26. júna 2013

Tummi Gummi

Tummi je tučný Gumkáč, ktorý pôsobí na prvý pohľad tak trochu prispato a nie veľmi duchaplne. Grammi ho musí neustále strážiť, aby jej nepojedol bobule. Hoci nevyzerá dôvtipne, v skutočnosti je veľmi zručný a všestranný remeselník, záhradník, či umelec.


Použité produkty:
  • Essence I Love Stage Eyeshadow Base
  • Zoeva 88 Eyeshadow Palette
  • Catrice Gel Eyeliner, 01 Black Jack With Jack Black

Gumkáč tu už mal byť dávno, ale komu by sa chcelo v takom horku niečo patlať na tvár, bola som rada, že žijem :-D. Navyše som nebola veľmi spokojná s prácou pri predchádzajúcom Gamkáčovi, ale nakoniec ma pozitívne reakcie presvedčili, že by som mala pokračovať. Ďakujem vám! A za to vám prezradím, že budúci medvedík bude ženského rodu :-)

Pekný deň!


31 komentárov:

  1. Nádhera, toto si zvládla perfektne a všetky farby tak nejak k sebe ladia a bez toho obočia je to aj nositeľné, tak to dnes večer von musím skúsiť, hore hnedé a dole modrá linka..:)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) obočie je klobúčik, ale jasné, von radšej bez neho :-)))

      Odstrániť
  2. Opravdu pěkné zpracování inspirace.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádne, od klobúčika až po modré nohy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se ti to povedlo, jsem zvědavá na dalšího Gumídka! Tenhle seriál jsem vždycky jako malá hrozně ráda sledovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, my sme na Gumkáčov aj hrávali, bola som Cubbi :-) v Prahe mi aj odznak s ním kúpili a hrdo som ho nosila :-D škoda, že som ho nenašla, by som ho odfotila :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  5. Skvěle si s tím umíš vyhrát, moc pěkný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gumkáči ma nikdy moc nebavili, ale toto líčenie áno. Modrá s hnedou je veľmi pekná kombinácia a bez červeného obočia aj nositeľná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzi veľmi sa mi páči to červené obočie to pekne podčiarko. Mohla si si aj pierko nad obočie nakresliť, ale aj bez pierka je to krásne =D A som zvedavá na ďalšie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, vidíš, to mi nenapadlo :-)

      Odstrániť
  8. Ty tvoje líčení mě prostě tak baví, hlavně ty super inspirace :D Gumídci byli jedni z mých nejoblíbenějších hrdinů :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeeej :-) super... je to aj nositelné v pohode :-) samozrejme bez toho obočia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To oboci je maximalne skvely, moc se mi to libi. Na profesionalni foceni to musi byt skvele :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už len to profi fotenie :-D ďakujem, Nikol.

      Odstrániť
  11. to obočie je fakt crazy :D ty si proste super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ďakujem, aj ty, včera som narazila na stránku, kde si nahádzala linky pod moje nechty, vďaka ;-)

      Odstrániť
    2. ja budem super až keď sa naučím aspoň trochu líčiť ako ty :D :( nemáš začo :))

      Odstrániť
  12. Jeej, ďalší gumkáč a rovnako vydarené ako minule:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem, som rada, že som Gumkáčom potešila :-)

      Odstrániť
  13. super inspiracia :)
    Pozyvam ta na GA u mna na blogg http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten je super, mám z něj radost! :) Moc se mi líbí ta modrá na dolní lince, je taková pěkně skoro-téměř-metalická (teda jakože z ní mám dojem kovu) a fandím barevným obočím u těchto nápaditých výtvorů, to hrozně pozvedne. Těším se na další Gumídky!
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, Verunka :-) tá linka je taká oceľovo modrá, to je pravda :-) takéto inšpirácie si už bez farebného obočia alebo glitrovej linky predstaviť asi ani neviem :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.