3. mája 2013

Paris Memories


Dnes vám predstavím tieto štyri laky od Paris Memories. Fotila som ich ešte v zime a akosi som na tento príspevok zabudla, hoci som ho už mala rozpracovaný, takže fotky aj majú zimný kabát :-).

Laky majú objem 14 ml, cena je v 101-tke 1,49 € a na nechtoch mi drží cca 3 dni. Štetec je guľatý a lakuje sa s ním veľmi dobre.






Odtieň: 272
Farba: fialová s výrazným modrým podtónom (electric indigo)
Krytie: 2 vrstvy






Odtieň: 251
Farba: priesvitný so striebornými glitrami





Odtieň: 220
Farba: krvavo červené
Krytie: jedna vrstva







Odtieň: 250
Farba: priesvitným so zlatými glitrami






Odtieň: 239
Farba: tmavo fialovo - ružová s jemným cyklaménovým shimmerom
Krytie: 2 vrstvy







Odtieň: 252
Farba: priesvitný základ s farebnými glitrami



Tak a majú to za sebou, môžem ich vyškrtnúť zo zoznamu. Okrem týchto mám ešte ďalšie tri, ktoré ste už mohli vidieť v starších príspevkoch (klik na obrázok).


Pekný piatok prajem!

31 komentárov:

  1. Tak teda túto značku som si nikdy nevšimla. Vyhráva u mňa, samozrejme, fialový :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niee? majú aj tiene, aj rúže a zopár lakov, rozhodne nie všetky, ktoré sú v ponuke. fialový vyhráva určite aj u mňa :-)

      Odstrániť
  2. 239 vedie!
    inak, v kik-u sú za 1€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som sa stretla s tým, že sú aj v Kiku, v tom našom ale asi nie, lebo som ich tam nevidela.

      Odstrániť
    2. to je škoda. mimochodom, som práve zistila, že 239 máme doma a ani som o nej nevedela :D no už viem, čím si idem lakovať nechty

      Odstrániť
    3. :-D som rada, že som inšpirovala. v každom prípadu budem po nich pozerať v tom Kiku, možno príde aj k nám

      Odstrániť
  3. Tá fialovo-strieborná kombinácia je super! A červeno-zlatá mi pripomína Vianoce :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je a na tej zimnej fotke je to ešte aj také chladné, vyzerali veľmi krásne. no a tú červeno - zlatú kombináciu som aj mala na nechtoch počas Vianoc :-D ten zlatý som si kúpila medzi sviatkami a hneď som ho hneď lakovala :-)

      Odstrániť
    2. presne, červeno-zlatá, ale aj fialovo strieborná mi pripomína Vianoce. Tá fialová práve tým aká je chladná, tak by sa mi hodina na nejaké fotenie v snehu, takže preto Vianoce:))

      Odstrániť
    3. aby som tým neprivolala sneženie :-D zamračené je celkom slušne... :-D

      Odstrániť
    4. no snáď nie:D...u nás ešte aj slušne prší:/ ale k tomu sneženiu...pred pár dňami bolo vonku slnečno, ľudia chodia v krátkych rukávoch a ja sa dívam von z okna a vidím malé biele bodky. Ako debil si vravím, no to snáď už nie je možné, ale ono fakt opäť sneží! A až po 10sec. som si všimla, že to len odlietavajú kúsky polystyrénu od susedov ako ho rezali vzadu vo dvore:D

      Odstrániť
  4. Prekrasne barvy, hlavne prvni a druhy!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten fialový je moc krásný. :) Jo a o značce taky slyším prvně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. inak tu je prehľad všetkých lakov, dokonca už aj v nových fľaštičkách, ešte pred nedávnom tam boli takéto, ako mám ja :-)

      Odstrániť
  6. Ta 239 je krásná barva! Ale značku jako takovou vůbec neznám...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dosť možné, že ju u vás nepredávajú. ale ak máte Kik, tak skús sa pozrieť tam, Nina písala, že ich predávajú aj tam, možno to tak bude aj u vás :-)

      Odstrániť
    2. Kik mám tady kousek po cestě z práce, tak se tam schválně zajdu podívat. Vím že tam nějaké laky u pokladny mají, ale nikdy jsem je nezkoumala - nevzbuzuje ve mně důvěru kosmetika v obchodě, kde mají vlastně všechno :D

      Odstrániť
    3. podobne :-D ja ich kupujem v našej 101 Drogerie. potom daj vedieť a posunieme infošku ďalej ;-)

      Odstrániť
    4. Tak hlásím, že u nás v Kiku je nemají.

      Odstrániť
    5. a ja už som sa na vlastné oči presvedčila, že u nás predsa len aj tam sú, dokonca vlastnoručne som si tam aj jeden kúpila - v novom obale.

      Odstrániť
  7. krásne farby a ten odtien 239 vyzera fakt super, asi zajdem do drogerie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tú značku poznám :-) ty brďo ja by som nevedela, ktorý lak skorej by som použila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 239 som mala a musím povedať, že to bol jeden z mála lakov ktoré som dokázala minúť :)
    majú krásne farby :))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a v sobotu som si kúpila ďalší do zbierky už aj v novom balení :-) krásna koralová 285 s jemnou perleťou, je nádherný :-)

      Odstrániť
  10. na tie trblietavé som zrovna nedávno pozerala, podobný, ktorý sa mi páčil bol v Blave, ale nezobrala som si ho, tuším mi je to trochu aj ľúto..inak ten červený má skvelú farbu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak ten zlatý som si kúpila cez Vianoce u vás v 101-čke :-) a potom som už neodolala a kúpila si aj ďalšie. trblietky ja veľmi ľúbim.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.