21. mája 2013

Le Griffon

"Jedlo je tak individuálna vec, ako láska"

Toto je slogan miesta, o ktorom vám dnes napíšem. A dnes to bude trocha iná téma, ale po niekoľkých návštevách v tejto reštaurácii sa mi nedá nenapísať o nej. Ide o reštauráciu Le Griffon v Piešťanoch. Nachádza sa na začiatku pešej zóny, na Winterovej ulici, kúsok od mosta milencov, či zaľúbených a fontány, ktorá každú hodinu hrá (teda aspoň niekedy hrala).






Milé a príjemné prostredie v provensálskom štýle na okraji parku a na skok od kúpeľného ostrova, v historickej budove hostinca, kde si posedíte pri francúzskej hudbe, či Lane Del Rey, žiadne rádio Expres, či obrovská telka s Óčkom. Personál je milý fešný a rýchly, výhrady som mala len k jednému čašníkovi, ktorý sa vždy tváril, ako keby ho to tam nebavilo. Inak keď tam prídete, čašník vás odprevadí a usadí k stolu. Fotky sú robené opatrne, aby ma nevyhodili :-D Ale na oficiálnej stránke majú galériu, kde vyzerajú o mnoho lepšie.

Okrem iného, v tejto reštaurácii vám ponúknu aj raňajkové menu, preto je to naša prvá zastávka, keď do Piešťan prídeme. A keďže nie sme tie klasické česko - slovenské tipy, ktoré sa na výlet trepú so "zlepenákmi a vysmážanými šniclami", deň začíname tu. Na výber tu majú toasty, vajíčka, či štrúdľu. Takže asi nič moc pre tie, ktoré si rátajú každý korienok, aby deko nepribrali. No nám to na začiatok úspešného dňa postačí.




Teraz, keď je už teplo, si môžete vybrať, či chcete sedieť vonku, alebo vo vnútri. V oboch prípadoch vás čaká pekná výzdoba. Interiér doladený do detailov, kde lemovanie obrusa ladí s volánom na sedáku stoličky, či stuhy na závese.







Vzadu sa nachádza väčšia miestnosť, ideálna na naše plánované stretnutie, dá sa to tam aj rezervovať, aj teraz naposledy tam bolo nejaké posedenie.

Ponuka jedla je celkom pestrá a bohatá. Maťko bol tak hladný, že som nestihla odfotiť jeho soté, ale ja svoje plnené kuracie prsia mám :-) Mala som samozrejme k tomu zemiaky, ktoré boli na zvlášť tanieri, ale keď chcem byť paparazzi, musím nosiť menší foťák :-D Zvyšok jedálničku si môžete pozrieť tu. Porcia je akurát, nie do úplne úplnej sýtosti, že vám jedlo už ide aj cez uši. Takže sme si po jedle dali ešte vínko. To nám priniesli obom v malej karafe. No a na začiatok, skoro som zabudla, sme si dali čerstvú mätovú limonádu.





Vďaka aspoň za túto jednu, inak by sme zakaždým, keď tam prídeme, skončili so sáčkom a žemľami z Billy :-D Ja osobne ju hodnotím na jednotku, teda jedna mínus za toho jedného čašníka, preto radšej nechcem vedieť nič zo zákulisia, lebo prídem aj o túto jednu poriadnu reštauráciu. Snáď som na nič nezabudla. Možno ceny, ale tie sú pod linkom z oficiálnej stránky.

Otváracie hodiny: 9:00 - 23:00
Oficiálna stránka: http://www.legriffon.sk

Pekný deň!


17 komentárov:

  1. vyzerá to tam pekne :) a ostala som hladná :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v skutočnosti je tam ešte krajšie :-) hlavne spolu s tou hudbou :-) mne by momentálne postačil aj ten toast :-D

      Odstrániť
  2. Naozaj štýlové, romantické miestečko. A hlavne aj jedlo vyzerá super, ja som si zatiaľ z jedálneho lístka vybrala tú štrúdľu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) tú si dáme na ďalšie raňajky v Piešťanoch

      Odstrániť
  3. Mám hlad a chuť zajít do Piešťan :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zoberieš Francúza, spravíte si výlet na Slovensko a prídeš na plánované stretko a budú aj Piešťany ;-)

      Odstrániť
    2. :) to by bylo fajn... jen jak spakovat toho Francouze :D

      Odstrániť
    3. teraz som chvíľu zaváhala, či som si nespravila trapas s tým Francúzom, či som sa nepomýlila :-D ale išla som sa ešte pozrieť do zajačikového príspevku a tam to máš, tak snáď... :-D

      Odstrániť
    4. nene je to Francouz, ale nevím, jak by se tvářil na slovenskou krasojízdu :D on furt mele něco o Slovinsku, že tam pojedeme na dovolenou, ale o Slovesnku ani slovo :/

      Odstrániť
    5. vzhľadom na to, že polovica sveta nás má za "ček" a druhá za Slovincov, tak možno ťa ťahá aj k nám :-))) sa ho spýtaj: pálenka? slivovica? halušky? Tatry? :-D

      Odstrániť
    6. halušky umím taky :D pálenku máte skvělou to je fakt, ale on ji jednou ochutnal (prastrýc ze Slovenska přivezl) a říkal, že je to maximálně na flambování ne na pití :D S dovolenou ještě vůbec nevíme, nějak se nemůžeme shodnout... Jistý je jen den dva v Německu, protože Nikolak potřebuje nové laky p2 :D

      Odstrániť
  4. Moc hezký prostředí, takový útulný. :) To jídlo vypadá skvěle..což mi připomíná, že si musim udělat konečně večeři.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :-) ja som bola teraz na jednej FB stránke a tiež mi vyhladlo, keď som tam videla papo :-D a tak si idem niečo dať a vôbec mi nevadí, že je 21:43 :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.