20. júna 2013

Abundance

Ja som už predtým písala všade, že si pôjdem aj pre tento druhý z noviniek v kolekcii Oh my GOSH a už je to tu. Nejako podvedome som pod neho vybrala, rovnako ako pri Ocean Club, lak zo špeciálnej edície. Lak samozrejme ukážem aj osamote na konci príspevku.


Druhá trblietavá novinka sa volá celým menom 036 Abundance. Jeho meno znamená hojnosť. A že teda vôbec nie je skúpy na trblietky. Základ má priesvitný a tentokrát sú trblietky dúhové, radosť sa na neho pozerať na slnku. Neobsahuje len hexagónky, ale aj malé trblietky a rozmiestňoval sa mi lepšie ako jeho modrý brat.



Aaa, vidíte tie krásne svetielka v pozadí? :-D Opäť pripomínam, že objem je 5 ml, cena 4,- € a vo Fann Parfumerie do vypredania zásob trvá táto akcia:


No a takto vyzerá naostro v kombinácii s fialovou farbou. Lak schne do hrbolatejšieho povrchu, ale stále je pomerne hladký a netreba dávať vrchný, trblietky netrčia.






No a dostávame sa k podkladu. Pastelová fialová, ktorú keď som si obzerala vo Fann - ku, tak sa tvárila, že bude mať jemnú perleť a budem asi potrebovať viac vrstiev (skúsenosti s podobnými odtieňami z minulosti). Keď som ho išla lakovať a premiešala ho, bola z neho krásna jemne fialová krémovka s krytím v jednej vrstve. To ma veľmi potešilo, lebo mám v takomto odtieni asi tri laky a až štvrtý ma nesklamal.



A čo hovoríte na podklad, dobrý som mu vybrala? :-)

Pekný deň prajem!

30 komentárov:

  1. Ach jaj, neviem, ktorý je krajší, či ten fialový alebo ten glitrový <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nehovor :-D mám podobný pocit :-) ďakujem

      Odstrániť
  2. Fuuuha, a to som si myslela že trblietavcovi odolám, keď ich mám doma tolko... ale tá posledná fotka ma dostala, nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. radšej mu neodolávaj :-D trblietavcov nie je nikdy dosť :-) a tento je veru krásny, je super, že je tak dúhovú :-) nie len zlatý alebo strieborný

      Odstrániť
  3. podklad krasny, dokonca myslim ze je krajsi samotny ako s tymi trblietkami:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale bez neho by tie trblietky zase nevynikli :-) krásny je, konečne správny výber mauve farby laku :-)

      Odstrániť
  4. Suzi, priznaj sa, že si ty pravidelne polovicu výplaty nechávaš na laky?:))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kiež by výplaty :-D tak aj celú :-D ale to sa ti zdá, že ich kupujem často :-))) ale na tento sa tie peniaze nájsť jednoducho museli :-D

      Odstrániť
    2. veď ja sa len smejem:)aj ja som dnes vyšla z drogérie s dvoma lakmi....čo bolo na mňa nezvyčajné...na mňa aj dva bol veľký počet v jednom nákupe:))ale však ja si to zas vynahrádzam iným-okrem dekoratívky, šampónmi, sprcháčmi, ktoré už v kúpeľni počítam nie na kusy, ale desiatky kusov:))

      Odstrániť
    3. na začiatku blogovania som utrácala veľa zkozmetiku, časom som sa preorientovala skôr na tie laky :-) všetko sa to nedá mať doma, už aj to, čo mám, mám pocit, že nikdy neminiem :-D

      Odstrániť
  5. to je krása :) proč nemáme Gosh i u nás?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. krásna, dúhová :-) ďakujem, Andrejka :-)

      Odstrániť
  7. Ako pozerám, tie Ocean Club od GOSH sú tak prekrásne, že si nejaké budem musieť kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pred chvíľou som sa vrátila od sesternice a nemohla mi od nechtov oči odtrhnúť a zajtra idem kupovať aj jej :-D rovno oba :-D

      Odstrániť
  8. Presne v takej istej rastline ako je na prvej foto som ho aj ja pôvodne fotila, ale nakoniec som vybrala inú :D Aká náhoda :D Ale som rada že ho máš, ty sa o neho dobre postaráš :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako o moje dieťatko :-) jedno z mnohých :-D no rastlinky, ktoré som mala pod ocean club už bohužiaľ odkvitli :-( musela som inprovizovať :-D

      Odstrániť
  9. Hmmm, tak to je poklad. :) Kombinace se mi líbí a docela si ho umím představit i na nějakém gradientu v barvách těch třpytek. Dost mě překvapila zmínka o tom, že ta fialová kryje v první vrstvě, to bych zrovna taky nečekala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je, ďakujem. no ani ja, veď som o tom polemizovala aj s predavačkou, veľmi milé prekvapenie to bolo :-)

      Odstrániť
  10. Oh! Pošli to sem :D
    Je vážně překrásný a s fialkovou vypadá parádně :) Skvělá kombinace jako vždy .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akože 2x nehovor, zajtra idem kupovať segranke, kúpim aj tebe a pošlem :-D

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. ďakujem :-) som rada, že som si dobre vybrala :-)

      Odstrániť
  12. Teda ta fialková je krásná!!! A v kombinaci s krytím v jedné vrstvě prostě dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fialová nikdy nemôže sklamať! =D Krásna farba Zuzik a musím povedať, že nič podobné nemám. A Gosh laky sú naozaj kvalitné, keď mi postupne doumierajú všetky laky pôjdem do Gosh!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemôže, súhlasím :-D milujem ju :-D ďakujem :-) mne nemusia ani doumierať, ja viem, som závislák :o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.