17. júna 2013

Monday Blues


Všetky trblietavé laky, o ktoré v tomto príspevku ide, som tu už mala kedysi na začiatku. No poznáte ma, chcem im napraviť reputáciu a ukázať ich aj na krajšej fotke. Keďže ponuka Essence sa neustále mení, tak aj laky, ktoré sú pod nimi sú už medzitým vyradené z ponuky (okrem jedného). :-/ Človek aby hneď tie Essence laky lakoval a publikoval, lebo o mesiac tu už nemusia byť :-D Laky, ktoré sú pod nimi, už boli prezentované všetky a v pomerne slušnej kvalite :o)

25 Glisten Up!

Má tyrkysový základ s trbietkami a hexagónmi. Ako podklad som zvolila You Belong To Me.


38 Choose Me!

Je modrá so zlatými a zelenými trblietkami. Ako podklado som zvolila Let´s Get Lost.


78 Blue Addicted

Má tmavomodrý základ s tyrkysovými glitríkmi a väčšími zelenými a modrými hexagónmi. Je z celej trojice môj najobľúbenejší. Ako podklad je použitý krásny tmavomodrý Just Rock It!.


Teraz si uvedomujem, že názov príspevku môže byť zavádzajúci :-D Nejedná sa o žiadnu melanchóliu ani smutnú náladu, len som si spravila z modrých množné číslo :o) Veď v taký krásny slnečný deň smutná nálada neprichádza do úvahy.

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Tak ten 2. a 3. jsou skvostné, ani nevím proč, ale nějak moc mě nezaujal ten první. Každopádně na Tvých dokonalých nehtech jsou úžasné všechny 3 barvičky =*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :-)
      ten prvý je taký slabý, málo trblietok a nevýrazných :-/ len som ho nechcela dávať neviem koľko. má aj najmenej fotiek. a to mu ešte dosť pomohol ten, čo je pod ním :o)

      Odstrániť
  2. Blue Addicted je skvělý! Velká chyba, že se už nevyrábí :((
    A o Glisten Up jsem před tím nikdy neslyšela a přitom je tak zajímavý :)
    Taky mám dnes modrou na nehtech, což je na mě překvapivé :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, veľká chyba :-/ síce je ten špeciálny topper Mr. and Mrs. Glitter, ale lakovať ešte trblietkový, aby sa vyrovnal tomuto, to ee :-D
      ja mám dnes ružový, je dosť cukríkový, takže dnes na slnku budem svietiť, na slnku je totiž dosť krikšavý :-D

      Odstrániť
  3. Modrá, modrejši a najmodrejši... :D :D :D Suzi na Tvojích nechto vyzerajú všetky krásne... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D ani som si to neuvedomila, vzniklo to nejako podvedome :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. No aké sú utešené všetky tri pohromade! Moja najväčšia láska je Choose Me!, ten tretí Blue Addicted som mala nalakovaný zatiaľ iba raz, šetrím si ho. Odkedy Essence vynovila balenia majú tieto pôvodné pre mňa väčšiu cenu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veve :-) ja si ho šetrím tiež :-) po posledných fľaštičkách, ktoré sa mi podarilo zle zatvoriť, lebo majú nejaké blbé závity a trochu mi zhustli, si ich začínam viac vážiť aj ja :-)

      Odstrániť
  5. Nádherný modrý příspěvek. :) Jsem unešená z 25 Glisten Up!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, hehe, ten sa mne najmenej páči :-)

      Odstrániť
  6. No prostě... KRÁSA! Srdéčko moje zaplesalo. Jeden hezčí než druhý, kor na tvých nehtech.
    Sama mám druhý i třetí, oba mám ráda, k Choose Me mám i dražší variantu od OPI Catch Me In your Net a jsou si fakt hrozně podobný, jen OPI trochu lépe drží (Essence se mi loupal skoro hned) a toho Blue Adicted bude věčná škoda, Lippmannku za pětikilo si kupovat nechci (a vlastně nemusím, mám ji, ale nepřijde mi lepší, spíš horší než Essence). No a ten první - tak ten je krásný! Vůbec ho neznám, nechápu že jsem ho mohla v drogerce míjet. Mně se na něm právě hrozně líbí ta decentnost, je zajímavý a ne nudný a přitom neřve všude do okolí :) A je teda ještě k dostání?
    Jinak jsi uhodila hřebíček na hlavičku. Ty krátké existence se netýkají už jen limitovaných edic, ale bohužel i té stálé nabídky :( Člověk si nesmí nic oblíbit, jinak může už za pár týdnů po oblíbenci plakat...
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tie DL laky obdivujem, tie glitrové sú pastva pre oči. vždy som chcela aspoň jeden, ale čo by som potom obdivovala, že :-) a keď píšeš, že to za tú cenu zase až tak nestojí...
      zo všetkých lakov je v ponuke už len ten, čo je pod druhým :-/ aj to sa čudujem. keď si zoberiem, že laky, ktoré som spomínala v kozmetickom životopise, sa ešte stále predávajú, dokonca tie isté odtiene, tak je to až neuveriteľné, že sa to dá :-D keď ich vypredávali, už sa mi nepodarilo kúpiť do zásoby

      Odstrániť
  7. Všechny vypadají naprosto skvěle :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.