23. mája 2013

GOSH Multicolour Blush, 50 Pink Pie


O svojej neschopnosti naniesť lícenku som vám už písala v "tagu". Ďalšia výzva prišla so zásielkou od firmy Glamour, distribujúcou GOSH, a to rovno trojitá :-).

1. Naniesť si lícenku (a nevyzerať ako Marfuša).
2. Ružový odtieň (preferujem oranžové).
3. Vyfotiť ju na tvári (čo je väčší problém, ako na ruke swatches).

Dokonca mi pri jej doručení aj kuriér volal, asi pomohlo, keď som mu naposledy vynadala, na čo mu je moje číslo, či ma chce pozvať na kávu alebo mi chce doručiť balíček pohodlnejšie ako poštárka, tzn, že si nenájdem lístoček bez toho, že ani nebudem tušiť, že mi niečo nesie :-D.

Okrem môjho odtieňa je dostupný ešte druhý - 51 Bronzing Pie. Inak sa jedná o lisovanú multifarebnú lícenku s ľahkou konzistenciou, ktorá pozostáva zo 4 farieb s intenzívnou pigmentáciou. V minulosti bola dostupná v takomto prevedení a stále sa ešte dopredávajú, ibaže sú oproti týmto novým matné.

zdroj obrázkov: GOSH Cosmetics, koláž ja :o)



Lícenka je štandardne opatrená fóliou, otváranie je rovnaké ako pri tieňoch, hmotnosť je 10 g, zloženie na obrázku, je neparfumovaná. Z toho zloženia vyberám tocopherol (altívna látka vitamín E), lecitín (hydratačné účinky), ascorbyl palmitate (forma vitamíny C)
, glyceryl oleate (olej získaný z mandlí).





1. Baby ružový odtieň, ktorý má trocha fialový podtón.
2. Tmavšia staroružová farba s červeným podtónom.
3. Hnedý odtieň s ružovým podtónom.
4. Bronzový odtieň so zlatým shimmerom.

Celkový odtieň po zmiešaní je taký svetlejší č. 2 so zlatým shimmerom. Nech som sa snažila, ako chcela, nedokázala som nafotiť reálne farby, takže farby lícenky aj z vonku aj z vnútra s bleskom sú trocha skreslené. Keďže to nie sú tiene, sú nanesené rovno na kožu, bez nejakého podkladu. Výdrž lícenky bola nejaké 4 - 5 hodín. Hoci to tak z fotiek nevyzerá, pri nanášaní štetcom sú farby fakt intenzívne, že ja ľavoruká na tento akt si musím dávať pozor. V podstate nebol ani problém naniesť jej kilo kvôli nafoteniu na tvári, pekne sa vrstvila, škoda že aj napriek tomu sa mi ju nepodarilo zachytiť, ale vždy lepšie, ako keď napíšem, že mám lícenku a na fotke nie je vidno, tu je aspoň vidno, že ju mám :-)



Marfuška sa s vami lúči, ide sa chystať na zajtrajší výlet do Banskej Bystrice a ešte má pre vás dve upozornenia. Vo Fann parfumériách práve prebieha do konca mesiaca 20% zľava na dekoratívnu kozmetiku a pri nákupe multifunkčnej lícenky v kombinácii s leskom na pery Lip ´n ´Shine (ľubovoľná kombinácia) platí zľava 30%.

Lícenku na zrecenzovanie poskytla firma GOSH Cosmetics. Ďakujem.


22 komentárov:

  1. Zuzik, trojitú výzvu si úspešne zvládla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eliiii! Ďakujem :-) Ja som bola strašne nahnevaná, že ju nemôžem ukázať v pravom svetle = farbe :-) A to som sa ani nelíčila, aby to neodpútavalo pozornosť

      Odstrániť
    2. :))ty špekulant...dobre si to premyslela:)

      Odstrániť
  2. Musím sa aj ja pozrieť tomu Goshu na zúbok, lebo stále len obchádzam ten stojan bez záujmu... :D :D :D
    No a mala si pravdu, vyzeráš jak Marfuša... :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď si robím srandu... :D :D :D Som vedela, že Ti zahrám na strunku... :)

      Odstrániť
    2. ale prd, šak som sa zasmiala :-D ja to s lícenkou vážne neviem, nemám za čo hnevať, lebo je to bohužiaľ fakt :-D keď sa mám s niekým stretnúť, radšej si ju ani nedávam

      Odstrániť
    3. No nič, musíme niečo vymyslieť, čo Ti bude sedieť a robiť ťa ešte krajšou... :)

      Odstrániť
    4. no ja neviem, mne pomôže už len plastika, alebo omladnúť o 10 rokov :-D ale ďakujem, si zlatá ;-)

      Odstrániť
  3. vypadá super, i na tvářích, Gosh má asi dobré kousky jak vidím sem tam na netu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj :-) a neviem porovnať túto lícenku s tou staršou verziou, lebo skôr ako sa dostala stará verzia ku mne, dostala som túto, ale čo sa týka napr. tieňov, tak tieto novšie verzie sú lepšie - aj čo sa výdrže týka ale aj pigmentácia je super

      Odstrániť
  4. mne sa strasne paci ten uzaver:) a farbicka je tiez velmi prijemna az by som povedala, ze je to ta druha paletka podla odtienov:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? celkovo je to fakt cukríkovo ružové :) som zvedavá na recenzie ten bronzovej, ako bude vyzerať tá :)

      Odstrániť
  5. S tvářenkou mám taky boj, ale ty ji máš, aspoň podle mě, nanesenou pěkně do ztracena. :) Barvy se mi líbí, nebylo by špatný mít něco podobnýho s vícero odstíny v zásobě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja premýšľam, že asi si skočím kúpiť časom aj tú druhú :-) keď sa ti to páči, tak fajn, ja som so sebou spokojná nebola :o) pilno trénujem, ale stále mám nejaké námietky :-D

      Odstrániť
  6. Ja som sa na ňu strašne tešila, ale prišla mi celá rozlámaná, neviem čo s ňou cestou robili :( Takže ju nemôžem používať kým ju neopravím, pretože sa všade trúsi... Chcem skúsiť to "zlepovanie" s alkoholom, len nemám na to teraz čas :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, to ma mrzííí. nabudúce sprdneš kuriéra ty. a neskúsila si im napísať, či ti ju nevymenia, že ti prišla zničená? no som potom zvedavá, či sa ti to podarilo. a držím palce, nech všetko zvládneš

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. bola som na jednej akcii so spisovateľmi :-)

      Odstrániť
  8. Ja presne túto istú a zdá sa mi lepšia ako Bourjois. Hlavne výdržou a pigmentáciou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to neviem porovnať, ale pigmentáciu má veru zo všetkých, čo mám doma, najlepšiu :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.