8. júna 2013

Lavender in the Ocean

Aj keď je oceán na levanduli, ale uznajte, ako by vyzeral taký názov :o) V stredu mi prišiel balíček od GOSH. Bolo to milé prekvapenie, lebo som ho nečakala. Pošta bola rýchlejšia ako e-mail, ale to vôbec nevadilo. Premýšľala som, čo v ňom asi je. Mala som tušenie, ktoré sa mi aj naplnilo. No viete si predstaviť tú radosť lakovej maniačky, keď tam bol aj lak a ešte k tomu glitrový? Čo myslíte, čo som hneď urobila? Áno, niektoré už vedia a videli to, hneď som ho nalakovala :-D


Lak 037 Ocean Club z kolekcie OH MY GOSH, je spolu s odtieňom 036 Abundance novinkou. Má priesvitný základ a veľa zelených a tmavomodrých väčších, či menších glitríkov. Nadlak nepotrebuje, je síce trochu hrboľatý, ale nie je drsný a netreba ho prekrýať. Ako podklad pod neho som si zvolila lak zo špeciálnej edície GOSH Special Edition, 001 Lavender Love, ktorý som ukazovala kedysi dávno v jednom starom príspevku, alebo v kombinácii s praskacím, ale ja vám dnes ukážem aj jeho krajšiu fotku.


Objem má 5 ml, dobu spotreby dva roky, cena je 4,- €. Teraz do vypredania zásob prebieha akcia, že keď si kúpite klasický veľký lak a lak z OH MY GOSH, dostanete ako darček odlakovač.


Spolu s týmito dvomi novinkami je celkovo 24 odtieňov, priznávam, že žiadny z týchto nemám, ale mame som kúpila 020 Light Muscat Nutt (Light Nutmeg).

Prejdime ale k fotkám dotyčného laku. Naniesla som jednu silnejšiu vrstvu. Nechcela som dávať dve kvôli odlakovávaniu. Čo sa týka toho, zišiel mi dolu v pohode aj bez alobalovej metódy, nemusela som nejako šialene odlakovávať, ale túto možnosť som si ja osobne zvolila, nechcela som riskovať vysušenú kožu a kožičku, lebo som si mala robiť nechty na svadbu, na ktorú dnes idem gratulovať.






A tu sú ešte sľúbené vylepšené fotky laku Lavender Love. Je to modro-fialová farba, ktorá má krytie už v jednej vrstve.



Lak Ocean Club mi bol zaslaný spoločnosťou GOSH Cosmetics, Ďakujem.

Pekný deň!

18 komentárov:

  1. No veď som premýšľala, že to kto dal laku taký crazy názov a to Ty ;-) Inak ten trblietavec sa mi moc páči, ale mám podobný od Essence (s väčšími glitrami) a ešte som ho neskúšala, tak výnimočne tento nepotrebujem :-)
    Dúfam, že aj nechtíky, čo chystáš na svadbu uvidíme! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechtíky som hodila včera na nástenku a tu vpravo cez instagram sa k nim dostaneš tiež, len iná fotka. ešte premýšľam, či dám další kvietkový príspevok, tak zatiaľ aspoň takto :-)
      a ak myslíš Mr. and Mrs. Glitters, tak ten mám aj ja :-)

      Odstrániť
  2. v poslední době hodně ulítávám na glitrových lacích.. i tento si mě získal:) jen škoda, že Gosh u nás není k dostání.. nebo o tom alespoň nevím..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, máte tam e-shop: http://www.goshcosmetics.cz
      pre mňa sú glitrované prvá pomoc napr pri zbublinkovanom alebo niečom otlačenom do laku :o)

      Odstrániť
  3. ja mám tiež od essence niečo také, ale základ nemá bohužiaľ priehľadný, ale taký priesvitný modrý, čo dosť mení farbu podkladového laku..takže tento od gosh je úplná paráda! ja by som brala aj ten zlatý, či aký to vlastne je na tom obrázku (lebo sa mi marí, že v ňom vidím aj farebnejšie kúsky)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi myslíš Blue Addicted, mám s ním nachystaný príspevok. ale medzi špeciálnymi toppermi je Mr. and Mrs. Glitters, ten ich má oproti tomto o dosť väčšie a nemá ako tento aj tie menšie, ale všetky sú rovnaké

      Odstrániť
  4. Oh, ten třpytkatý je nádherný!! <3 Z fleku by mohl nahradit oplakávaný (aspoň mnou :D) Blue Addicted od Essence, který zrušili, akorát tenhle nemá tmavo modrou bázi. Což by bohatě vyřešil tmavý podklad pod něj ;-) Zas jednou lituju, že Gosh u nás nemáme...
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Blue addicted sa tu objaví na nových fotkách niekedy v blízkej budúcnosti, bude to taký modrý príspevok :-) ja z neho ešte mám, som si ho šetrila :-) vyššie v komentári Luci je odkaz, máte e-shop GOSH :-)

      Odstrániť
    2. Taky ho mám ještě dost, nasyslila jsem několik flaštiček. Ale tak, jednou přece dojde, že... :) Těším se na ten příspěvek.

      Zuzi, ten e-shop už jsem asi viděla, ale popravdě mají toho tam zoufale málo, nebo mi to jen přijde? Konkrétně z těch laků vůbec nic a v ostatních kategoriích po pár kouscích. A stejně by se mi líbilo mít Gosh v drogerkách nebo ve Fannu, jako máte vy... :)

      Odstrániť
    3. aha, no teraz som klikla a napr. laky žiadne :-/ ponuka je menšia oproti tej našej, to je pravda a máte tam aj veci, ktoré u nás už nie sú, takže práve začínam premýšľať, ako vlastne funguje :-D predtým som ho nejako dopodrobna neskúmala :-/

      Odstrániť
  5. Super fotky! Už som zvedavá na ten môj, už pomaly prichádza jeho čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, už sa neviem dočkať, mohla by si ho hodiť aj na stenu popredu :-P

      Odstrániť
  6. pekne, aj kombinacia :) inak dnes som robila jeden z tvojich nail artov toho pedobeara :D len neviem kedy sa to dostane na blog, ale urcite dam potom vediet ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pedobeara :-D :-D no v každom prípade sa na neho teším, a potom, ak dovolíš, pridám ho do albumu :-) a ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  7. Modrý podklad je úžasný - krásný odstín, v kombinaci s bílými květy na fotkách :-), hodně váhám, že bych si takovouto modř koupila na léto ideální barva...Třpytky se mi taky moc líbí, vidím, že jedna vrstva opravdu stačí na ten krásný efekt....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! ja som si ju tiež vtedy kupovala na leto :-) na opálených rukách úplne svietil.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.