12. júna 2013

Dream On


Okrem troch lakov Sally Hansen mi Veronika požičala aj tento lak od značky SinfulColors. Celé jeho meno je 113 Dream On. Má ružovo - fialovú farbu, krytie v jednej vrstve, schnutie veľmi rýchle a do matna. Ja som ho na fotku prelakovala neskôr aj vrchným lakom a lesklý bol rovnako krásny ako v pôvodnej matnej verzii. Štetec mi pripomína štetec lakov China Glaze. Objem je 15 ml.




No a toto je lesklá verzia a to na fotkách nie je žiadny efekt, to je slniečko.




Keď som Veronike poslala fotku nechtov, tak mi napísala, že by som mohla spraviť aj líčenie. Obe sme si ho asi predstavovali inak, ale nakoniec som sa rozhodla neprerábať ho. Toľko som sa s tým "šmrtkala", až z besného krikľavého vzniklo toto. Malo to byť viac krikľavé a tú hnedú som tam nakoniec tak rozmachlila, že ach :-D. Ten "hot pink" pigment som mala aj na perách, ale fotky celej tváre mi vôbec nevyšli, tak načo vás nimi  trápiť. Ale priložím aspoň tie pery :-P.

Použité produkty:
  • Barry M Dazzle Dust, Hot Pink
  • GOSH Velvet Touch Eye Liner, Purple Stain



Pekný deň!

 

26 komentárov:

  1. Pekná divá farba na letné dni. Ale že kryje v 1 vrstve a rýchlo schne? Kde sa dajú tieto laky zohnať ? :D aj v matnej verzii vyzerá dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že Veronika si ho priniesla z Ameriky :-)

      Odstrániť
  2. To je úchvatná barva! Nádherná, strašně se mi líbí. :) No a to líčení je super, úplně mám chuť něco zkusit, ale je mi jasný, jak by to dopadlo.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj :-) ja by som mala ísť chystať ďalšieho gumkáča, ale tak sa mi nechce :-D

      Odstrániť
  3. Tento lak som chcela asi tak pred dvomi rokmi, len som nevedela, kde ho zohnať. Nádherný je! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som k nemu prišla ako slepé kura k zrnu, aj keď len na chvíľu :-) farieb majú toľko, že by som si ani nevedela vybrať

      Odstrániť
  4. Najviac sa mi páči s tým lesklým nadlakom, na matné až tak nie som :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja sesternica tvrdí, že lak má byť lesklý :-) mne je to v podstate jedno :-D ale uznávam, že ako lesklý je tento veľmi krásny :-)

      Odstrániť
  5. nadherne licenie a vzdy sa kocham tvojou manikurou.. nielen, ze je vzdy dokanala, ale aj fotografie su vzdy krasne..
    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no, aj moja sestrička doniesla tieto laky z ameriky, takže neporadím, kde ich ešte zohnať.
    farba je úchvatná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, zdá sa mi, že keď mi ich dávala, tak pri tomto hovorila tak :-) farba je pre mňa úplne dokonalá, ja som uchyláčka na ružové a fialové :-D

      Odstrániť
  7. úplne krásna farba:) aj líčenie skvelé! v lete bude ten lak vyzerať na opálenej pokožke podľa mňa skvele!:)(síce to väčšina, ale tento mimoriadne:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky laku - libí se mi matná i lesklá verze, ta matná je možná více elegantní - krásné jsou ty "sluníčkové" efekty :-).
    A líčení je úžasná divočina :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tú matnú si pekne definovala :-) ono to líčenie mala byť ešte viac, to bol zámer, len to trochu nevyšlo :-D

      Odstrániť
  9. Jj je z Ameriky a stál asi 2 doláre, tak sa pýtam prečo som nevykúpila všetky? =D Asi som sa v tom čase už liečila z nakupovania lakov, drž sa ma a možno sa niečo na teba nalepí =D =D A lesklý je rozhodne krajší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten lak je úžasný, dokonalý a nejlepší! :) A máš hezký tvar nehtů!

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten lak je boží :) Ta barva je dokonalá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak teď nevím, co se mi líbí víc, zda lak nebo to nalíčené očko :) Lak mi připomněl, že jsem ještě na nehtech pořádně neměla Obsess od Illamasquy (nejsou si nepodobné, že?). Některé barvičky od Sinful Colors mě lákají, ale ta nedostupnost je prostě peklo...
    Zuzi, jestli jsi ještě nedělala tag "Nežiju jen make-upem", tak přijmi prosím mou nominaci :)

    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) Illamasqu nepoznám, ale podľa uja Googla v lesklej verzii podobnosť by tu bola :-) Tag som ešte nerobila, nomináciu som videla včera a keďže je už druhá, tak to dnes asi napíšem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.