24. júna 2013

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 115 a 143




115

Je vínovo-červená farba, ktorá kryje v dvoch vrstvách, Má krásny lesk, bohužiaľ pri odlakovávaní dosť farbí prsty aj nechty.




143

Ružovo - fialová, alebo tak trochu staroružová farba so strieborným a zlatým shimmerom a jemnou perleťou. Kryje v dvoch vrstvách. S týmto pri odlakovávaní nie sú problémy. Pri lakovaní trochu ryhuje, ale nie je to nič drastické.





Dúfam, že máte za sebou taký skvelý a veselý víkend ako ja a s ním spojený celkom pekný štart nového týždňa. Folkórny festival bol ešte lepší ako minulý rok. Tentokrát som si ani folklórne nechty nespravila, lebo som nerátala s tým, že sa dostanem aj do amfiteátra. Ale zobrala som si, keby dačo, aspoň stužky do vlasov :-) A A nakoniec som v dave narazila aj na hýriacu Moniku, je zázrak, že som ju medzi toľkými ľudmi zbadala :-).

Pekný deň prajem!

12 komentárov:

  1. Ta 115-ka je úžasná, ten lesk je teda vážně perfektní. Na nějakou krémovku od GS se chystám, už je na čase si ji pořídit. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ja zase premýšľam, ktorý z chýbajúcich bude ten ďalší :-)))

      Odstrániť
  2. perfektná je tá 115 :) veľmi pekná a sýta farba :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na tvých nehtech by vypadalo dobře úplně všechno! :) Máš dokonalý tvar a naprosto precizně nalakované! :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti. ja by som povedala, že na fotke vyzerá dobre hocijaká farba, aj tá najbláznivejšia :-)

      Odstrániť
  4. Zuzi nedávala si už ten lak nedávno? Alebo je možné, že som ho už predtým na FB zaregistrtovala =D Prídu mi to také pekné elegantné farby, také na ťukanie po klávesnici v robote. A ten prvý ten ma dostal, ten si aj pamätám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nie :-) laky, ktoré tu ešte nemám alebo ich chcem znoval lakovať a fotiť mám zvlášť v krabičke, aby som sa nemýlila a každému laku priraďujem link (hore v karte nail polish database). asi si ho videla u mňa na profile a zmiatlo ťa to :-)

      Odstrániť
  5. Tá 115tka vyzerá skvelo, klasicky elegantne. Ako to, že ju ešte nemám?! :-) Inak za to, že laky farbia prsty pri odlakovaní občas môže aj zloženie tampónika - ale ak ho máš so 100%tnej bavlny, tak je to naozaj chyba laku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, mám 100%, iné nepoužívam :-) také sú najlepšie aj na tvár, aj na nechty. treba si ho doplniť, kým je ešte v ponuke :-)

      Odstrániť
  6. To je legracni, zrovna tyhle dva odstiny jsem kupovala spolecne, protoze jsem se nemohla rozhodnout, ktery se mi libi vic :) A na nehtech asi vic 143, je takova zajimavejsi :)) Krasne si je nafotila jako vzzdy :))
    Zuzi, a kdy bude dalsi gumkac? Hrozne se na ne tesim :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som sa nevedela rozhodnúť, milá náhoda :-D ďalší gumkáč snáď zajtra, nechcelo sa mi v tom horkú líčiť, tak trochu meškám :-/ uvedomujem si to :-(

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.