15. mája 2013

OPI & Flowers On My T-Shirt

To som sa vám tak jedného rána obliekala a uvidela som vzor na mojom tričku, presnejšie tielku. Hovorím si, to by boli super nechty na ten nepodarený fialový OPI lak. Škoda, že predstava bola trochu iná :-D



Povedzte mi, prečo som tie stonky naspodu spravila z jedného miesta? Prečo nie je jedna vyššie a druhá nižšie? Ja viem, lebo ani to by im nepomohlo :-D Chcela som toho nešťastníka vylepšiť a ešte viac som ho pokazila. V poslednej dobe je nejaká blbá konštalácia hviezd na lakovanie nechtov... Inak farebná kombinácia to bola pekná, to im musím nechať.

Použité laky:
  • OPI Nail Lacquer (LE Euro Centrale), You´re such a Budapest


 A keď sme už pri tom OPI laku. Tak dlho som túžila aspoň po jednom, po neskutočne dlhom výbere na Beauty Expo v Trenčíne som si vybrala fialový odtieň, aký ešte doma nemám, vrhla som sa na prvé lakovanie a chcelo sa mi plakať. Už vôbec neľutujem, že sú drahé a ja si ich momentálne nemôžem dovoliť. Ak mi zašibe, ešte si možno nejaký raz kúpim. Ak vymenia štetec :-D Ten "obrštetec" hnusne rovný, z ktorého som bola na nervy. Asi to chce len tréning, ale aj tak ma to neskutočne odradzuje. Navyše tento kryje v troch vrstvách, ale štvrtá by mu neuškodila, keďže necháva také tie čierne fľaky po ťahoch. A ryhuje. Obsahuje úplne neviditeľný shimmer. Objem 15 ml, ktoré neviem, kedy miniem, keď ma takto ohúril. Možno pri tom trénovaní :-D Výdrž som ani nemala chuť skúšať, na rukách bol dva dni a hoci odtieň je pekný, nemohla som sa na neho pozerať. Aby ste si nemysleli, že som pako a píšem tu o fialovom laku a na fotkách je modrý, tak je to kvôli tomu šialenému modrému podtónu, ktorý v sebe má.









Sklamaná z laku a z výtvoru sa pre dnešok lúčim.

Majte sa!

32 komentárov:

  1. Odpovede
    1. hehe, thanks :-) your stampin´is perfect!

      Odstrániť
  2. Mně se to stejně líbí. Možná by bylo lepší, udělat těch stonků víc, nějak je rozložit, ale i tak je to moc hezký. :) Tohle se mně osobně stává pořád - že si v duchu úplně namaluju ideální představu a výsledek je k pláči..:D Taky proto je u mě nail art k vidění tak málo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) no podľa mňa by stačilo, keby som nedala tie spodné stonky ako dilino, hneď by to inak ukázalo, neviem, čo ma k tomu viedlo. ja by som to aj viac rozložila, ale zistila som, že aj moje veľké nechty sú na to malé :-D lenže sa mi už nechcelo prerábať kvety na menšie :-/

      Odstrániť
  3. I really like the design, it looks so perfect. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta farba je brutal pekna :) Ja som si teraz kupila Sally Hansen Complete Saloon Manicure. Farba nie je podstatna, ale je bozsky. Neskutocne dobre kryje, este so ziadnym lakom sa mi tak dobre nenanasalo (bombovy siroky stetec), proste paraaaada, jedna basen. Ak si neskusala, tak urcite chod do toho ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farba je úžasná, ale lak stojí za prd :-D niekoľko lakov od Sally Hansen mám, aj tu :-)

      Odstrániť
    2. To poznam. Strasne dlho som po OPI tuzila a teraz ked ho mam uz dalsi nechcem :D No nic na vlastnych chybach sa clovek uci :D

      Odstrániť
  5. náhodou sa mi to páči! a práve som prestala túžiť po OPI.. fajn, lebo 10€ viem zainvestovať aj lepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite hej, radšej 5 našich lacnejších s dobrým štetcom :-) ďakujem ti!

