi nedovoľuje si často lakovať nechty, ale pomaly prechádzam na GS laky a musím povedať, že Stars sú naozaj kvalitka 5 dní mi vydržali, že som čumela. Tak som zvedavá aká bude výdrž s týmto nadlakom.
    Inak máš to aj pekne nafotené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že sa páči. Súhlasím s tým, že je to dôležitá vec, jednak to ochráni nechty pred výrazným zažltnutím, ale aj pekne pripraví podklad pre vybraný lak. Na vrchný lak si až tak nepotrpím a priznám sa, že v poslednom čase ho veľmi ani nepoužívam, ak nerobím nail art alebo netestujem lak, ale podkladový je pre mňa určite dôležitý :-) GS laky sú skvelé, sú to moje najobľúbenejšie drogérkové laky.
      A ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.