4. júna 2013

Essence Nail Colour

... na tretiu. Ja viem, že prichádzam z krížikom po funuse, tak dlho som ich obchádzala, keď boli v drogérii. Ale jedného dňa som bola smutná, bola som práve na nákupoch a zbadala som ich vo výpredaji. No a ako potešiť Zuzkine srdiečko a vylepšiť jej náladu? Na živo ma zaujali tieto dva (z tých, čo tam boli).


01 Midnight Date

Prvý variant (Midnight Date) je krásna tmavomodrá so shimmerom. Bohužiaľ nie a nie ho odfotiť na slnku, takže slnečné fotky chýbajú. Druhú farbu (City That Never Sleeps) samotnú používať nebudem, pretože ako efektový lak postačí. Má fialový základ s nepravidelnými zelenkavými glitrami. Oba odtiene som naniesla v dvoch vrstvách.




06 Ticket to the Show

Jeden lak (Ticket To the Show) tvorí čierny lak s drobučkými farebnými trblietkami, krytie má už v jednej vrstve a druhý lak (Front Row Or Backstage?) tvorí kaki hnedá so zlatým shimmerom.






Priznám sa, že som sa ešte 2x vrátila, že si kúpim aj tie zvyšné, ale ani raz ma už ani jeden z nich neočaril, tak som si kúpila niečo iné :-). Keby tam mali fialovú, ružovú a červenú kombináciu, tak by to dopadlo inak. V každom prípade, pre mňa by sa kľudne mohli laky volať na druhú, pretože tú glitrovanú časť nie som ochotná nanášať v neviem koľkých vrstvách na nechty a potom ju dávať prace dole.

Pekný deň!

20 komentárov:

  1. Jojo na zlepšení nálady jsou šminky a čokoláda nejlepší :D Mám ten zelený Wlak in a park (taky z výprodeje) a bohužel mě zas tolik neuchvátil... Ony všechny ty odstíny jsou na mě tmavé nebo obyčejné... Začínám být v těch lacích nějak rozmazlená :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mňa by vtedy nemali púšťať do drogérie :-D ten zelený ma absolútne nedostal, ten som tam nechala. keď som videla na fotkách tie ostatné tri, tie až také tmavé neboli

      Odstrániť
    2. Nebyly, ale byly růžové, filové, červené a těch mám dost :D
      Myslím, že tě do drogérek rádi pustí, když jim tam děláš takovou tržbu :P

      Odstrániť
    3. ja mám práveže také farby najradšej, takže ich mám aj najviac :-D no už mi ani takú veľkú robiť nemôžem, aj som si to trochu zakázala :-) ale niekedy sa to nedá dodržať :-P

      Odstrániť
  2. They both look gorgeous on you. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak mě právě neuchvátil ten modrý a ten Ticket to the show, ale na tobě se mi ta modrá líbí moc,moc, moc :)) Ten druhý mě pořád nechává chladnou. Já mám jinak ten zbytek, fialový, růžový, zelený a červený a právě jsem se na ně nedávno koukala a říkala si, že to jsem asi prošvihla..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tmavomodré veľmi rada, takže mi nevadí. a čierny, nie je obyčajný čierny, tak aj preto som si ho nakoniec vybrala :-) a čo, pridaj ich, aj keď sú už preč :-)

      Odstrániť
  4. aj ja som sa dnes cítila nesvoja, tak som sa potešila v pupe a v DM :D
    oba laky sa mi veľmi páčia, ale modrý viac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že v tom nie som sama :-) Pupa je už trocha ďalej na zahojenie srdiečka, ale DM-ko môže byť :-)

      Odstrániť
  5. Tak vidíš a mne sa zrovna ten zelený, čo som ho najviac chcela, nepodarilo uloviť :-( teda nie, že by som mala lakov málo, ale aká to je séria keď jeden chýba? :-D
    Inak ani ja nie som v stave nosiť tú trblietavú časť samostatne a vlastne ani nepoznám nikoho, kto by to robil ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, keby som stihla komentár skôr, ako som odišla, bola by som ho kúpila a poslala :-/ presne, aká je to séria, ja som tak panikárčila kvôli poslednému STARS :-D inak u teba som obdivovala tie, čo mi chýbajú :-)

      Odstrániť
  6. Vieš že to nie je vôbec fér, že na tebe vyzerá krásne úplne každý lak? :D Mňa v DM z týchto duo nezaujal ani jeden, ale na tebe sa mi zas páčia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to robia aj fotky, na niektoré odtiene kukám, že to čo som si kúpila, myslela som, že bude krajší :-D ale potom ho odfotím a vyzerá celkom dobre. to je ten lepší prípad :-D ten modrý ma zlákal hneď, lebo mám nafotený podobný obrázok, kde mám tmavomodrý a iný efektový na ňom, tak som si zobrala túto dvojku :-)

      Odstrániť
  7. Já taky radši světlejší odstíny :) tmavých laků moc nemám. Tudíž tyhle dostíny nemusím mít. Ale vypadaají pěkně a máš ty nehtíky krásně nalakované

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka. ja úplne najradšej ružové, červené a fialové, ale občas mám náladu na takéto. a potom mi je treba tmavšie aj kvôli nail artu :-) niektoré laky mám len preto :-D

      Odstrániť
  8. Konečne laky, ktoré poznám :) a mám. Ale musím priznať, že na tvojich fotkách predsa len vyzerajú krajšie :) Až si ma nalákala na ten modrý, už som ho dlho nemala

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.