      Odstrániť
  6. Such a lovely design :)
    I love this :)
    Aah I need to pick up that You´re Such a Budapest polish :) I have been to Budapest once so it would be nice to have a polish named after the city :)
    I really liked the city :)
    hugs
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I´ve never been in Budapest and it´s in the next state :o) But maybe one time... :-) Slovakia hasn´t nail polish in this collection :-(

      Odstrániť
  7. To je hezoučké :), modrý lak je nádherný :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fialový :-) presnejšie levanduľový :o) najväčšia potvora na fotenie :-D ďakujem, Rory

      Odstrániť
  8. Ta barva se mi ani moc nelíbí, ale barevná kombinace a zdobení je pěkné :) Štěteček u OPI laků mně zrovna vyhovuje :) Taky mi přišel divný, když jsem ho viděla poprvé, ale lakuje se mi s ním dobře :) Jsem ráda za své 4 kousky ve sbírce, ale upřímně - že by za ty prachy ty laky stály, to asi ne... cena je fakt přehnaná, kor u nás...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farbu dosť kazí foťák, tomu ver :-D no som rada, že vám sa to páči aj napriek mojej nespokojnosti :o) ono keď ja strašne milujem štetec od Salvete, ktorý mi pekne spraví oblúčik, tento rovný mi fakt nevyhovuje. nechty si síce nalakujem, ale tá korektúra potom :-/ po jednom asi nemám právo súdiť, že za to nestoja, ale tento fakt nestál :-D

      Odstrániť
  9. OPI a také vydarené? Hmmmmm Ty šikulka... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D oprava okrajov trvala dlhšie ako nanesenie prvej vrstvy na všetkých 10 :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  10. ty si neskutočná umelkyňa!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ďakujem, videla si aj to "dielo", čo som mala na víkendový futbal? :-D

      Odstrániť
  11. Mne sa OPI stetec paci a vyhovuje mi. Ale mozno je to len tym, ze som lama na robenie oblukov a to mi nejde so ziadnym stetcekom. Takze mi nevadi, ze je rovny. A lakuje sa sam, schne rychlo hoci to krytie nie je bohvieco (ale ani na to si uplne nepotrpim, nezomriem, ked mi presvita okraj nechtu). A najma na mojich tenkych ohybnych nechtoch vydrzi dlhsie ako laky z drogerie pol dna. Inak takuto farbu mam nechtoch momentalne tiez :) Nail art je pekny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem.
      ja neviem, za jeho cenu očakávam dokonalý lak, takže tak. a také slabé krytie, to je vážne veľké mínus. a keďže nemám problém ani s drogérkovýi lakmi, takže 8 - 10 eurový lak rozhodne oželiem

      Odstrániť
  12. To mě mrzí, že to je tvůj první OPI a takhle tě zklamal :( Pro ty štětečky je někteří milují, jiní nenávidí, spíš jde ale o to, jaké máš nehty; u drobných nehtíků to je problém, ale jinak může být šířka štětce fakt výhoda. Ještě mu šanci dej :) A odstíny - tam je to silně indi-vindi jako u všeho, mně se teda většina lakuje jako nebe, bez nutného nadměrného vrstvení, bez rýh, děr, viditelných tahů štětcem a většina má taky supr výdrž. Neříkám, že jsou nejlepší, to fakt ne, a rozhodně bych za ně nedala plnou cenu - většinou kupuju na eBay tak třeba kolem 5-7 eur, to už je v pohodě a v poměru cena/výkon/množství se mi to zdá hodně přijatelné. Asi fakt špatná konstelace, Zuzi, mrzí mě to za tebe :(
    A design je nádherný, kytičky jsou krásné a mně se líběj moc. Kdyby byly jak z kopírky z toho trička, tak to by byla nuda ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Verunka :-) palec, ktorý mám taký hranatý pri kožičke, ten s ním náhodou išiel dobre :-D aj nechty na nohách. ja som ho už lakovala aj od príspevku niekoľko krát, ostatne korekcia štetcom oblúčiky napraví. ja sa teraz sústredím na doplňovanie zbierky od iných značiek, takže tak, ale možno raz... určite by som mu ešte šancu mala dať, len ma sklamalo, že prvý a takto to dopadlo :-D a keby si ešte videla, ako dlho som vyberala odtieň. no nič, šak stáva sa :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.