5. júna 2013

Gabriella Salvete Limited Collection STARS


Tak sa mi to nakoniec podarilo! Doplnenie kolekcie by bolo ohrozené, keby mi Hanička - Cácorka neposlala dva odtiene, čím mi vlastne chýbal už len jeden. Keďže do mne bližšieho mesta laky z tejto kolekcie nedorazili, musela som sa za tým posledným vybrať inam. Vchádzala som tam s malou dušičkou, ale čakal ma tam sám, osamotený. Našťastie, neznášam, keď nemám úplnú sériu. Keďže o koralovom som písala už dávnejšie, ale nechcem trhať partiu, tak ho dám aj sem. Ani to nepostrehnete ;-) Skôr by bolo blbé, keby tu ten jeden chýbal.


Myslím, že my, čo sme boli za nimi besné, ale aj tie ostatné, už poznáme ich mená naspamäť. Lenže keďže okrem toho jedného som za vlastníctvo tých ostatných "bojovala", sú tie mená pre mňa pesnička :-D Takže...

01 Lila
02 Sapphire
03 Intense Coral
04 Mistero Grey


Objem je 11 ml, doba spotreby 24 mesiacov, štetec guľatý, povrch pieskový s obsahom trblietok a glitrov, vďaka čomu schne to trblietavého povrchu. Schnutie veľmi rýchle, krytie v dvoch vrstvách. Hoci som už čítala, že zostávajú po nich farebné nechty, prsty a je treba alobal, ani pri jednom z týchto 4 som nič také nezaznamenala. Jediné, čo po sebe zanechal, boli trblietky, ostatne ukážka je vo videu. Cena je 2,79 €. Aktuálne sa nedá zakúpiť v 101 Drogerie, ale vo vybraných drogériách TETA.




01 Lila


Odtieň Lila je staroružová farba s fialovým podtónom so striebornými trblietkami aj glitrami. Jedinej by možno aj postačila jedna vrstva, ale ja som dala aj napriek tomu dve.




02 Sapphire


Sapphire je fialová so strieborným shimmerom. Je vlastne podobnej konzistencie ako Intense Coral. Čo k nemu dodať, je fialový, viac mi netreba :-D




03 Intense Coral


Ako som písala v samostatnom príspevku, farba je koralovo červená so zlatými a červenými trblietkami. Bez pieskového efektu by obstál ako celkom slušný príbuzný k laku č.132 rovnakej značky.


 

04 Mistero Grey


Sivá s fialovým podtónom so striebornými glitrami aj trblietkami. Vďaka tomu bol na slnku excelentný.





Keď ich mám takto pekne pokope, už mi ani nepríde výber farieb smutný, a že sú v kolekcii vlastne dva a dva odtiene - dva len so shimmerom a dva aj s glitrami. A v tej dvojici nájdete veselší aj temnejší.


Pekný deň!

36 komentárov:

  1. Suzi, nech ti GS zaplatí a použije tvoje fotky ako reklamu...lebo toto je zas jeden ukážkový post

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D ďakujem. niekto im to bude musieť navrhnúť :-D verím, že ja by som ich reklamu robila celkom na slušnej úrovni :-D :-D

      Odstrániť
    2. Eli zmýšľame úplne rovnako! Tiež som jej to dnes písala :D Všetky fotky sú úplne nádherné, do posledného detailu :)

      Odstrániť
    3. ďakujem, ďakujem už sa nafukujem :-D ďakujem za vašu dôveru :-*

      Odstrániť
  2. Zuzi môj favorit šedý, už keď som videla ako baby po ich súťaži pridávali fotky, bola to láska na prvý žmurk=D Proste na ten šedý, tak naraziť... =/ A už nedávaj také pekné fotky!!! =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D no u mňa bol ten šedý taký najmenej, ale keď som ho potom videla po nalakovaní, úplne ma dostal :-) výborný nápad dať do neho aj glitre, vyzerá ako trblietavé nebo :-)

      Odstrániť
  3. ja by som sa uspokojila s tými dvomi "smutnými" .. a možno by som aj fialový oželela, keby som mohla mať doma strieborný. ten je proste famózny! najkrajšia vec, akú som v poslednom čase videla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oni sa, beťári, len tak smutne tvária, ale sú krásni :-)

      Odstrániť
  4. Mystero Grey mám zrovna nehtech :) Nikol dávala echo že už jsou u nás zase v prodeji bohužel jsem přišla pozdě odstín Lila zase vyprodaný :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahah mně teď Lila trůní na nehtech :) Ale Mistero Grey se mi stejně líbí víc :))

