10. mája 2013

Red Sabrina


Tento lak od Sabriny bol môj prvý červený, ktorý som si kedy kúpila. Predtým som fičala na iných odtieňoch, ale zrazu som potrebovala práve červený. A tak som sa po práci zastavila na tržnici na Trnavskom mýte a vybrala sa do malej drogérie, kde som chodila na ozdoby na nechty a zobrala prvý, ktorý som zbadala. O čo bol ten môj život kedysi jednoduchší :-D. Vtedy som nebola tak posadnutá lakmi, ako teraz a môj výber bol skromný a rýchly :-D. Cenu si už nepamätám, dokonca bola ešte na koruny, vtedy som si nemala prečo značiť cenu niečoho, čo som si kúpila, ale určite nebola nijako závratná. Ako vidno na písmenkách, už sa nedajú ani čítať, no on stále "funguje". Stále má rovnakú konzistenciu, vôbec nezhustol. Je trochu redší, lakovať treba opatrne, aby nestiekol, kam nemá. Je červený s výrazným oranžovým podtónom, ktorý je viditeľnú vo vnútri alebo v tieni a má 14 ml. Štetec je guľatý a o niečo tenší ako u Gabrielly Salvete. Výdrž vzhľadom na jeho "nedrogérkový" a lacný pôvod bola 4 dni. Lakovala som v dvoch vrstvách, ale možno by zniesol aj tretiu. Ešte som kedysi mala zelený, ale zle som ho zatvorila a vyschol :-/







Keď ma omrzel, hodila som na neho tento "no name" trblietkový lak, ktorý mi raz prišiel s nechtovou objednávkou a tiež čakal na svoje zverejnenie. Má svetloružový základ (tu ho ani nepostrehnem, ale raz som si s ním pokazila jednu francúzsku vodolepkovú manikúru) a je namiešaný z malých trblietok, z väčších glitrov a glitrov v tvare srdiečka. Je už trocha hustejší, ale aspoň som dobre vydolovala a uložila tie srdiečka.










Prajem pekný záver týždňa a ešte krajší víkend!

12 komentárov:

  1. Presne takto nejak si predstavujem dokonalú červenú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej? to potom škoda, že je na fotkách viac do oranžova ako v skutočnosti :o) ja mám z mojich červených lakov (ktoré sa medzitým trocha rozrástli :o)) najradšej Gosh, Hot Coral :-)

      Odstrániť
    2. Jop, ale aj ten Gosh sa približuje! Už som vyskúšala mnoho červených lakov, ale stále som nenašla presne ten odtieň, po ktorom túžim :D. Najbližšie sa poobzerám po týchto dvoch :)

      Odstrániť
    3. tak držím palce, nech sa to podarí :-)

      Odstrániť
  2. nádherná červená barva :) a moc se mi líbí ten průhledný lak se třpytkami, hlavně ty srdíčka v něm <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj sa chvalabohu dali zalakovať, neboli príliš hrubé a netrčali :-) a červený podklad si srdiečka priam pýtal :-D ďakujem

      Odstrániť
  3. ja som práve raz zháňala presne takýto so srdiečkami, nakoniec som sa uspokojila samotnými srdiečkami a ešte som chlácholila tým, že veď z laku by sa mi aj tak zle dolovali:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a zvykne sa s nimi aj zapierať, lebo trošku odstávajú :-( Jeden od Essence z Hugs and Kisses kolekcie som si práve kvôli tomu nekúpila, lebo som videla, že veľmi odstávali. a ono presne, srdiečka postačia, ľahšie ich poukladáš samostatne, ako dolovať z laku :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.