      Odstrániť
    2. no ale co myslíš, s prázdnou jsem zase neodešla :D

      Odstrániť
    3. ja som mala na neho šťastie a posledný som klofla. inak by bol niekto mŕtvy :-D

      Odstrániť
  5. Posledný je najpeckovejší! Tie trblietky tam krásne vyniknú :) A obdivujem ťa za to, ako poctivo tie laky vždy nafotíš, vyzerajú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem :-) áno, strašne krásne tam vyniknú, som rada, že ten som fotila ešte v čase, keď bolo pekné počasie :-)

      Odstrániť
  6. já mám doma "pouze" dva.. a to ten červený a fialový.. ještě jsem uvažovala nad šedým, ale když jsem si na něj vzpomněla, tak už nikde nebyl :/ :D uvidím, kouknu ještě u nás do zapadlé drogerky, ale už moc nedoufám..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no šak to, vypuklo šialenstvo, keď sa objavili na blogoch a potom zrazu boli fuč, keď sa objavili. a to u ná sú len vo vybraných predajniach a nie v každom meste :-/ teda asi by som už skôr mala napísať, že boli :o)

      Odstrániť
  7. Super nápad, že jsi natočila to odlakování, protože mi připadá, že spousta holek tomu prostě nechce věřit, jak jde v pohodě dolů. :) Jinak jsem "rolovala" až se zatajeným dechem k poslednímu krasavci, pač jsem se fakt těšila až ho na tobě uvidim. :D No a jestli budou nakonec normálně v prodeji, tak třeba vymyslí další odstíny, osobně bych hned brala pískový zelený jabko ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja pastelový modrý :-) ďakujem.
      ja som to natočila hlavne kvôli tomu, že som sa dočítala o tom všeličo. ukazovať to s každým, to sa mi už nechcelo, ale tento má aj tie väčšie glitre, aj je tmavší, tak bol za vzor :-) možno to závisí aj od nechtu, od toho, či bol použitý podkladový, ťažko povedať, vyskúšala som oba varianty a bolo všetko O.K.

      Odstrániť
  8. Sú také nádherné! Chcem všetky! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. a držím palce, nech sa ti to podarí :o)

      Odstrániť
  9. Tie tvoje fotky ! Človek by sa uslintal :) Všetky vyzerajú super,ale chystala som sa hlavne na tien strieborný, nič také ešte v zbierke nemám. Len nejak nie a nie dôjsť do našich drogérií :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-D
      oni už v našich drogériách sú, v texte je link, kde

      Odstrániť
  10. Mám 01 Lila a 04 Mistero Grey :) 02 a 03 se mi absolutně nelíbí, chybí mi tam ty velké třpytky, proto mi přijdou takové nijaké :) a k ničemu by mi neseděly :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. malé ti nestačia? :-D to by ťa texturované od Barry M asi neuspokojili :o) mne sa pčia všetky, ale aj keby nie, tak by som nutne musela mať celú kolekciu :-D

      Odstrániť
  11. Tak konečně máš pohromadě celou Stars rodinku :) Já prostě musím mít ještě ten šedý! :D Nevím, jak jsem ho zezačátku mohla tak přehlížet... je úžasný.. :) Naopak se mi moc nelíbí ten fialový.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježiš a málem bych ti zapomněla pochválit fotky - fakt krásný je máš, jako vždy teda. Ty si s tím vyhraješ :)

      Odstrániť
    2. anooo :-D a veľká vďaka tebe, lebo tie dva mi veľmi pomohli. keď som si v utorok bola pre neho, už bol stojan vyrabovaný :-/

      Odstrániť
    3. :-D :-D v pohode. ďakujem ♥

      Odstrániť
  12. Vyzerajú nádherne na fotkách :) Najviac ma zaujal Lila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že fotka nedokáže zachytiť tú ich skutočnú krásu a lesk :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  13. Gratuluju ke kompletní sbírce! :) Jsou fakt krásné, kéž by zůstaly v prodeji a přibyly k nim další libovolné barvičky. A navíc za tu cenu... Fakt doufám, že to nebude jen trend, módní záležitost, ale že se to chytne a tenhle typ laků bude k dostání natrvalo :)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. no neboj, o chvíľu s tým príde aj Essence, už sa dostalo na cukríovú manikúru, tak sa dostane určite aj na toto :-) veľmi som natešená z kompletky, ešte stále :-D inak som si myslela, že keď je to limitka, že cena bude vyššia, ale zvládli to dobre :-) bežný lak u nás stojí 2,99 (teda tak som kupovala naposledy), tento stál 2,79 € :-)

      Odstrániť
  14. Pink is not my color, but other 3 are amazing!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.